Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Grunden til at syre er så voldsomt dyrt er fordi der virkeligt er lidt af det rundt omkring i verdenen..

har hørt en lille fugl synge om at et sted som holland bliver mærkerne solgt for ca. 50 kr. stykket ved køb af en 500 styks...

man skal i det hele taget være heldig hvis man vil købe mange da de bliver revet væk i løbet af ingen tid.

glæder mig sku til der kommer mange mærker i omløb igen. da 100-150 (ja selv 180) kr. for mærker er sku lige i overkanten.

dog er det stadigt muligt at finde en flaske flydende til en nogenlunde fornuftig pris. (3-3,5k)
men hvem dævlen gider da købe 100 syre trips ad gangen [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
MIG!!!
Hvis jeg ellers havde pengene [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
@Zonker

Svendborg er ikke tørlagt...Jeg har ikke selv købt, men er blevet tilbudt frimærker et par gange... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Zonker - hvordan kan du sige at Ecstasy er overpriced? Syre koster 5-7 kr. for en erfaren handlende der køber 1000+ . Så kan du selv sidde og regne ud hvor meget overprisen er på i forhold til E når det bliver solgt videre. procentmæssigt får du et bedre overskud på LSD, så hvad snakker du om? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: København
@dankdawg : jeg har kun lige et par minutter on-line, så du får ikke den vildeste forklaring her, men E kan du de rigtige steder få til 15-20 kr hvis du køber 1000+...

Og de koster gerne en 100 kr til fester etc... og nu skal man jo ikke sammenligne E og LSD, men sammenlign ALLIGVEL effekten... En aften på Ecstasy er fedest hvis du har minimum 3 stks (efter man har brugt dem i noget tid i hvert fald)... en til starten på aftenen, en til midt på, og en til efterfest, eller whatever... den sidste kan man alligevel ikke mærke, så man kunne slippe afsted med kun at købe 2.

LSD virker for VILDT! 1 dose og du er AFSTED!!! i minimum 12 timer... og garanteret indtil du falder udmattet om et eller andet sted... og ecstasy gør dig bare så tom i skallen, som om dit hoved er en si.

Ecstasy burde max koste 50, også til fester... faktisk burde de ikke koste mere end en bajer, men jeg ved godt det er utopi pga lovgivning osv...

Men 100 kr.... ?!? Det er den første MÅSKE værd, men ikke de næste par stykker...

Mvh Zonker

[ 04 Juni 2002: Besked ændret af: Zonker ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
100 er i overkanten, men 50 kroner for en god kix er ok

Junior medlem

Geografisk sted: No-ord-sjælland
De svampe, de sælger på staden som "Hawaii", har jeg ladet mig fortælle (99,99% pålidelig kilde) INTET med øen Hawaii har at gøre - de er "COPZ" (dyrkede Copelandsia'er... med stavning der).

Er de dobbelt så dyre at dyrke som andre svampe? Nej!

Derfor virker dobbelt pris meget voldsomt for verdens 3-4 stærkeste svamp.

Næe, SEMIer ved man hvad er!!!

Medlem

Geografisk sted: DK
Copelandia cyanscens bliver ofte solgt som værende hawaii svampe, men jeg mener at de svampe ethno solgto som hawaii var Psilocybe cyanescens. De var i hvert fald noget stærkere end deres Psilocybe Cubensis.
Dem gav jeg gerne dobbelt pris for i forhold til cubensis, for de var bare så meget bedre.

Hvem ved hvad hawaifætrenes rigtige navn er [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
@knox:Hawaisvampen hedder, i følge AZARIUS, Copelandia Cyanscens / Paneolus Cyanensus
[img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]