Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 15:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej

Jeg har nu smidt en Trip Rapport op, med titlen: Døden og Genopstandelsen

Hvis der er nogen der har nogle teorier over hvorfor dette trip gik så galt som det gjorde, ville det være fedt at høre dem...

Jeg vil også meget gerne have kommentarer til denne oplevelse, eller høre om lignende oplevelser (hvis de eksisterer?)

Jeg overvejer seriøst psykologhjælp for at komme mig over dette, mener i det er en god ide ?

Sidst men ikke mindst, tak for en kanon side, som jeg kigger på hver dag. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med noget information, da jeg er på herrens mark.

Dedikeret medlem

*lol*

1. 1,5g panaelous Cyanescens (er temmelig høj dosis, hvis de ellers er stærke!!)

2. peganum harmala, øge jo virkelig effekten meget.

3. hash ændre effekten i en anden retning mere kontrolabel.

4 Var du alene???? (hvilket Stærkt frarådes da svampe klart skal tages sammen med andre på svampe for at opnå optimal virkning)

og der du siger med din "closed-eye" visuals/hallucinationer, har oplevet noget lignede på hawaii-svampe, hvor jeg så hvordan alt ting hang sammen i en underlig skulptur der drejede rundt og var ekstremt detaljeret, og oplevede nogle sære tandhjul der snurrede rundt i hversinretning og stærke farver på hvidbagrund,(closed-eye).

tror bare at du har gjort det til et mærkeligt trip for dig selv..

hader at C TV når jeg er påvirket af hallucinogener.... det er virker falsk og giver ofte nogle elendige sanseindtryk,,, og man kan sgu alligevel ikke fatte en brik af hvad der foregår....

alene i sin lejlighed uden nogen der siger noget sjovt/underligt er sgu da forkedeligt når man tripper, du kunne da oxo have prøvet at hører noget musik,,, hvilket plejer at kunne ændre ens trip med det samme i en helt anden retning, prøv engang når du tripper hvis fx. normalt hører psytrance, fyr så noget elendig radio på,,, og straks falder du ned på jorden og syntes at musikken genere dig... enige??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg har også selv haft et meget ligne trip.netup jeg skal have hjælp men intet virker,og der var jeg alene.har du prøvet at læse den trip report bøh har skrevet om hans oplevelse med p harmala og svampe.jeg har "kun hørt om regtike negative" ting om p.harmala. så la være med at tag de 2 ting sammen kan men side her bag klog og sige bagefter. du skulle da have ringet til nogen. go'e venner eller måske kærsten,det ville nok hjælpe at vide lige meget hvor blæst man så vil blive vil der være nogen til at passe på en.det er blevet en ting jeg tænker på nu efter mit trip.at have en aftale med en man ved ikke vil svigte en.

det jeg gjore efter mit mega bad trip.var at holde en periode med hash'en og så begyndte jeg at gå lange ture "alene" mens jeg tænkte alle mulige ting. fks min barndom og hvilke smukke og sjove ting jeg havde oplevet og sådan noget.på et tidpunkt efter begyndte jeg at få nogle små angsandfald hvor jeg ikke regtik kunne holde ud og være sammen med andre personer. den one cirkel er jeg hældig vis ude af nu.mine angstandfald gik ud på at jeg var bange for at blive sindsyg og midste alt jeg holder af.men jo mere jeg har læst om andre's trip på hawhaii har jeg det sådan nu at det er de svampe der er bare er forsindsyge,evt snak som du gøre her med nogle andre personer som har prøvet (det også),jeg har så snakket med et per stykker fra det virklige liv (alsår ikke på internet) som har haft sådan et trip.og det har hjulpet.
en anden ting la være med at tænke på om du er blevet en anderledes person efter dit trip, så fucker du dig selv psykisk.jeg har læst i sten larrys bog at hvis man har en dårligt oplevelse på svampe så skal man skynde sig at tage et trip mere.det kan jeg dog ikke forstile mig ville være sundt for ens psykke

mvh rolf

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jeg havde en dårlig oplevelse. Det var godt nok med LSD, men et dårligt trip er et dårligt trip, selvom der selvfølgelig er forskel på de to drugs. Anyways, så begyndte jeg at dyrke rituel magi, og det gav mig den styrke jeg havde brug for at komme over de dårlige oplevelser jeg havde. Ikke fordi jeg tror på dæmoner og sådan, men jeg anderkender at magi er et stærkt psykologisk værktøj, som man kan komme langt med. Det virkede for mig må¨ske lige så meget fordi jeg følte at jeg selv gjorde noget aktivt.

