Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Brugte 20 min. i dag på samme mark. Her er hvad jeg fandt:

Billede

Billede

Billede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Har ikke taget billeder, men derimod spist de svampe, som jeg fandt med 2 venner i Dyrehaven igår aftes.

Vi kom lidt sent igang med at plukke og måtte vende hjem, da det blev mørkt...Men vi fik da en behagelig buzz, ca. 10 styk hver.

Idag var vi igeni Dyrehaven for at plukke og fandt ca. 40 tilsammen.

Jeg tror -ligesom det er antydet i ovenstående poster- at Dyrehaven er næsten støvsugetfor psyller. Der var ihvert fald langt imellem dem.
Meeen de virkede da!

Og min kammerat bor lige op til, så han vil tage derud de kommende dage og se, om der skulle skyde nogle nye op.

Næste gang vil jeg dog op på en større dosis, jeg plejer at have et behageligt trip på ca. 20/25/30 stykker, afhængig af styrken.

Titel:
Junior medlem

Jeg har nu surfet rundt på siden her i nogle måneder og optimeret min viden omkring Psilocybin svampe. Jeg bor tæt på en skov med en nærliggende mark hvorpå der græsser heste. Min kammerat og jeg har et par gange taget på en lille "udflugt" for at se om vi kunne finde SN og omkring skoven men vi har desværre ikke haft så meget held med det, vi har faktisk ingenting fundet....

Har læst mig frem til at de ynder at vokse på små skråninger, golfbaner og kreatur-enge, Hvorfor egentlig på golfbaner tænker jeg ? kreatur-engen giver fint mening men ikke så meget golfbanen...

Jeg bor i udkanten af århus og kunne virkelig godt bruge lidt hjælp til min fortsatte søgen efter bl.a. SN, så alle tips og tricks er meget velkomne :D

Rigtig flotte billeder der er lagt ud i denne tråd, tak for det :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9 killo
Et bud på golfbanernes potentiale kunne ligge i den megen pasning den slags græs får - herunder mere gødning end andre 'plæner'. Blot et skud i tågen.

Forvilder du dig ud på golfbaner, så:

- Overvej at gøre det på tider hvor der ikke spilles. (Tidlig morgen, regnvejr..)
- Er der folk på banerne, må du vide bare det mest basale om golf. (Hvor der slåes, hvornår der slåes, at de råber "FORE" hvis nogen er ved at blive ramt..)
- Have et afvejet svar parat når nogen spørger hvad du leder efter. (Spisesvampe? Afrodisia? Kontaktlinser? .. eller Spids Nøgenhat?!)

Sidst jeg var ude på en golfbane var jeg åbenbart for uforsigtig. En ung han-golfer kom over til mig, og forklarede venligt men bestemt at jeg skulle passe bedre på. At en golfbold ville slå mig direkte i græsset. (Så ikke noget med at gå og høre musik).. .. . og jo forresten, at svampene alligevel ikke er så meget værd, at man skal risikere at blive gokket bevidstløs. Heh. Følte mig fuldstændig afsløret.

Hvorom alting er, så vent til det har regnet nogle dage :!:
..og husk det kan tage mange "efterårsture" at finde de gode steder, men at der også er masser at komme efter.

PS. Hvordan "optimerer man sin viden"? Har hørt om at tilegne sig viden..

.

Titel:
Junior medlem

Tak for svaret :)

Jeg ved sgu egentlig heller ikke vordan man optimerer sin viden :)

Titel: ..
Medlem

Geografisk sted: 3630
Det er utroligt som i finder svampe på ingen tid.

Nu er jeg lige kommet hjem fra tur nr. 3 uden fangst, har rendt rundt på diverse marker med heste og kø'er, og jeg kan bare ik finde så meget som en svamp.. er totalt gennemblødt :(
De var os bare nøjern de heste der galoperede rundt..

Hva gør jeg galt?

Evt. nogen fra 3600 eller deromkring der kan give nogle hints om hvor der skulle være noget at finde?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Billede

Moesgård d. 17/10 Et lille udpluk!

