Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 21:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Øv øv, så kom jeg hjem i dag. 4. flush var næsten plukkeklar i går eftermiddags men alligevel ikke helt. Så skulle jeg hjem til kæresten og er først kommet hjem nu her 24 timer efter. Der er sporer über alles og bundlaget i mit growkit er helt sort af sporer. Lidt ærgeligt.

Håbede ellers jeg kunne nå at få taget sporeprint af dem, men sådan er det. Så må jeg se om det er muligt at få et 5. flush op.

4. flush gav omkring 100gr friske svampe. Blev nogle store flotte svampe hvor nogen er på 20-25gr pr stk. :D

Btw, min søster har spurgt om hun må få lidt af mig. Hun har aldrig prøvet andet end hash og har sagt til hende at hun skal sætte sig ind i stoffet før hun prøver det og jeg vil så selvfølgelig vejlede hende som I har vejledt mig.

Jeg overvejer at give hende de friske jeg har plukket, så come up ikke er ligeså vild som hvis man drikker the af tørrede svampe. Hvor meget vil I anbefale? 20gr friske til en nybegynder? Skal tøser have mindre for at opnå virkning, som ved alkohol?

Og til sidst, det er vel ikke farligt at spise svampe, der har lidt spore på sig? Jeg har vasket dem så godt som muligt og de er levet lidt smadret at se på pga jeg skulle vaske dem rene fra alle de sorte sporer.

På forhånd tak :)

Titel:
Dedikeret medlem

Tag dem da sammen med hende, det kunne da blive en fantastisk oplevelse :D
Udover det vil jeg nok sige at hun burde starte med max 15 gram frisk og derefter redosere efter noget tid hvis der skal mere kul på.

Titel:
Medlem

Jeg tog i tirsdags og vil gerne have der går lidt længere tid før jeg tager igen, selvom det selvfølgelig var oplagt at gøre det sammen. :)
Hun har besluttet sig at gøre det med en god ven.

Synes bare 15gr friske lyder af lidt, men det er måske bare fordi jeg ikke er så sensitiv. Jeg har prøvet at starte ud med 20gr og det gav ikke noget vildt mod de 1,8gr tørrede jeg prøvede forleden, der var behageligt kraftigt uden at være overdrevet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg synes du skal passe meget på med hvilket valg du tager, da du måske kunne udløse noget ingen mennesker ønsker sig når det kommer til familien..

men igen, jeg ville inderst inde ønske at jeg kunne få en af mine brødre eller min mor med på et intenst trip, da man udfolder sine følelser til et dybere stadie og øger forståelsen af personen... tror det ville kunne gavne ens forehold meget..

alt i alt, gid jeg var dig :P

men føl dig frem, bedre med en lille dosis og evt. forsøge igen en anden gang hvis det mislykkedes

man vil jo nødig have at der skulle ske ens søster noget...

Titel:
Medlem

Wagga: Lige præcis. Jeg er dog rimelig åben over for det med at jeg har prøvet lidt svampe for mine forældre og de lytter glædeligt til når jeg fortæller hvad jeg har oplevet osv :)

Men ja, hun må starte blødt ud, så kan hun altid tage mere hvis det skulle være en anden gang :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Insaniac skrev:
Wagga: Lige præcis. Jeg er dog rimelig åben over for det med at jeg har prøvet lidt svampe for mine forældre og de lytter glædeligt til når jeg fortæller hvad jeg har oplevet osv :)

Men ja, hun må starte blødt ud, så kan hun altid tage mere hvis det skulle være en anden gang :)

wtf??? dine forældre osse.... come on, lad dem adoptere mig :D

damn, hvor må det dog være lækkert, hvis man kunne tale åbent omkring sine trips med sine forældre...

Titel:
Medlem

det kan jeg sq da osse.. men det er da kun fordi det rager mig en skid... da min mor er bistands bums og selv har været ret så langt ude engang hahahahah :D men jo det cool og sidde og uddybe sig med sine nærmeste.. det bestemt noget andet end vennerne..... hehehehe det kan godt anbefales :D :D :D

Titel:
Medlem

Så kom 5. flush - 80gr friske der gav 5,5gr tørret.

Siden jeg sidst har skrevet her, har jeg fået min trykkoger. Har dog ikke brugt den endnu. De tre kager jeg har sat til inkubering for at få dannet mycelium, der er der begyndt at komme noget synligt mycelium, så det er super. De har stået i 2 uger. Forventer at lade dem stå 2-3 uger mere, før jeg udplanter dem i sådan en lille plastik-opbevaringsboks. Så må jeg se hvordan det går.

Iøvrigt fandt jeg ud af at jeg i næste blok på min kandidat i biokemi, kan vælge avanceret mycologi :D Ligenu har jeg nemlig avanceret bakteriologi. Dog passer det ikke ind i mine planer at vælge det fag i år, så måske tager jeg det næste år. Kunne da være meget interessant at have det :)

Titel: ang. mængder
Medlem

Geografisk sted: 3630
Jeg går ud fra at i taler om frikse svampe når i vil indtage 15-20 g for jeg plejer max at tage 2-3 g tørrede og så er jeg sindsyg blæst..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Mushi-mango skrev:
Jeg går ud fra at i taler om frikse svampe når i vil indtage 15-20 g for jeg plejer max at tage 2-3 g tørrede og så er jeg sindsyg blæst..

Ja der er tale om friske svampe. ;)

Medlem

Så tror jeg snart jeg er på banen med noget grow helt fra bunden af. Jeg skal bare have bestilt enten prints eller syringes.
Tror jeg køber lidt forskellige strains som ecuador, golden teacher og B+. Så må vi se om det fører til lidt frugt på dem :)

Bortset fra det, så har jeg ikke rørt mine svampe siden jeg sidst opdaterede denne tråd, så det er efterhånden et år siden jeg sidst trippede - Jeg har egenligt lyst til at gøre det igen, men frygten for bad trip afholder mig (havde et skidt trip da jeg røg lidt hash for nogle måneder siden - det var ellers kun min anden gang).

Så i bund og grund, så er det at gro kun noget jeg synes er sjovt og hyggeligt. Ikke nødvendigvis fordi jeg har tænkt mig at æde dem alle :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]