Faarkman skrev:
Så har jeg været ude på mit livs anden svampejagt! Svampene på de 2 første billeder, er jeg sikker på er sn:

De næste er jeg en smule usikker på. Her er 2 billeder:

Det er mest den til højre jeg er usikker på. Jeg synes at hatten virker tykkere end de andre (hvilket jeg ikke ved, om betyder noget), og er mere rund. Papillen er heller ikke så tydelig... Her er et par nærbilleder:

Og så til dem jeg er sikker på IKKE er sn (Ja, jeg udnytter lige chancen til, at blive klogere på de andre svampe i samme område

).
Den til venstre synes jeg er svær (jeg burde vist have taget en lidt flottere udgave med...), men vil gætte på Hjelmhat, Keglehat eller Mørkhat. Den i midten vil jeg gætte på er en Høj Glanshat. Den til højre kan jeg ikke regne ud.

De sidste her, som lignede, at de var vokset op som en del af samme "klynge", ville jeg sige er Gulhat:

Dem på det sidste billede, er jeg dog alligevel ikke så sikker på er Gulhat, både pga. den mærkelige form, men også pga. de mørke lameller. Men så har jeg ingen bud.
Jeg er mest nysgerrig på de sidste svampe, fordi jeg gerne vil vide, om der skulle ske noget ved, at man kom til at æde nogle af dem. Og så må i undskylde det lange indlæg! Men det går jo nok, når det alligevel stort set bare er billeder

Umiddelbart ser billede 1+2 ud som sn, selvom du har taget billedet undervejs i tørringen. Det kan være ret svært at vurdere svampene i tør tilstand - bl.a. fordi stokken bliver mørk.
Billede 3 er ganske sikkert også sn, men stadig svær at bedømme i semi-tør tilstand. Svampen længst til højre er jeg mest usikker på. Jeg tror ikke det er en sn.
billede 7+8 er ikke sn. Igen er det svært at vurdere, hvad det ellers er, da svampene hverken er friske eller hele.
billede 9+10 ligner gulhat, som du selv nævner.
Bilede 11 kunne være en gulbladet trævlhat. Den ser ud til at være brunsporet. Lugtede du til den? Den lugter nemlig af sperm, hvis du ved, hvordan det lugter

Den er meget giftig og vokser i løvskov. Var der træer i nærheden af dit fund?
Næste gang du plukker svampe, så tag billeder af hat stok og lameller. Det gør det meget nemmere at identificere. Derudover så bræk hat og stok over, så du fpår en fornemmelse af svampens kød. Duft til sidst til svampen og skriv alle oplysninger ned.
Ang. identificering af andre svampe end sn, så brug denne side:
http://www.fugleognatur.dk Her får du normalvis svar samme dag, som du spørger.