Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 sep 2024 03:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2024 21:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 maj 2024 19:45
Indlæg: 4
Hej folkens! Jeg har gået og tænk på at tage nogen svampe og så tage en tur i biffen med min kæreste? Er der nogen der har erfaring med det? Evt om det ville være en god ide? (Det skal siges vi havde tænkt os og se en film , sent om aftenen så der sandsynligt vis ikke ville være nogen eller hvertfald få mennesker udover os tilstede? (Dosen ville være 3g mckannai)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2024 22:51 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 527
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Hej

Det lyder som en dårlig idé.

Hvis du nogensinde har forsøgt at se en film derhjemme på 3 gram svampe, så vil du hurtigt finde ud af, at du ikke forstår filmen og at den hurtigt bliver uinteressant.

3 gram mckennai er en god dosis, hvor interaktionen imellem jer 2 bør være i fokus. Hygge, musik, dybe/mærkelige/sjove samtaler og den slags, er klart at foretrække, frem for at låse sig til en biograf sal, hvor man skal være stille i x antal timer.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2024 22:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 maj 2024 19:45
Indlæg: 4
Hej!

Vi tog i biografen og tog svampene ca 20 min før start, vi så nok 40 min af filmen før vi fik grine flip og måtte forlade biografen aha (Der var ingen andre end os i biografen. Det skal sige at det var først bag efter vi var gået ud af biografen og valgte at gå en tur i den nærlæggende park hvor det peakede og vi så regnbuer og paradise. (det skal sige det var ca kl 22 vi startede med at se filmen så ca kl 23:00-23:30 ish vi var i parken, hvor jeg lå ned på en bænk og kiggede på hilmen, med de mange mønstre.

konklusion : Kan ikke anbefale det, filmen sagde mig ikke en skid, da det først kickede ind og ville nok hellere være i skoven eller i en blomstre park istedet.

Men det var en sjov oplevelse som jeg ikke glemmer iforløbig.

(Beklager det dårlige grammatik, men jeg gider ikke lige tjekke den igennem ) <3


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team