Plejadestjerne skrev:
Hvordan gik det så?
Hej igen.
Jeg kom lige i tanke om at du måske havde spurgt ind til netop hvordan det var gået og slog et smut her forbi.
Det blev en blandet fornøjelse af flere årsager, men lad mig starte med at sige at selve trippet var ekstremt lækkert og at det ikke er sidste gang jeg gør det!
Problemet bestod i at vi åbenbart kom med forskellige mindset til det hele.
Min kammerat og hans fætter var mere til fest og farver og kokain, og jeg kom med fokus på svampene og oplevelsen af det rene trip.
På vej ned i sommerhuset handlede vi ind til mad, snacks, drikkevarer og ikke mindst frugt som jeg havde hørt var lækkert når.man tripper.
Da vi kom der ned tog jeg 2g så snart vi havde sat vores ting af. Jeg havde fastet i 6 timer og havde kun drukket lidt vand og en øl i bilen på vej der ned.
De andre gik i gang med en stor frokost og rødvin da jeg havde spist chokoladen med svampene i. Der gik kun 15 minutter fra jeg tog dem til jeg begyndte at føle den første flig af "et eller andet" udefinerbart.
Det tog hurtigt til i styrke og blev bare rigtig lækkert og rart at være i.
Knasterne i træet på brædde beklædningen svømmere roligt rundt omkring, og de to andres ansigter blev nærmest sådan 3D hologram agtige (svært at forklare).
Jeg besluttede mig for at lægge mig ned mens de spiste frokost. Jeg tog svampene kl: 13.19, og lagde mig vel ned da der var gået ca 30 min.
Jeg lå i en stor lækker flyder sofa og lyttede lidt med til deres samtale og faldt lidt ind og ud af den.
På indersiden af mine øjenlåg foregik den SMUKKESTE forestilling jeg nogensinde har set. Det er svært at forklare, men forklarede det til dem som om det var den der gamle Windows pauseskærm der lignede rør der blev trukket og bukket rundt på baggrundsskærmen og bare voksede sig større og større, og mere og mere indviklet.
Men i stedet for rør, var dette mange lange spor af det flotteste fyrværkeri du kan forestille dig, som bare vokser og tager til i styrke jo længere det står på.
Desværre kollapse det hele for øjnene af mig så snart jeg åbnede mine øjne. Som om det langsomt blev revet ned for øjnene af mig selvom de var åbne og blæste bort med vinden, som aske fra et bål i et hårdt vindpust.
Så snart jeg lukkede øjnene startede det hele forfra.
Jeg blev frustreret fordi jeg så gerne ville dele dette med dem, men jeg kunne simpelthen ikke få ordene frem der beskrev det, og det kan jeg vel stadigvæk ikke rigtig. Jeg ønskede hele tiden de var startet sammen med mig og havde fastet, sp vi måske kunne relatere til hinanden på der tidspunkt.
Jeg følte de gik glip af noget af det vigtigste i deres liv indtil nu, selvom det næppe var tilfældet.
Sådan blev det ved i noget jeg følte var 6 måneder. Ikke at jeg følte det var for længe, tværtimod var jeg ked af at det hele snart var ovre og at jeg måske aldrig ville opleve det igen. Jeg blev nærmest trist ved tanken.
Så jeg blev utrolig glad da det gik op for mig der ikke var gået 6 mdr., men 1t15m.
Jeg var forundret, beruset af oplevelsen og af at det måtte betyde der var længe tilbage endnu.
Desværre begyndte det så her fra at gå ned af bakke. Ikke fordi jeg fik et bad trip eller noget, men fordi min ven begyndte at skulle prøve grænser med mig imens jeg trippede.
Det gav mig mange frustrerende følelser og jeg kunne ikke forstå hvorfor han skulle fucke med mig.
Hans fætter derimod var fænomenal. Helt igennem fantastisk. Selvom manden bare var fuld af rødvin, så lurede han hele tiden hvor jeg var i mit sind, greb mig dér og forstærkede det bare selv og sendte det retur.
F.eks da jeg begyndte at spankulerer rundt med mærkelige skridt og bevægelser og med et stort grin, fordi det bare føltes lækkert at gøre sådan.
Så efterligner han mig bare og grinede endnu højere. Han var virkelig som sendt fra himlen.
Min ven derimod stillede irriterende spørgsmål og sagde dumme ting der irriterede mig mere og mere. Til sidst så meget at jeg blev virkelig vred og fik lyst til at hamre ham en.
Jeg endte derfor med at tage kokain med de to andre da det altid bare gør mig rolig og kærlig og fjerner alle aggressive tanker jeg har, og det var måske 2½-3 timer inde i mit trip kun.
Lang historie kort, jeg skal ikke have svampe med min ven igen, men med hans fætter kunne det være sjovt hvis han var på en gang. Manden er virkelig unik på den der helt specielle måde. Sådan en man ikke kender så godt endnu, men bare føler man connecter med på et helt andet plan.
Uanset hvad, jeg skal bestemt prøve det igen.
Måske 2g, måske som denne gang, måske 2.5g for at se hvor jeg havner. 2g var bestemt ikke for meget.
Jeg beklager div tastefejl hvis der er nogle. Har hverken læst korrektur eller noget inden jeg trykkede afsend.
Hold dig munter! Tænker vi skrives ved på et tidspunkt : )