Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 07:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
poulsen skrev:
hej mig og en ven var der ude her i går men fandt ingen svampe vi rengen også med at tager der ud en tur her i mongen tirsdag. der bliver jo godt vejr helle ugen så de kommer op nu her ingen vi var ude ved lufthaven mandag den 12.oktober der fandt vi 60 på 20min så var lige 30 stk til hver men vi skuller bare ha forsat der var rigtig mangen på os dejlig mark som har været ret god men så var der kom fost i to dage så var der jo ingen her siste torsdag og ingen i går men du får vi jo noget godt vejr så det skal nok bliver godt ingen hvis der er nogen her på tirsdag så bliver vi ikke kun der ude i 20min så plukker vi i et par time så vi har til en uge tid psilocbinsvampe styre det er så fet glæde mig også helt vilt til det næste trip. ja det ville da værer fet hvis vi så jeg der ude en dag så kunner vi jo lige få en snak. poulsen fra aalborg. p.s. skriv hvis i vil vider noget mere. håbe i har held med at finden nogen dejlig psilocbinsvampe.

Hvad betyder det der skruddermudder?

Junior medlem

Skou skrev:
Seriøst poul krebs...
Ved du godt hvor dum du allerede lyder efter de 9 indlæg du har skrevet her inde?
Undskyld jeg siger det, men ejjj.. Hvor gammel er du?

fuck dig pas på hvad du skrive her inden hvor gammel er du jeg skrive hava det passer mig så fuck dig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Uhh jeg bliver jo helt bange nu ;)
Self skal du da ha lov til at skrive lige præcis det du vil, men vil du ikke være venlig at skrive i off topic forummet?
De ting du skriver giver ingen mening på nogen måde overhovedet. Og helt uden at jeg havde sagt noget som helst var der andre psy brugere der også havde opdaget hvor meget/lidt mening de indlæg du er kommet giver.. Men hey seje godt at se at der stadig findes "true bloods" her oppe i nordjylland 8)

Er du ikke bare lidt jaloux over at du ikke kan finde nogle shrooms eller? Sådan virker det da ihvertfald, du lyder jo helt desperat efter at få vores private lille spot ovre på den forkerte side af vandet.. Chill out dawg, man skulle jo tro du heller Brian Poulsen med den opførsel du ligger for vejen :lol:

Junior medlem

Skou skrev:
Uhh jeg bliver jo helt bange nu ;)
Self skal du da ha lov til at skrive lige præcis det du vil, men vil du ikke være venlig at skrive i off topic forummet?
De ting du skriver giver ingen mening på nogen måde overhovedet. Og helt uden at jeg havde sagt noget som helst var der andre psy brugere der også havde opdaget hvor meget/lidt mening de indlæg du er kommet giver.. Men hey seje godt at se at der stadig findes "true bloods" her oppe i nordjylland 8)

Er du ikke bare lidt jaloux over at du ikke kan finde nogle shrooms eller? Sådan virker det da ihvertfald, du lyder jo helt desperat efter at få vores private lille spot ovre på den forkerte side af vandet.. Chill out dawg, man skulle jo tro du heller Brian Poulsen med den opførsel du ligger for vejen :lol:

hej jeg har min eger gode mark så det kommer sku ikke mig ved hvår i finden jeres svampe henner. skriver hvad det passer mig så gå ind på en anden sider hvis du ikke kan klare hvad jeg skriver fatte du det skou

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Argh :)
Altså hvem er det der lige har oprettet en bruger for 5 dage siden :roll: ?
Sikker på det ikke bare er dig der skal følge lidt mere med i skolen og ikke spille så skide smart ;)

Junior medlem

Skou skrev:
Argh :)
Altså hvem er det der lige har oprettet en bruger for 5 dage siden :roll: ?
Sikker på det ikke bare er dig der skal følge lidt mere med i skolen og ikke spille så skide smart ;)

hej jeg ved godt at jeg er helt ny her inden på den sider her men hust det var dig der staret med at skriver en passer lort til mig og det vil jeg sku ikke finden mig i skriver lige det jeg har lyst til det er ikke for sjov at der er så en sider her men du gik over alle mine gænsen så tænk lige næsen gang hvad det er du skrive der for blev jeg lidt fuck slut har ikke tid til det her pis så det sagt aalborg

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Og selvom du har oprettet en bruger vælger du alligevel at true en anden bruger? Det passer sku ikke helt sammen du!
Og hvis ikke du kan holde til at høre folks mening så skulle du nok finde en anden side at blive medlem af, dette er et forum!
Den originale kommentar var faktisk ment til dig som at du måske lige skulle læse det du skriver igennem inden du smider det op. Det gør jo ikke noget at være en smule selvkritisk. Og hvis du gerne vil ha respekt fra andre brugere her inde burde du nok smide den attitude du har.

