Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hvad er det bedste man kan lave på svampe udover at trippe ? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
tjekke naturen ud!
kikke på dejlige ting
smage på dejlige ting
røre ved dejlige ting
lytte til dejlig musik

alt hvad der invovlere sanserne...

Jeg vil give Cactus ret i alt hvad der indvoldvere sandserne, sex kan dog blive lidt underlig, men fedt nok

MVH
Pierer

Medlem

Geografisk sted: Århus Syd
Noget af det vildeste er at klæde sig ud i militærtøj, og så snige sig ind på mennesker, uden at blive opdaget.

Lyder det underligt ?

Prøv det, man kan jo altid bare stoppe hvis man får dårlige reaktioner fra folk af.'

Det for Sygt !?!?!?!?!?!?!?! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

lol

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Flensborg
Vadede engang ned igennem kolding som julemand... Det bedste var at der var ti andre med... *gg* Total grinern.... Klæ dig ud og gå ud og pjat med folk.... Store skumle lofter er osse en go beskæftigelse... Hæ...
Godt trip.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Det er oxo grineren at guffe svampe og inden de når at virke så bare gå så langt væk man kan, og pludselig BOM hmmmm hvor fanden er jeg, så føler man rigtigt man er på oplevelse i den store vilde natur. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af DZscum:
Det er oxo grineren at guffe svampe og inden de når at virke så bare gå så langt væk man kan, og pludselig BOM hmmmm hvor fanden er jeg, så føler man rigtigt man er på oplevelse i den store vilde natur. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

arhh fed ide mand.
tag det sidste tog et eller andet sted hen nap svampe og så er missionen at komme tilbage uden at blive anholdt eller indlagt

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det lyder sku lidt for sygt det du siger der guffe......

Når men hvem er frisk ???

Medlem

Vil i tro det jeg havnede engang 33 km. væk fra min hjemstavn fåk hvor var det langt at gå. Men det hjalp med noget tid i den friske luft sådan at få samlet tankerne og sådan. Hvis man har et eller andet større kompliceret et eller andet i tankerne, så siger Dr. Brian at det faktiskt kan være fantastisk fedt at sådan ligesom bare gå helt velt langt i naturen og tænke så´n [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Lyder det for lamt?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det lyder ikke spor lamt, hvad der deriomod undre mig er hvordan man kan stave Fuck forkert ????

Medlem

Det er ikke spor svært [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] bare se op over [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Og er der andet du er i tvivl om hvordan man staver forkert så bare pm mig.

Dedikeret medlem

- tage piller
- drikke bajer
- fyre pis af
- tage lattergas
- ryge hash resten af tiden
- se på detaljerede ting imens, der sætter gang i synscentret

så får man rigtig gang i sanserne, man inhalere gas og røg, få grineren over at man kan snakke og glemmer at det måske er den 6. sans, og man kan føle at man bliver dejlig LAM LAM...

Medlem

Geografisk sted: Kbh området
At gå udenfor- helt sikkert. Jeg har kun prøvet det mens det var aften, så det er ikke den store naturoplevelse jeg har fået mig, men ALLIGEVEL anbefalelsesværdigt !
Jeg har hver gang fået den vildeste TRANG til at komme ud af lejlighedens boks-format og bryde væggenes rammer.
Den friske luft og følelsen af frihed og natur er alt, alt for rar for sanserne [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Man behøver ikke lave alt muligt, bare nyd at du er blæst og at du er i live!

De fedeste oplevelser jeg har haft på stoffer (psychedeliske sefølig) er dem hvor jeg bare lader mig selv flyde med, bare lade din ben bestemmer hvor man skal hen helt uden at tænke over det, bare gå rundt og kigge!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
...Tag ud på en Kirkegård, det er lidt for tripperen [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]...ellers kan et trip i naturen varmt anbefales, specielt om foråret når der er masser af blomster = masser af farver...Det er også utroligt rart at ligge og stene skyer, der skal ikke meget fantasi til at forestille sig de underligeste ting. he he [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: dk
fisketorvet..!! det kan osse varmt anbefales at gå rundt i et storcenter og kigge på lys, butikker og andre mensker.. mig og to venner var en gang på fisketorvet og det lykkedes os at blive væk..!! det var kæmpe griner.. senere blev jeg væk i en foto maskine jeg kunne ikke finde ud og det var sygt griner.. ellers så tag ud i en skov efter mørkets frembrud og lig dig på jorden og kig op igennem træerne det ser alt for vildt ud det er lidt som at kigge på et 3-d skykke billede..!!

zeck [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Rygern:
Noget af det vildeste er at klæde sig ud i militærtøj, og så snige sig ind på mennesker, uden at blive opdaget.

.'

Det for Sygt !?!?!?!?!?!?!?! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 05 Juni 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Sniffe lidt cola [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] . Det sætter totalt fut i trippet. poppers kan også lige sende en for sygt af sted i et lille stykke tid.

Hvis man ikke er til de andre drugs har jeg fundet ud af det er totalt fedt at rende rundt i naturen(skoven). Ellers er det alt for fedt at lytte til musik, specielt techno.

Skyer på en blå himmel , 3d winamp plugins og fraktaler er også totalt flot i ristet tilstand

Det bedste er helt klart at lalle rundt med et par venner, der også er på svampe.

Venlig hilsen
Fråder

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Glæder mig virkelig til at prøve svampe [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]