Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
jeg tror skam ikke du har sagt noget galt...
han mener nok blot at du skal være forsigtig med de svampe. lad være med at undervurdere de kræfter der er i et svampetrip, det kan let gå galt.... det er der flere eksempler (topics) på herinde!

men jeg fårstår din gejst . - (stavemongol) - det er et lækkert stof - bare tag det roligt

Medlem

fuck, der er for meget at læse, på for lidt tid... vi springer det over og svarer på spørgsmålet:

Jeg synes svampe er dejlige nok når man er alene. det var jeg også det meste af første gang. Jeg var bare et sted med alt for mange "ublæste" mennesker. det blev lidt ubehageligt, så jeg gik en tur og endte rundt om hjørnet under et træ... det var fandme nice...

Øh... jeg ved sq ikke om det er en god eller dårlig idé (for dig), men jeg har ikke noget imod at være alene når jeg er på svampe. dermed ikke sagt at jeg har noget imod andre trippere...!

Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Mit bedste svampe trip var alene, men det afhænger af om du er meget nervøs og inderst inde ikke har lyst til det. Men det kan virkelig være sundt og rense dig fra en masse følelser og bringe dig tættere på dit indre væsen. Jeg satte mig i 5 minuters tid inden jeg tog dem og gjorde mig klar mentalt til at få et godt og udbytterigt trip. Det er posted under trip rapporterne, mener det hedder enhed med livets kilde eller sådan noget .

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Igår havde jeg mit første trip alene... jeg havde håbet på at få svar på en masse spørgsmål, men det endte med endnu flere spørgsmål... jeg har dog fået en del ting bekræftet og defineret på ny, så det var absolut ikke ubrugeligt.

Jeg startede med at ryge ca. 40 mg. 4-MAR freebase, derefter spise 200 mg. Meskalin sulfat og et par timer efter ~1.7 P. Cubensis (Amazone)

Insane psychedelia user!

Se dét lyder spændende, får vi ikk' en tripraport?

Medlem

Hov 40 mg... blev du stimuleret, Dextrose? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Til denne tråd vil jeg lige sige at jeg har taget alle mine trips alene, eller i hvert fald hvor der ikke var nogen andre der også var på trip.

Så den idé skal I nok glemme alt om [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men grunden til jeg har gjort sådan er jo nok fordi jeg har haft det bedst med det. Jeg tror man skal gøre det man synes man har det bedst med.

Jeg troede også jeg ville lære en helt masse ting, måske opleve et mirakel eller to, og finde svarene på de vigtigste spørgsmål i mit liv, første gang jeg tog 2C-B, hvilket var det første psykedeliske stof jeg prøvede. Det syntes jeg i hvert fald ikke jeg gjorde! Det var faktisk en ret kedelig oplevelse.

De næste gange tog jeg større og større doser hver gang i håb om at finde dét jeg åbenbart ikke se. Efter måske 8 forsøg og måske 5-6 gange den normale dosis mente jeg ikke jeg under nogen omstændigheder ville lære noget ved at tage en endnu større mængde (og at jeg nok også havde nået og overskredet grænsen for hvornår det bare ville blive mere og mere ubehageligt) og jeg mente heller ikke jeg havde overset nogle "tegn" fra oplevelserne eller prøvet at skye bort fra noget af det der skete på oplevelserne, så jeg gav faktisk op på en måde.

Fra da af begyndte jeg at tage det i mindre doser, mest af kedsomhed tror jeg, og det var på et af disse trips at jeg begyndte at slappe af, og måske ikke være så anal-retentive med hensyn til hvad der nu skete eller ikke skete for mig. Og på en eller anden måde, på et eller andet tidspunkt, gik det pludselig gik op for mig hvad oplevelsen handlede om, i hvert fald for mig. Og så var det pludselig som om det var en helt ny oplevelse. Forandret med et trylleslag. Pludselig forstod jeg så meget om mig selv, hvorfor jeg havde handlet på visse måder tidligere i mit liv, hvad det var jeg havde brug for i mit liv for at jeg sklle blive glad, og alle mulige ting som jeg havde læst om skete for andre folk, men som jeg næsten ikke tror jeg havde haft noget hint af på de tidligere oplevelser, eller også har jeg i glimt oplevet det rigtige, men ikke været opmærksom nok.