Dedikeret medlem

rituel magi?????

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Rituel magi, ja! Skal jeg forklare dig om det? [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: København
Har selv prøvet at dø på et trip før. Det er det mest intense og lidt måske groft at sige det MEN DET ER FOR FEDT...

Jeg synes ikke det var fedt da jeg lå på badeværelse gulvet i 2 timer og troede jeg skulle dø og blive sindsyg osv. Men det nok det fedeste jeg har oplevet. efter jeg har lagt derude i en to timer siger jeg til mig selv alle de her smerter er i det mindste et tegn på du ikke er død endnu og bang jeg for taget mig sammen og kravler ind på mit værelse og sætter en film på jeg kender rigtigt godt for at få mine tanker væk fra tripet og lige pludselig forsvinder kramperne i mine arme og ben og brystkasse og så ruller filmen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] jeps så kørte filmen men en masse underlig minder og drømme jeg har haft bobblede på en sjov måde op fra underbevidstheden og jeg kunne huske 10x gange så godt og mine hjerne kunne de vildeste udregninger af fucked op tal. Men kort og godt det gav fandme noget mental styrke for jeg overvandt lortet med min egen vilje.

Det faktisk et trip jeg godt kunne klare igen det hjælper en med at få styr på ens liv og lære at holde af de mennesker man har for på en måde har man nu prøvet at føle hvordan det ville være hvis man ikke skulle leve mere.

Junior medlem

Tak for al responsen, fedt at høre man ikke var den eneste [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg mener nu at et intenst trip kan være rigtigt fedt når man er alene, tror ikke jeg ville bryde mig om at prøve 1½ gr. Hawaii svampe mens andre var tilstede... Men rigtigt, ved lavere doser er det kanont sjovt / festligt at være flere...

Musik er også fedt... Men det hele overmandede mig, så jeg kunne ikke finde ud af at tænde musik eller ringe til en f.eks. for jeg var total væk !!

Jeg tror også liige det tager nogle uger at komme sig over sådan en oplevelse, men når jeg ser tilbage har det også været den eneste "livsændrende" oplevelse jeg har haft... Så alt i alt måske en god ting der skete, selvom det syntes man sku ikke lige mens det stod på.

Dedikeret medlem

... det kan jo godt være...

men jeg tripper sgu altid sammen med nogle andre gider ikke sidde og ikke opleve hvor fuckt jeg egentligt er...

Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Synd at du fikk en badtrip joker 1910, men endelig er det noen som får kjenne kreftene som hallusinogener kan inneha.
Mitt inntrykk er at folk tar for lett på slike rusmidler. En trip skal liksom bare være sjovt eller i sosialt samvær med andre, helst på en fest der alle er fulle av forskjellig dop.
Hvis man ikke tør å sitte alene på en trip, fordi man føler at man bare blir fucked, da har man en lang vei å gå ennå, synes nå jeg.
Det må da gå an, for en gangs skyld, å glemme kompiser, kjærester, kule fester når man inntar hallusinogener,eller?
Ta en reise alene inn i svampeverdenen, på et sted der du er alene, først da kobler du på svampenes "magiske", healende, selvransakende evner.
Å gå rundt i en by på trip, der bygninger,biler, mennesker blir totalt ugjennkjennelig, er rett og slett kjedelig, meningsløst etter at man har gjort det en del ganger.
Fjern den falske tryggheten det er å trippe sammen med folk, på steder med andre mennesker,prøv dere en tur alene,det er litt heftigere og bedre på lengre sikt, selv om man opplever en badtrip , så har man hatt en badtrip for seg selv, og det er ingen andre som er årsak til det, noe som gjør det lettere å gripe an etterpå. Min erfaring.

En trip har blitt nevt som "Flight of the alone to the Alone", og det er mitt ståsted når det gjelder hallusinog-inntak.
Party-følelsen er første skritt på veien,prøv å gå litt dypere noen ganger, det anbefales.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]