Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 321  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

den er godt nok meget lille, men nogen der kan sige mig om det er en spids nøgenhat?
Billede

Admin
Brugeravatar

Det er ikke spids nøgenhat, desværre.

-Jimmy Carter

Junior medlem

http://candyvagina.tumblr.com/post/129985139942 - kunne ikke lige finde ud af, hvordan man ellers skulle sætte billedet ind... men var en tur i dyrehaven, hvor jeg fandt disse smukke skabninger - kan nogen fortælle mig, om det er de magiske nøgenhatte? og er der evt. nok til et trip, eller skal jeg have fat i flere?
mange tak på forhånd!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Eihpos skrev:
http://candyvagina.tumblr.com/post/129985139942 - kunne ikke lige finde ud af, hvordan man ellers skulle sætte billedet ind... men var en tur i dyrehaven, hvor jeg fandt disse smukke skabninger - kan nogen fortælle mig, om det er de magiske nøgenhatte? og er der evt. nok til et trip, eller skal jeg have fat i flere?
mange tak på forhånd!

Det er SN. :)
Du kan nok godt mærke at du bliver lidt påvirket, men jeg vil mene der skal flere til for at få den rigtige oplevelse.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

okay, mange tak for svar!! hvor mange flere skal jeg plukke så? og hvordan er de bedst at indtage? i te-form eller bare som de er?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det bedste ville klart være hvis du kunne få fat i en vægt så du ved præcist hvor meget du indtager. Hvis det er første gang, så er det bedst at holde sig til 0.75-1g.
Hvis du finder sådan en portion mere, så tror jeg du er ved at være der.
Jeg kan bedst lide at spise dem, der kommer trippet lidt langsommere, så det er lidt nemmere at forholde sig til.
Hvis man drikker te, så smager det ikke nær så skidt, men trippet kan komme meget hurtigt og kan virke overvældende i starten.
:)

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

du er sørme dejlig for at svare så hurtigt! tænker, jeg vil plukke en ligeså stor portion igen, og så spise dem om et par dages tid - har taget lsd et par gange, og ved godt, det ikke er det samme, men tænker, at dette måske ikke vil være så overvældende, da jeg nu har prøvet et andet psykedelisk stof, hehe!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Nej, som du siger, det er ikke det samme, men det hjælper helt sikkert at du har en idé om hvad du går ind til. Held og lykke! :)

йети skrev:

Junior medlem

Hey Gizzar,
Har haft en lignende oplevelse med en arrig stodder der gik tur med sin hund... lige pludselig begyndte han at råbe ad mig "Så kan du godt se at komme væk herfra skidderik!!"

Jeg gik op til ham og forklarede at dette er en offentlig mark og havde ret til at være der, men han var mere opsat på at kalde mig for et klamt syresvin der går og samler svampe på privat ejendom (som det jo ikke var).

Vi kom op og skændes og det endte med han faktisk truede med at brække nakken på mig... dog var det bare en tom trussel.

Nogle folk er syge i hovedet, men lad det ikke stoppe dig. Jeg har været tilbage flere gange siden og høstet godt :D

Fuck alle ignorante haters, lad dem ringe til politiet og spilde deres tid. De bliver alligevel aldrig klogere :wink:

Medlem
Brugeravatar

Eihpos skrev:
okay, mange tak for svar!! hvor mange flere skal jeg plukke så? og hvordan er de bedst at indtage? i te-form eller bare som de er?

Husk at det er nemmest at veje dem når de er helt tørre.
Jeg plejer at spise dem. Husk at tygge dem rigtig godt før du synker dem.
Vil også mene som tidligere nævnt, at 1 gram er en god start dosis til en nybegynder :-)

Junior medlem
Brugeravatar

Hej Allesammen

Garvet svampe samler her. Var lige ude i det gode vejr og nyde naturen. Jeg fandt en rimelig stor brun gul rørhat til gryden i aften og så faldt jeg lige over et par af de små nøgenhatte ;)

http://imgur.com/a/fx5HK

Held og lykke med plukkeriget derude! Der er belønning til de tålmodige :)

Junior medlem

snigendeuldtæppe skrev:
Hej Allesammen

Garvet svampe samler her. Var lige ude i det gode vejr og nyde naturen. Jeg fandt en rimelig stor brun gul rørhat til gryden i aften og så faldt jeg lige over et par af de små nøgenhatte ;)

http://imgur.com/a/fx5HK

Held og lykke med plukkeriget derude! Der er belønning til de tålmodige :)

åh, hvor er det et smukt syn! håber, man selv kan være lige så heldig! du må have held og lykke!

Junior medlem

Wow, hvilken fangst :-) :-) Er meget misunderlig, da jeg har været ud for 3 gang i år og ikke fundet nogen endnu. Det er så også første gang jeg prøver at samle. Har været ude på Amager på hestemarker og på golfbanen, men fant ikke nogen. Har du/I nogle gode bud på hvor man kan tage hen i KBH området og finde SN?

Medlem
Brugeravatar

Kitkat måske i dyrehaven har hørt en del finde der, hvis der efterhånden ikke er overplukket det ved jeg ikke..

Var lige ude igen på samme spot, fandt 90 på 30 min men vil mene vi skal have mere vand her på Sjælland

Mange af dem jeg funder er babyer i forhold til nogle af de billeder i poster, ser rigtig mange små som jeg ikke plukker endnu men ser altså ud som om vi stadig godt ku bruge 1-2 nætter/dage med hæftige regn, for dem i finder i Jylland ser store ud

Junior medlem

Gizzar, tak for svar. Ja, har også tænkt på dyrehaven, men tænkte at det nok var overrendt, men tror jeg giver det et shot der snart, når der er kommet lidt mere regn, som du skriver. Er ret ny i det her, så godt at få lidt tips :-) Og tillykke med endnu en fangst …. grrrrhhh med smil på :-)

Medlem

http://nyhederne.tv2.dk/2015-09-21-psyk ... -dyrehaven

Svampene og svampeplukkere får en overraskende og forfriskende mild omtale i tv2's artikel. De bruger først og fremmest det neutrale udtryk "psykedeliske svampe", og senere "magiske svampe" hvilket jeg ikke nødvendigvis ser som negativt ladet - tværtimod. Man kunne sagtens tro, de ville skrive skrive 'farlige og giftige narkosvampe'. Derudover citatet fra greenkeeperen, der giver udtryk for accept samt citat fra politiet, der mere eller mindre siger de er ligeglade. Jeg ser intet forsøg på hetz i denne artikel, det er da et ret stort fremskridt. "Når man spiser den, får man hallucinationer, og man får forstærket sine følelser" - så simpelt bliver det sagt.

Junior medlem

Er der her SN?

Billede
Billede

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Nej, desværre.

Junior medlem

Satans. Har satme brugt mange timer på at lede efterhånden. Kan du sige et par ord om hvor de adskiller sig fra SN ?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Det er bare ud at lede til man finder spottet. :) Så er det til gengæld lige til at gå til igen og igen.

Lamelfarven er off, såvel som hatten på et par af dem. Nøgenhattene har purpurbrune lameller:
Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6409 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 207, 208, 209, 210, 211, 212, 213 ... 321  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]