Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 19:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg har prøvet det 2 gange... men behageligt er det sku ikke..

første gang det skete var 2(3) gang jeg tog svampe.... efter aftenens første trip tog vi lidt over 1 gram til og da trippet så var ved at være forbi og jeg ville til at hjem blev jeg totalt svimmel på vejen.. mine venner fulgte mig så tilbage, og lige da jeg træder ind i entreen dratter jeg om...jeg havde da den vildeste oplevelse hvor jeg ser mig selv svæve rundt i et sort univers med et kraftigt hvidt lys for enden og lysende skikkelser som svæver langsomt derhen ad..
det var sku helt til at blive religiøs af.
da jeg så vågner igen fatter jeg ikke at mine venner kigger så underligt på mig indtil jeg får af vide at jeg havde været helt væk.
efter mit blackout var jeg helt kridhvid i huden og hjertet bankede derudad, men efter en portion havregryn med masser af sukker på havde jeg det nogenlunde igen.

2. gang var på mit bad trip hvor jeg rejser mig op og kan mærke at alting sortner og jeg forsøger så at komme ud på wc'et da jeg samtidig havde kvalme.. lidt efter vågner jeg op ude i entreen (samme sted som 1. gang) og finder ud af at jeg ligger med hovedet mod gulvet og fatter intet.

og føj hvor var det gulv dog beskidt (tsk. tsk. Xaruz)

Medlem

Har osse prøvet det en 3 gange. Det er meget ubehageligt! Jeg tror at det var fordi jeg ikke havde spist nok.....

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
en af mine venner har prøvet det samme, dette var dog på en kæmpe dosis friske danske, han mener det skyldtes dosen, hvilket jeg nu kan se måske ikke er helt korrekt, det var så slem en oplevelse at han ikke har spist svampe siden!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg har heldigvis aldrig prøvet det, men prøver tit at det sortner for min øjne et halv sekund...men det er nu fedt nok

AX-> Miraculix ?

[ 01 2001: Besked ændret af: Liquid ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
En af mine venner besvimede på et halvt gram hawaii (han er ret sart), og havde en lignende oplevelse hvor han så sit liv passere revy og svævede rundt i det vilde univers...

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
@ liq, nope, miraculix kan ikke komme galt afsted med svampe, han er svampeguden! *GG* der er dog doser han ikke har det godt med at gøre for tit, men det er så vildt mange svampe at vil jeg slet ikke sige her, for så kommer folk bare med wack kommentarer [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Wacky kommentarer? Dem kommer vi sgu med alligevel! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

ryger du tit fede..??

Arjj... det er bare fordi i rejser jeg op og så sker der noget med blodomløbet til hjernen, tror det sænkes, således at man kort lider af ilt mangler og derfor oplever denne sortnen for øjnene som kommer hvis man er ved at besvime, jeg tror bare at hvis man er meget påvirket kommer dette nemmere, måske pga at hjernen kører på fuld blus.. og så ikke får den ilt den har brug for når man rejser sig op,, en del gamle mennesker har jo oxo det problem...hvis de rejser sig for hurtigt op.

nogle mennesker kan klarer minre ilt i længere tid til hjernen end andre,, og nogle er størrer end andre. så derfor hvis du ikke er stor, så har du mindre ilt i kroppen og besvimer nemmere, så derfor tror jeg bare det er simplet ilt mangel fordi du har rejst dig for hurtigt op...

jeg er aldrig bevsimet men oplever tit at det sortner for øjnene når jeg rejser mig hurtigt op når jeg godt påvirket...eller bare møg skæv...

Medlem

Smurf3000:

Faktisk, så er det ikke, som du siger, at små mennesker lettere besvimer ved at rejse sig op. Faktisk er det lige omvendt, da mindre mennesker har meget kortere mellem hjerte og hjerne, og derfor skal blodet ikke pumpes så langt. Meget høje personer, derimod, har meget langt mellem hjerte og hjerne og derfor skal blodet pumpes længere (Det tager med andre ord længere tid).

Jeg må holde op med at se Discovery Channel om natten. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: DK
Nu har jeg prøvet at spise svampe ca 10 gange, og hver gang var pisse skægt.... men her den anden dag var jeg og en af mine venner på mexier. Vi delte 2,5g. Så ci 5 timer efter vi havde spist dem sad vi og røg en fed, og lige pludselig vågnede jeg op, mens jeg sag og bankede hovedet ind i en mur. Bagefter havde jeg det fint, troede jeg..... men så ligepludselig vågner jeg op på gulvet.... Et blackout mere....

Er det normalt..... Jeg har aldrig hørt om det før. Er der noget man kan gøre for at det ikke sker!!!!!!

M.V.H Pete (fri hash)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
hehe AX-> Jeg har snakket med Ego om Miraculix, har hørt lidt om hans doser, lyder fedt, men ret så insane ;o)

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
Liquid -->>>bare giv mig det så skal jeg nok være test person for det er så god til det

Liquid: det er confidental, ikke noget man snakker om, manden er en gud, men Ax - en anden af vores venner har jo ligesom osse haft blackout, du ved ham der troede at han var ved at dø, eller faktisk var ved det, hans hjerte var jo stoppet, det var jo kun fordi at de tæske liv i ham igen at han er her idag, svampe er nok ikke farlige i sig selv, jeg tror bare at når man har været det andet sted mange gange iløbet af kort tid så har man lyst til at blive der, synd at kroppen bliver tilbage, kunne være fedt at forsvinde i en røgsky og poppe op in the fairy realm og så poppe ud igen 10 år senere, det kunne være kewl, fuck det er for insane!

Out!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]