Luca-main skrev:
Nu er jeg selvtræt af at alle ser alkohol som det sorte får, og bruger det til sammenligning MEN:
Hvor mange er mon ikke omkommet i en alkoholrus?
Hvor mange har mon ikke dræbt et andet menneske, under en alkoholrus?
Hvor mange voldsager kunne mon undgås hvis ikke det var for alkohol?
Hvor mange har mon fået livsvarige skader pga alkohol?
Hvorfor fanden er det så lige at alle flipper sådan ud over at en eller anden pige er faldet ned fra en bro under en svamperus?
Hvis folk kunne omgås rusmidler korrekt ville stort set alle skader undgås.
Jeg kan simpelthen ikke se at de skal forbyde dem i det hele taget. Spild af resourcer.
Fordi alkohol holder folks hjerne og opførelser mere eller mindre i ave, forstået på den måde at, det ikke "åbner" og stimulerer folk på samme måde som tjalde, svampe, kratom, salvia ect. Man bliver
DUM af det rævepis!
Selvfølgelig er det rart at være lam nogle gange om året, men folk som gør det hver weekend eller deromkring, føler jeg ikke med. Det må være en social afhængighed blandet med personlige problemer, som udløser lysten til at drikke hjernen ud. Plus, alkohol smider en
masse penge i statskassen og mange andre steder...
Jeg snakkede med en gammel flipper for noget tid siden, og han forstod ikke at størstedelen af nutidens unge som drikker, drikker så tæt som de nu engang gør. En gennemsnits-brandert for en teen kan sagtens udvikle sig til at der ryger en halv/hel flaske sprut + en masse øl ned i løbet af en aften, så personen ligger og knækker sig i en time og har tømmermænd 3-4 dage efter. Og jeg må give ham ret, hvor fedt er det?
Husk på alkohol er et toxin... Alt med måde!
Pigen som sprang ud, har sikkert være fucked up i forvejen, og hvis ikke, så burde hun have tænkt sig om, for det kan man godt på svamperus, ens hjerne og rationelle sans stopper jo ikke fuldstændig med at virke fordi man tripper. Og ja, det er da sikkert politiske krafter som så deres snit til at spille på offentlighedens og deres med-politikere samvittighed og moral, og få ulovliggjort svampe. Glade er de sikkert...