Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det er klart at man ikke skal trippe alle mulige steder hvor man ikke kan tillade sig at flyde ud i omgivelserne. Men jeg mener de fleste mennesker kan have glæde af svampe hvis de får den rette vejledning.

Ang. at trippe et uegnet sted, så havde jeg en oplevelse sidste sommer, hvor jeg spiste 1½-2 psilocybe cubensis svampe til en venindes familie fødselsdag. Da jeg ikke lige havde vejet dem, tænkte jeg at det nok var en ok-dosis, men trippet blev rimelig stærkt! Det var et fint trip, men lidt ubehageligt at jeg ikke bare kunne lægge mig ned og "syre ud". Jeg skulle ligesom se normal ud, og det kunne jeg slet ikke finde ud af.

Generelt bør man ikke trippe på steder, hvor man skal lade som om man ikke er påvirket over for andre mennesker. Det hæmmer spontaniteten i trippet.

Angående at gå igennem angst/rædsel på trip kan jeg fortælle om nogle trip (både LSD og svampe) hvor jeg og nogle andre opsøgte rædslen i natte-skoven på trip. Vi løb en og en (med 5 minutters mellemtid) igennem nogle mørke kraftsteder (sådanne steder hvor man pludselig føler sig meget kold, uden en egentlig grund). Det at åbne sig bevidst for rædslen booster trippet enormt op. Det er som at blive krænget ud af sig selv, - at gå igennem sin egen død, kun for at finde sig selv på den anden side: hvor man er evig og i forbindelse med alt.
Bagefter kørte vi hjem, lagde os i mørket og hørte Diamanda Gallas (the divine punishment) - noget mildest talt rædselvækkende musik!
Rædsel åbner vores sanser, så nye energier kan slippe ind. Tør vi ikke åbne os for den, forbliver vi i det vi kender, uden at forny os.

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Uhh Fanny, du lyder rigtig dyster!! Tror snart jeg skal have den ære af at møde dig :D
Dem der har trippet med mig ved også at jeg har en tendens til at give trippet et dystert bidrag, det er nu en af de fedeste ting at gøre på svampe!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Tjah, den lalledysterhed du kommer med, er nok ikke noget i forhold til det helvede Fanny snakker om ;)

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Odden skrev:
Tjah, den lalledysterhed du kommer med, er nok ikke noget i forhold til det helvede Fanny snakker om ;)

Nånå, jeg har nu ellers hørt dystre historier fra Hallifaxxx, om hvordan Noname kom hen til ham i mens han var blæst på 2CI og syre, og med alvorlig mine sagde: "You took too much, man. You took too much!"
Hold kæft hvor jeg grinede, da jeg hørte den historie.

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja nemlig.. Det kan man stadig grine af.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
noname skrev:
Uhh Fanny, du lyder rigtig dyster!! Tror snart jeg skal have den ære af at møde dig :D

Ja, det kunne da være hyggeligt! :D Men jeg er nu ikke kun dyster. Jeg kan også flippe over skønheden i en udsprunget bøgeskov :wink: . Men jeg skriver nok en del om rædslen, fordi den i mange mennesker er et tabu. Og det er ofte her skoen trykker, når folk får bad-trips. De gør modstand istedet for at flyde med.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Tro mig!!! Jeg var ved at få et bad trip med DMT og jeg turde ikke give slip fordi jeg ikke følte at der var plads (mentalt) til det ind i den lille stue. Men da jeg gik udenfor gav jeg slip og der eksploderede min glæde og lykke visionært og psychedelisk! Det var fantastisk da jeg endelig fik "plads" til at give slip.

*Fanny* skriver lige en pm til dig :wink:

-Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, jeg er nu hellerikke kun dyster... Der er nu ikke noget som at fjolle rundt i naturen og hygge med vennerne og svampene (de er jo egt. også venner :D ) eller bare voldpjatte så meget at man får ondt i maven af latterkramper... Weeee!!!

Spørg bare Halifaxx, han har været med til det et par gange efterhånden :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]