Det ligner godt nok, prøv og spis dem så tror jeg du ved det en times tid senere
Lige en lille sjov historie fra det virkelige liv:
Igår var jeg med en af mine venner ude i den danske natur og lede efter, ja gæt en gang?
Da vi så på et tidspunkt står på en kokasse mark og kun har fundet 3 svampe som vist nok ligner lidt og så 3 golfkugler, kommer en mand pludseligt gående hen imod os fra et kollegie som ligger lige ved siden af.
Han er omkring 30 år og afslappet klædt i civil.
Da han kommer hen til os lukker han så munden op og siger:
"Goddag, jeg kommer fra Helsingør kriminal politi. Vi har fået rapporteret om en masse unge mennesker som render og plukker ulovlige svampe".
Vi er totalt paf da ingen af os er helt klar over lovgivningen på dette område og iøvrigt begge har arbejde hvor en §191 (narko) anklage er lig med en fyreseddel.
Det eneste min ven, som står tættest på kan få fremstammet er:
"Vi leder efter golfkugler"
Så svarer politimanden:
"Nå ok, har i fundet nogle og må jeg se"
Min ven trækker 2 bolde op af lommen og jeg bliver bedt om at vise indholdet af mine lommer som jeg med lidt besvær får gjort uden at flå svampene med.
Så spørger han om vi selv spiller golf, hvorpå min ven svarer at det gør vi ikke men at vi kender nogen som gør.
Det er i det hele taget lidt svært at komme med nogle sansynlige svar når man virkelig føler sig presset.
Lige pludselig begynder manden at grine.
"Bare rolig, vi sad oppe og kedede os og fik så øje på jer der gik og kiggede meget målrettet ned i jorden og så blev vi enige om at ta røven på jer"
God jagt og bedre held end vi havde
:twisted: (sølle 10stk var hvad vi fandt) :twisted: