http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=513 Der står lidt der.
Men kan sagtens komme med en beskrivelse: Jeg sad og hørte noget chill-musik..
Craig Armstrong - Miracle
Sigur Rós - Quiet
Disse to sange satte meget svage open eye visuals i gang. Jeg så meget svage ansigter på skærmen, og da Quiet begyndte, følte jeg virkelig at jeg fløj blandt bjerge. Svært at forklare - bjerge, som er omringet af havet. Alt foregik i lyseblåt. Jeg fløj rundt og rundt om det bjerg, og græsset begyndte at se mere og mere detaljeret ud. Min ven kommer ind til mig, og i det han kommer ind, forsvinder billederne og min tanke.
Jeg havde 0,5g tilbage i en lille pose. Jeg kigger på posen, og bjerget kommer frem igen. Disse svampe blev på en eller anden måde en del af bjerget - de var levende planter, og bjerget var afhængigt af dem. Hvordan kunne jeg dog gøre naturen så fortræd ved at spise dem??!
Psycho skriver så til mig, og min tanke forsvinder - han spørger om hvor jeg har dem fra, og pludselig kommer jeg i tanke om det igen, og siger det til ham.
De var på ingen måder levende - det var netop det der gjorde mig ked af det. Men bare dét at jeg vidste at de har været levende engang og muligvis tilhørt et bjerg som jeg har gjort ondt, gav mig en følelse af at være ond - det blev jeg lidt ked af. Men dette forsvandt dog hurtigt, da jeg fik noget at grine af senere.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
der er søde farver over det hele på boardet...<HR></BLOCKQUOTE>
Det var der alt blev til lyseblåt - så ikke andre farver.. det var bare som om jeg havde solbriller på. De ansigter jeg så på skærmen var også lyseblå - alt var lyseblåt. Og jeg VIDSTE at det her board var brun/rødt/gult - at det pludselig får et nuanceret blå farve, kunne jeg grine meget af.
[ 07 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]