Nå men jeg kom til Trentemøller
Jeg startede med at spise 1,5 g. P. Cubensis og 100 mg. metylon ca. 1 time ført han gik på.
I løbet af første time af koncerten kunne jeg bare mærke, hvordan jeg fik det bedre og bedre. Musikken var bare fed, indlevelsen i top og hverken lydstyrken eller de andre koncertgængere virkede påtrængende. Verden var blevet tyktflydende...
Jeg tænkte vist noget i retningen af "damn, jeg har vist talent for det her". Så i løbet af første time af koncerten spiste jeg 1 gram svampe mere plus 150 mg. metylon.
Jeg kan kun sige, at det var en fuldstændig perfekt koncert. Min fornemmelse var at man har en del sværere ved at nå den dybde, som et solotrip under rolige forhold giver. Al den fysiske aktivitet trænger rusen lidt i baggrunden. Men det var meget fedt, hvordan tempoet skiftede totalt meget under koncerten. Det gav både perioder til rolig fordybelse såvel som aktiv hoppen og dansen. Der var blandt andet et utroligt ømt øjeblik, hvor Trentemøller spillede et fint lille nummer på sin xylofon. Hold op hvor strømmende alle de spinkle, klare toner bare ud i æteren og løftede det hele.
Nogle af videoerne, som kørte på lærredet under koncerten kunne dog virke lidt scary - folk med bekymrede ansigter og sådan noget billeder der kører i cirkler og ligner tankeloops. Men det gav da det hele lidt kant :twisted:
Alt i alt simpelthen en super god koncert. Det eneste ærgelige var at det varede så kort tid som det gjorde (ca. 1½ time).