Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Undtagen i aalborg, åbenbart :x

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
tindrum skrev:

...og nordsjælland... Har dog ikke været i kbhs golfklub i år, men mine sædvanlige marker er fuldstændig tomme. Prøver igen om en uges tid.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg fandt en små 100 stk. på en random græsplæne, i en dejlig forstadsby, tæt på sjælland... jeg brugte vel 30 minutter, måske lidt mere.
Der er fut i fejem... altså, der er gang i pappa natur.

God jagt, NoObSs!

Medlem

Tyler Durden skrev:
tindrum skrev:

...og nordsjælland... Har dog ikke været i kbhs golfklub i år, men mine sædvanlige marker er fuldstændig tomme. Prøver igen om en uges tid.

Nix, vi fandt dem allesammen i dyrehaven. Haps

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Drugejogge skrev:
Tyler Durden skrev:
tindrum skrev:

Nix, vi fandt dem allesammen i dyrehaven. Haps

Præcis hvad jeg tænkte, så jeg kiggede ikke derud. Men jeg er helt sikker på jeg deler mine andre marker med et par andre samlere, for aldrig har jeg oplevet at gå i så lang tid uden at spotte en eneste hat. :evil:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
thats life sometime

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: at the dark side of the moon...
dagens fangst :P
ca 200-300 stk

Billede

Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Der er godt i Randers og omegn. :lol:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: at the dark side of the moon...
det må man sige... snuppede de 150 af dem på en helt "ny" og uberørt mark på en god time...

Medlem
Brugeravatar

300 g, 3 mennesker på ca. 1 time. Alt for vildt trip :D Skal helt sikkert finde flere.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Ort skrev:
300 g, 3 mennesker på ca. 1 time. Alt for vildt trip :D Skal helt sikkert finde flere.

Vi ser helst, at påstande følges op med beviser. Billeder tak. :wink:

Medlem
Brugeravatar

Skal skam nok komme :) Billedet ligger på min vens telefon, så skal lige finde en måde at få det lagt op. Nogen der har en ide, når det er en gammel telefon?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
send det til en nyere telefon....

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Billede

Billede

Udbyttet fra små 3-4 timers mykojagt og 5-6 joints i det Nordsjællandske.
Svampene på avisen er identiske med dem på det øverste billede, som blev høstet søndag aften i skumringen.
De lidt mørkere, og delvis tørre svampe på nederste billede, blev høstet lørdag i skumringen.

Jeg har et luksusproblem bestående af manglende tid til at hente alle de resterende svampe, som jeg ved står på pågældende mark.
Jeg prøvede at anvende en skarp lygte lørdag aften, men observerede i går, søndag at jeg alligevel havde overset rigtig mange svampe i lygtens ellers så skarpe skær - dagslys er klart det optimale mht. visuelt at spotte de små frække!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fuck en fangst :shock:

Jeg vidste jeg skulle have været afsted i dag og ikke bare ligge og være syg. Var ellers meningen at vi ville tage ud med lyset i dag, men nej

Tillykke med dem, der burde være nok til de næste par dage

Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Fuck en fangst :shock:

Jeg vidste jeg skulle have været afsted i dag og ikke bare ligge og være syg. Var ellers meningen at vi ville tage ud med lyset i dag, men nej

Tillykke med dem, der burde være nok til de næste par dage

De gror stadig for fuld kraft. Vi har været ude 2 gange og hvis jeg havde nok tid, ville jeg også have været ude i dag :) Må se om der ikke bliver tid i løbet af ugen. Man kan jo lige så godt samle mens man kan :P

Medlem
Brugeravatar

Vi har været ude 3-4 gange nu, og fundet perfekte marker og ikke fundet en eneste endnu :( Hvad gør vi galt?

Medlem
Brugeravatar

Trier- skrev:
Vi har været ude 3-4 gange nu, og fundet perfekte marker og ikke fundet en eneste endnu :( Hvad gør vi galt?

Den mark vi har fundet dem på, er nærmest "over"-gødet. Der ligger lort overalt. Tror det har meget at sige, om marken har været brugt til kreaturmark i længere tid. Ellers så er det bare at have hovedet helt ned i grasset, for de kan godt være meget svære at se, hvis man ikke lige ved hvad man leder efter.

Medlem
Brugeravatar

Ort skrev:
Trier- skrev:

Den mark vi har fundet dem på, er nærmest "over"-gødet. Der ligger lort overalt. Tror det har meget at sige, om marken har været brugt til kreaturmark i længere tid. Ellers så er det bare at have hovedet helt ned i grasset, for de kan godt være meget svære at se, hvis man ikke lige ved hvad man leder efter.

Det var der nemlig også her, der lå kolort over alt og vi fandt også en masse andre svampe, der lignede SN, men ikke en eneste af de rigtige:(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det kan jo være der bare ikke er SN i området, det hænder jo.

Jeg fik overvundet min trang til at blive i min varme seng med en joint og cyklede ud i Syrehaven

Det var koldt, men ikke så vådt som sidste gang jeg var ude. Solen skinnede endda lidt indimellem. Kun røget en joint da jeg syntes det var synd for de andre hvis de også skulle ryges i det blæsevejr. Puha.

Fandt nogle stykker, først en del indtørrede der stod i solsiden og senere lidt forskelligt. Det så ikke lige ud som om der var nogen der havde tømt mit område, jeg plukkede til det begyndte at gøre ondt i ryggen og tog hjem selvom der var en hel del tilbage. Slog dog lige vejen forbi på hjemturen og hapsede 15 i forbifarten.

Men hvis der er nogen der lige gider at tjekke dem efter for svampe der har sneget sig ind så ville jeg være glad. Der er nogle jeg er i tvivl om, specielt de små.

En lille smule rynket?
Billede

De store
Billede

De lidt mindre, plus alle halv-tørrede
Billede

Billede

Hvad med nr. 96 til, hmmmm, 1001? Ser lidt forkerte ud, men igen? Tror jeg har gloet for meget på dem til at tage stilling
Billede

Kasserede, muligvis. Hvis der kan spottes brugbare så råb op. Hvad er 1'eren for en? Kan godt ligne en del men er hvidere og slimet?
Billede

På forhånd tak

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 127 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]