Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 jun 2025 04:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: svamp
Medlem

Geografisk sted: DK
Heyyyyyyyyy.......

En af mine venner købte to g svampe til mig igår på staden, han gav 80 kr stk for g'et, men jeg har sq ikke set dem før.......
det er to meget tykke stængler og så et ordentligt stort gulligt hoved...
¨Nogen der kender den?? ud fra prisen skulle den vel være ligesom mexi eller danske....
Mvh .........

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
det er højst sandsynligt amazon-svampe - sidste gang jeg var på staden, havde de danske svampe, svenske svampe, hawaii-svampe og amazon-svampe.
Amazon-svampene er rimeligt store, og minder meget om mexi'er i styrke (dvs. en dose på 1,5 til 3 eller 4 g)

Medlem

ja amazonsvamp sæføli... Det har jeg også lige fået en ven til at bekræfte.. Ok så er det bare at gufle de 2 g i aften..
Thanx [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

hæ hæ - nu hvor at han har spist dem *gg* de amazon sjovere jeg har spist var squ en del meget stærkere end mexi - man kan vel håbe at dem her osse er - jeg guflede knapt ½g og fik da godt smæk på - nogle få mønstre - med 2g - juhuu - håber squ at det var et godt trip.....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er ingen forskel !
Amazon og Mexikanske er det samme - dvs. psilocybe cubensis. Det eneste der kan variere er udseenet, dvs. størrelse m.m.
Denne forskel andler primært om hvordan svampene er dyrket.
Det samme gælder med danske, svanske, islandske og andre skandinaviske svampe der alle er den samme = spids nøgenhat

(RygerSmiley)

Insane psychedelia user!

Det vil sige at 1gram Amazon har samme effekt (styrke..) som 1gram Mexikanske??

Insane psychedelia user!

efter hvad jeg har fået at vide: ja

jeg synes at det er åndssvagt, at svampene på staden opdeles efter stedet de kommer fra, i stedet for "art". Godt nok er de svenske svampe måske lidt mindre end de danske, men hvis psilocybin-indholdet pr. g er det samme, er det jo misvisende at de opdeles efter gro-sted i stedet for art.

[ 25 November 2001: Besked ændret af: Zarathustra ]

Medlem

WooooooW jeg blev fucked skal det lige siges...... Om de var stærkere end normalt ved jeg ikke... Men okay jeg drak også rimeligt hårdt igennem først, og så guflede jeg de 2 g... Daaaaaaaaammnn en fed rus...
Selvom jeg ikke nåede til kbh, det kunne jeg simpelthen ikke rumme....
Og selvom jeg ikke kan huske det hele fra igår, ja så var jeg hvertfald mega blæst...
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
De var nok ikke kraftigere end mexierne tror jeg, men jeg blev langt mere blæst end sidste gang jeg spiste to 2 mexi, nok pga alkoholen først...
damn jeg kunne snakke lang tid om den fede rus det var, men I kender det sq....
Nå jeg r ude. svampe rules [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] !! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

damn i min rus igår fik jeg sq lige købt mig et gram marzipan......... Glæder mig til næste weekend [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

hmm Elven, det lyder lidt underligt det med styrken. Ham fyren i Soma sagde til mig, at amazon-svampene var lige så stærke som mexi'er, og jeg prøvede på et tidspunkt 2,25 g stort set uden effekt. Er du sikker på, at du ikke har fået cambodianske eller en eller anden sær type?
Det lyder lidt sært at man kan få et trip amazon-svampe til 40 kr., mens man skal give 80-100 for et trip på danske, og over 100 for et trip på mexi'er eller hawaii-svampe.
Styrken varierer jo ret meget mellem hver enkelt svamp af samme art, men det lyder bare ret vildt, at der har været så stor forskel på den.

Junior medlem

Geografisk sted: skive
svampe for nybegyndere!!!! :
hvad er det for noget at sidde og lukke ud .... det kan sq svinge meget fra et gram danske til et andet gram danske svampe!!!
den ene dag tåger du en smule ......... næste gang flyver du ved samme mængde !!!
men mest af alt set & settings!!!

Ehm - jeg ved squ ikke om det kunne have været cambodaianske - det lignede godt nok lidt - men det var knuste rester - kunne kende stilken though - hvid og grållig indeni - ligesom cambodia - men det skulle have været amazon - der var ihvertfald mere smæk på end på ½g mexier som jeg ikke kan mærke - og de danske koster squ kun 50 kroner grammet- altså der hvor jeg henter dem - amazon slipper jeg lidt mere for - men whatever - bare jeg bliver blæst af dem...

Junior medlem

Geografisk sted: Herlev
Jeg har prøvet 1g mexicanske 2 gange, og der virkede de næsten ikke. Så prøvede jeg 1g amazon, og det slog mig ud i den 10 dimension, og siden har amazon været kanon. Jeg har ikke været på andre ting nogle af gangene..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]