Hov 40 mg... blev du stimuleret, Dextrose? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Til denne tråd vil jeg lige sige at jeg har taget alle mine trips alene, eller i hvert fald hvor der ikke var nogen andre der også var på trip.
Så den idé skal I nok glemme alt om [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Men grunden til jeg har gjort sådan er jo nok fordi jeg har haft det bedst med det. Jeg tror man skal gøre det man synes man har det bedst med.
Jeg troede også jeg ville lære en helt masse ting, måske opleve et mirakel eller to, og finde svarene på de vigtigste spørgsmål i mit liv, første gang jeg tog 2C-B, hvilket var det første psykedeliske stof jeg prøvede. Det syntes jeg i hvert fald ikke jeg gjorde! Det var faktisk en ret kedelig oplevelse.
De næste gange tog jeg større og større doser hver gang i håb om at finde dét jeg åbenbart ikke se. Efter måske 8 forsøg og måske 5-6 gange den normale dosis mente jeg ikke jeg under nogen omstændigheder ville lære noget ved at tage en endnu større mængde (og at jeg nok også havde nået og overskredet grænsen for hvornår det bare ville blive mere og mere ubehageligt) og jeg mente heller ikke jeg havde overset nogle "tegn" fra oplevelserne eller prøvet at skye bort fra noget af det der skete på oplevelserne, så jeg gav faktisk op på en måde.
Fra da af begyndte jeg at tage det i mindre doser, mest af kedsomhed tror jeg, og det var på et af disse trips at jeg begyndte at slappe af, og måske ikke være så anal-retentive med hensyn til hvad der nu skete eller ikke skete for mig. Og på en eller anden måde, på et eller andet tidspunkt, gik det pludselig gik op for mig hvad oplevelsen handlede om, i hvert fald for mig. Og så var det pludselig som om det var en helt ny oplevelse. Forandret med et trylleslag. Pludselig forstod jeg så meget om mig selv, hvorfor jeg havde handlet på visse måder tidligere i mit liv, hvad det var jeg havde brug for i mit liv for at jeg sklle blive glad, og alle mulige ting som jeg havde læst om skete for andre folk, men som jeg næsten ikke tror jeg havde haft noget hint af på de tidligere oplevelser, eller også har jeg i glimt oplevet det rigtige, men ikke været opmærksom nok.
Fra den dag og ca. 2 år frem tror jeg ikke jeg havde to oplevelser, store eller små, på 2CB og svampe, som jeg ikke syntes jeg lærte enten fantastisk eller utroligt eller umuligt meget af.
Okay, så lige at MuscleBundt alligevel har fået trippet. Nå, men... hæh.
[ 11 September 2002: Besked ændret af: Dumbtripper ]
|