Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 22:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2002 14:14 
hvorfor lukker du det ud????????

Alle ved da at hvis man koger svampe op med sukker så virke de vildere - and thats af fact - har drukket the uden sukker i og det virkede ikke nær så kraftigt...

Anyways - ryg 20 bonghoveder og sov den ud hvis du er for langt væk......


Top
  
 
Indlæg: 19 mar 2002 14:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 mar 2002 02:01
Indlæg: 18
HVordan kan det så være at en af mine venner hele tiden får det bedre når han drikker sukkervand og kommer ned af det. Hvis han tror at det virker så virker det. Det kan godt være at virkningen bliver kraftigere hvis man koger det op med sukkervand, men ikke destro mindre får han det bedre. Det er sikkert placebo men det virker. Er det ikke det bedste!?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2002 15:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe det er måske meget muligt, men det vidste de fleste vel i forvejen, altså at hvis man selv tror noget virker, ja så virker det. Hvorfor lave et helt topic omkring det? Så skulle det måske lige være i Fuck hvor...
Men ellers er det da sq da bedre at lade manden leve sit trip ud og bare sørge for han ikke slår sig selv ihjel. Med mindre han selvføgelig helt OD'er, men det tror jeg ikke lige sker på svampe, med mindre han er totalt lamfighter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2002 01:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 mar 2002 02:01
Indlæg: 18
Man skal helst fortælle folk at f.eks. sukkervand virker til at fjerne virkningen af svampene. For troen kan flytte bjerge som i nok ved. Man skal ikke fortælle flok at det ikke virker for så er der faktisk ikke noget der virker sådan rigtigt. Så ladfolk blive i troen og lad dem nyde deres rus mens det vare og lad dedm komme ned på sukkervand hvis de tror at det virker.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2002 16:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Alle ved da at hvis man koger svampe op med sukker så virke de vildere - and thats af fact


hvorfanden kommer du "fact" fra ?

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 mar 2002 06:13 
det er noget nyt som vi har fundet på - nu kan man komme af fact - det er når man ikke kommer udenfor endrogynsjovere og sådan - noget helt specielt - og damn jeg savner noget cid


Top
  
 
Indlæg: 30 apr 2002 16:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 31 jan 2001 02:01
Indlæg: 850
Geografisk sted: dfdf
i er fandme blæst hele banden placebo eller ej faver er der i hvertfald [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

øhh den med sukker ven er vist bare en historie og den med at placeboefekt kan slå et trip ned er vist også bare snak.


de gange hvor jeg har været FOR vildt blæst på svampe der kunne jeg da ikke komme ned på sukker vand eller bilde mig selv ting ind nej nej 2 finger i halsen lidt frisk luft og en kold pils til at samle tankerne med,
fed skal man også holde igen med ihvertfald til faver og mønsterne er væk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2002 21:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Tjaaaeee, man kan vel diskutere hvor MEGET sukker hjælper på et bad trip, eller hvis det er for meget.
Men en fact er jo at leveren bruger en hel del sukker til at nedbryde stoffer med, så hvis man nu har lidt sukkermangel i kroppen, så hjælper det da, måske ikke så frygtelig hurtigt, men dog en smule.... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2002 22:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Et (næsten)harmløst stof som GHB er 100 gange bedre til at slå svampetrip ned end alt det sukker-tis..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team