Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 03:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Entheo skrev:
Hvor er de fundet henne Mushroom?

Jeg var selv ude igår og kigge på Hillerød golfbane i nordsjælland, sammen med et par venner. Tror vi ledte i sammenlagt 3 timer og det lykkes os at finde en enkelt sidst på dagen! Nu har jeg været ude og lede de sidste 4 år og det er højst lykkes mig at finde en 15 stykker på en gang! HVAD FANDEN GØR JEG GALT!!!!?? :x

Jeg er ligeså frustreret.. Har os været ude i snart et par år og det er først i år at det lykkedes mig at finde 5 stk (vel og mærke samme spot) i dyrehaven. Jeg har i år været ude i dyrehaven 5 gange men intet held :cry:

Skal man igennem en eller anden svampeseance før man ka se dem eller kan svampene mærke min grådighed og derfor gemmer sig.....
Skal man evt. ofre en hjort til svampeguden eller hva er det i kan som vi ikke må vide :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Go mushroom, Go mushroom - Go mushrom fuck 'em up!

Gratz!

Nematoden
Det er såre simpelt og ganske enkelt bare pisse provokerende sagt: "Øvelse gør mester" og "Find dit eget hemmelige spot, punk!".

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
MaroK skrev:
Go mushroom, Go mushroom - Go mushrom fuck 'em up!

Gratz!

Nematoden
Det er såre simpelt og ganske enkelt bare pisse provokerende sagt: "Øvelse gør mester" og "Find dit eget hemmelige spot, punk!".

Du har uimodsigeligt ret... er bare ked af ikke at kunne finde dem, håber du forstår! :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
Entheo skrev:
Hvor er de fundet henne Mushroom?

Jeg var selv ude igår og kigge på Hillerød golfbane i nordsjælland, sammen med et par venner. Tror vi ledte i sammenlagt 3 timer og det lykkes os at finde en enkelt sidst på dagen! Nu har jeg været ude og lede de sidste 4 år og det er højst lykkes mig at finde en 15 stykker på en gang! HVAD FANDEN GØR JEG GALT!!!!?? :x

Du skal bare ud på det rette tidspunkt og efter min vurdering er det ikke nu! Jeg brugte alt for meget tid på at finde ovenstående svampe... Jeg mener det er for varmt stadig her på Sjælland...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Lækkert graf man møder lige før kommer ud på Hillerød golfbane for at lede efter de små spidse :wink:

Billede

Og så lige et meget utydeligt billede af den ene SN jeg fandt.. Kunne ikke lige få makro'en til at virke.

Billede

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
Halvgammelt topic, men i stedet for at starte et nyt tillader jeg mig at spørge, er det stadig muligt at finde SN diverse steder på marker? Der er jo weekend så skal jeg sgu ud med picnic kurv i morgen :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Hva' så Nekroflora, fandt man nogle?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
Nej der var sgu ripped de steder jeg kom frem, men tjekkede så hellere ikke mere end 4 - 6 nærliggende marker, og picnic kurven blev sgu også cuttet. Det må vel bli' næste år

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Så prøv igen..vi skulle sikkert lige af med frosten i et stykke tid, tror godt at du kan nå at få lidt!
Selv finder jeg stadig svampe, men det bliver fandens hurtig mørkt. Og så er det en del mere sparsomt i antal af hvad man finder nu.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]