Titel: Re: ..
Junior medlem

Mushi-mango skrev:
Det er utroligt som i finder svampe på ingen tid.

Nu er jeg lige kommet hjem fra tur nr. 3 uden fangst, har rendt rundt på diverse marker med heste og kø'er, og jeg kan bare ik finde så meget som en svamp.. er totalt gennemblødt :(
De var os bare nøjern de heste der galoperede rundt..

Hva gør jeg galt?

Evt. nogen fra 3600 eller deromkring der kan give nogle hints om hvor der skulle være noget at finde?

tror som sådan ikke du gør noget forkert. Det er meget fra mark til mark hvordan sn'erne står. Jeg har forstået det som at ved nogle fangster står de mest i mosebunkerne gemt væk i det høje græs, eller som ved mig hvor de bare stod ud over det hele :twisted:. Synes du skal prøve og finde nogle små grunde hvor der ikke står dyr mere i det her år, eftersom det er mere overskueligt Som sagt tidligere har nogle individer her på tråden brugt flere år på at finde dem. Så... bare gi' den gas ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Fandme om Flæmming og jeg ikke blev jaget væk fra marken af en latterlig bondemand.. "UUUUUUD!!". Så det er vist slut med at finde svampe på den mark. Skidt :cry:

Titel: Re: ..
Medlem

Geografisk sted: 3630
mark manden skrev:
tror som sådan ikke du gør noget forkert. Det er meget fra mark til mark hvordan sn'erne står. Jeg har forstået det som at ved nogle fangster står de mest i mosebunkerne gemt væk i det høje græs, eller som ved mig hvor de bare stod ud over det hele :twisted:. Synes du skal prøve og finde nogle små grunde hvor der ikke står dyr mere i det her år, eftersom det er mere overskueligt Som sagt tidligere har nogle individer her på tråden brugt flere år på at finde dem. Så... bare gi' den gas ;)

Jeg må prøve at finde en mindre mark som du siger så.. jeg bor heldigvis på "landet" så der er marker her og der og alle vegne

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9 killo
Billede

REGN SÅ FOR HØVLEDE! VI VIL HA' REGN! REGN REGN REGN! :evil:

:idea: OPRÅB til alle på psychedelia.dk:

Hvis vi står sammen kan vi få regn og dermed svampe. I tider som disse må fælleskabsånden regere og mane til kollektive kræfter. Jeg foreslår derfor at alle der på nogen måde har mulighed for det i morgen aften i mindst en halv time i tidsrummet 11:11 - 22:22 DANSER REGNDANS OG SKRÅLER: "REGN SÅ FOR HØVLEDE! VI VIL HA' REGN! REGN REGN REGN!"

:lol: :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Bad bom-bom-bom!

Billede

Du er blevet hørt... sådan da.

:EDIT:
Aargh.. ændret igen..

Senest rettet af Bærnelin 20 okt 2007 19:01, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det ser godt ud :).

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
Ser yderst interessant ud. Gad vide, om man skulle finde lommelampen frem, her en mørk lørdag aften :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Var ude i dag og fandt 40 stk på en 30 minutters tid. :)
Bedste høst so far!

Senest rettet af Bærnelin 21 okt 2007 12:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg
Jeg kommer bare ikke nok ud. De bedste marker(read: dem der er tættest på) er ikke marker længere, det er ved at blive bygget om til parcelhuse :p Oh well.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Bærnelin skrev:
Bad bom-bom-bom!

Billede

Du er blevet hørt... sådan da.

:EDIT:
Aargh.. ændret igen..

Aargh!! Det ser ikke så godt ud mere :/. Vi vil have regn, masser af regn!!

<praying for rain>

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the astral planes
Jeg var ude i marken sammen med et par venner i dag.. Vi fandt ca. 15.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tomler - Jeg er lidt psy -
hvornår slutter SN med at være potente? og kan de skal plukkes i dag?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the astral planes
Jeg tror ikke at de stopper med at være potense(dem jeg fandt var ihvertfald potense :lol: )
men man kan godt plukke dem i dag?? der er nok bare ikke så mange eftersom været er lidt for godt :P .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 218 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]