Fra den dag og ca. 2 år frem tror jeg ikke jeg havde to oplevelser, store eller små, på 2CB og svampe, som jeg ikke syntes jeg lærte enten fantastisk eller utroligt eller umuligt meget af.

Okay, så lige at MuscleBundt alligevel har fået trippet. Nå, men... hæh.

[ 11 September 2002: Besked ændret af: Dumbtripper ]

In our memories
Brugeravatar

Det skal du nok ikke regne med, det var personlig spirituel healing - det er ikke noget man kan formulere med ord.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Bare lige et spørgsmål Dumbtripper, hvordan ved du, du har det bedst med at trippe alene, når du ikke har prøvet at trippe med andre før?
Det at trippe med en anden person (gerne på samme stof) kan være en meget interessant oplevelse. Bare det med at man nogle gange får de samme tanker eller siger det samme på samme tid, kan få det til at løbe koldt ned af ryggen (positivt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]) Jeg synes sq helt sikkert du skal prøve at få et par venner med på et svampe/syre trip, du vil helt sikkert ikke fortryde det (IMO hehe)

Medlem

Som andre har nævnt herinden, afhænger det af hvad man vil have ud af sit trip. Grunden til jeg tit tripper alene, er fordi jeg gerne vil være alene med mine tanker og føelser og bearbejde dem igennem den agent, jeg nu har indtaget. Jeg kan godt li de egoistiske aspekter, omkring et trip og jeg føler ikke der er plads til dem, hvis jeg lige pludselig skulle koncentrere mig om et samtale emne. Forstå mig ret, jeg er ikke asocial, men føler jeg får mere ud af et trip, hvis det kun er mig det drejer sig om. Hvis jeg skal prøver noget nyt vil jeg gerne være sammen med andre og er det nok også er en go ide. Jeg vil da også gerne trippe med andre, men fortrækker det alene.

Amnesia

Medlem

>Bare lige et spørgsmål Dumbtripper, hvordan ved du, du har det bedst med at trippe alene, når du ikke har prøvet at trippe med andre før?

Det har du ret i jeg ikke kan vide.

Nogle gange når jeg havde et virkeligt godt trip har jeg da også tænkt at det ville være fedt hvis der var nogle andre around man kunne dele de gode følelser med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men så har jeg samtidig tænkt om trippet måske havde udviklet sig helt anderledes hvis der faktisk havde været nogle andre med under hele. Jeg ved ikke.

> Det at trippe med en anden person (gerne på samme stof) kan være en meget interessant oplevelse. Bare det med at man nogle gange får de samme tanker eller siger det samme på samme tid, kan få det til at løbe koldt ned af ryggen (positivt )

Det lyder også dejligt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

> Jeg synes sq helt sikkert du skal prøve at få et par venner med på et svampe/syre trip, du vil helt sikkert ikke fortryde det (IMO hehe)

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Tak for dine råd.

In our memories
Brugeravatar

Overraskende nok, så havde de 40 mg. ingen effekt på mig, udover fysiske bivirkninger (uro i kroppen, høj hjerterytme, etc. - det er ellers ikke særlig slemt for kroppen i forhold til f.eks. speed eller BZP).

Jeg vil tro det er korttidstolerance, da jeg havde taget 4-MAR 2 gange inden for de foregående 3 dage.

Medlem

>Overraskende nok, så havde de 40 mg. ingen effekt på mig, udover fysiske bivirkninger (uro i kroppen, høj hjerterytme, etc. - det er ellers ikke særlig slemt for kroppen i forhold til f.eks. speed eller BZP).

Måske bliver man tolerant overfor stimulationen men ikke for de fysiske effekter, og så skinner de måske mere igennem?

>Jeg vil tro det er korttidstolerance, da jeg havde taget 4-MAR 2 gange inden for de foregående 3 dage.

Har du overhovedet kunne sove i de sidste par dage når du har taget det så relativt ofte? Det varer jo pænt længe!!

In our memories
Brugeravatar

Første aften havde jeg søvnproblemer, men de forsvandt efter 5 mg. Nitrazepam. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Bare lige en hurtig kommentar til doseringen. ½-1 gram mexicanske er meget sølle. Det kan da kun være en skuffelse. Du må da simpelthen have 2 gram - minimum. Hellere 3... Helst flere. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Bare rolig!
Fik et ordentligt trip!
var også ude i fredags på et gram hawai!

VH

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]