- Og denne besked skal du ikke tolke på samme måde som du har med alle de andre vel ;)

Junior medlem

Skou skrev:
Og selvom du har oprettet en bruger vælger du alligevel at true en anden bruger? Det passer sku ikke helt sammen du!
Og hvis ikke du kan holde til at høre folks mening så skulle du nok finde en anden side at blive medlem af, dette er et forum!
Den originale kommentar var faktisk ment til dig som at du måske lige skulle læse det du skriver igennem inden du smider det op. Det gør jo ikke noget at være en smule selvkritisk. Og hvis du gerne vil ha respekt fra andre brugere her inde burde du nok smide den attitude du har.

- Og denne besked skal du ikke tolke på samme måde som du har med alle de andre vel ;)

okye det er i onden har ikke tid til det her pis. slut

Medlem

Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Av, sikke en dramatisk denne hyggelige tråd pludselig blev på denne fredsomme tirsdag d. 20. oktober 2009, navra.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har selvfølgelig ikke fået taget mig sammen til en skid, så om der stadig er de små spidse ved jeg ikke, men tror næppe de er stukket helt af endnu :D . Skal vi snart få os taget sammen til at få fingeren ud af røven igen ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
raveon skrev:
Av, sikke en dramatisk denne hyggelige tråd pludselig blev på denne fredsomme tirsdag d. 20. oktober 2009, navra.

Det hedder novra dit forpulede pikfjæs stik af helvedes til og jeg vil aldrig se dig mere på denne side dø og tag kommaerne og punktummerne med dig dit fuck hovd :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
Har selvfølgelig ikke fået taget mig sammen til en skid, så om der stadig er de små spidse ved jeg ikke, men tror næppe de er stukket helt af endnu :D . Skal vi snart få os taget sammen til at få fingeren ud af røven igen ?

Kunne da godt være vi skulle ud og kigge en sidste gang inden for meget frost. Var nede at kigge omkring horsens her i sidste uge, og der var alle enten døde eller fået slemme frostskader. Men ellers så får vi jo stadig frisk luft, både gennem filter og den almindelige slags 8)

And skrev:
raveon skrev:

Det hedder novra dit forpulede pikfjæs stik af helvedes til og jeg vil aldrig se dig mere på denne side dø og tag kommaerne og punktummerne med dig dit fuck hovd :lol:

Nu skal du bare slet ikke komme her og spille smart din rapand! Kan det forståes :joint:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Gartnersvinet skrev:

Jeg har sagt flere gange jeg er frisk :).

Junior medlem

hej har været ude og lede efter svampe og fandt et par stykker og nu vil jeg gerne vide om det her er en spids nøgenhat (liberty ca[img]C:\Documents%20and%20Settings\Mig\Skrivebord\HPIM1534.JPG[/img]p)

[img]C:\Documents%20and%20Settings\Mig\Skrivebord\HPIM1536.JPG[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Seriøst undskyld jeg blander mig. Men hold kæft hvor har nogen folk bare glemt at bruge kommaer og punktummer? Folk har det bare for sygt i disse dage.

Junior medlem
Brugeravatar

Flot 'fangst' :D

Junior medlem

ja rigtig flot fangst, ville ønske jeg kunne finde noget som helst, har været ude utallige gange

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Vi er skam også ganske tilfredse, nu mangler vi blot at finde tiden til at afprøve dem ;) !

Medlem
Brugeravatar

Har aldrig fundet svampe og er lidt i tvivl om hvor jeg skal lede. Fugtige marker med meget næring fra f.eks. dyreafføring, right?
Her skulle vel ikke være nogle der kender nogle gode områder i Roskilde-Trekroner-området?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Right.

Du skal bare ud og gå på en mark hvor der går heste eller køer, er dog i tvivl om ikke det er for sent på sæsonen til at finde noget nu

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]