Øv øv, så kom jeg hjem i dag. 4. flush var næsten plukkeklar i går eftermiddags men alligevel ikke helt. Så skulle jeg hjem til kæresten og er først kommet hjem nu her 24 timer efter. Der er sporer über alles og bundlaget i mit growkit er helt sort af sporer. Lidt ærgeligt.
Håbede ellers jeg kunne nå at få taget sporeprint af dem, men sådan er det. Så må jeg se om det er muligt at få et 5. flush op.
4. flush gav omkring 100gr friske svampe. Blev nogle store flotte svampe hvor nogen er på 20-25gr pr stk.
Btw, min søster har spurgt om hun må få lidt af mig. Hun har aldrig prøvet andet end hash og har sagt til hende at hun skal sætte sig ind i stoffet før hun prøver det og jeg vil så selvfølgelig vejlede hende som I har vejledt mig.
Jeg overvejer at give hende de friske jeg har plukket, så come up ikke er ligeså vild som hvis man drikker the af tørrede svampe. Hvor meget vil I anbefale? 20gr friske til en nybegynder? Skal tøser have mindre for at opnå virkning, som ved alkohol?
Og til sidst, det er vel ikke farligt at spise svampe, der har lidt spore på sig? Jeg har vasket dem så godt som muligt og de er levet lidt smadret at se på pga jeg skulle vaske dem rene fra alle de sorte sporer.
På forhånd tak