Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 15:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har været oppe på nogle rimelige høje doser (psilo cubensis).
Hvor går grænsen egentligt?
hvor meget kan man tage?
er der overhovedet en grænse?
Selvfølgelig er der en grænse men inden for realitetns grænser!
på forhånd tak!
DR-D Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Dedikeret medlem

hmm LD-50 dosen går der rygter om ligger på ens egen kropsvægt ( med p. cubensis ) men hvad hjernen kan klare så tror jeg sgu ik du skal gå over et level 5 trip hvis du har dit liv kært

Medlem

Geografisk sted: Mars
DR_D; du trænger kraftigt til et kursus i litteratursøgning, du kan finde LD50 (fra merc) stort set over alt på nettet, koncentrationen af fx. psilocybin i svampe kan findes hvis du søger på fx. "+softdrugs +mushrooms", hvis du så ikke kan regne den ud håber jeg for det danske samfund at du har fundet den rigtige plads på arbejdsmarkedet, ellers bliver du dyr for staten.

mvh.

/Lyn

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Det er rigtigt nok ikke muligt at indtage så mange psilocybinsvampe at man tager fysisk skade. Jeg vil tro at der er en grænse for hvor blæst man kan blive på psilocybin. Før eller senere må receptorerne være mættet med stof. F.eks. kan det ikke betale sig at tage mere end omkring et miligram LSD. Det er meget begrænset hvor meget en yderligere forhøjelse af dosen vil gi'. Nogen som har et godt gæt på hvor mange svampe der skal til?

------------------
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac man affected us as
kids, we'd all zip around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Jeg mener at have læst det samme som Bøh et eller andet sted, men kan sgu ikke rigtigt huske det.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Quote from Terence McKenna:

"What's going on at thirty milligrams [pure psilosybin]? Forty-five or sixty? These are not dangerous doses physically, but they're terrifying doses to contemplate from the point of view of the fragile constructs of the mind. As you cross the five, six, seven gram barrier with mushrooms, it becomes less like a drug in the ordinary sense and more like a happening, an experience that is unique."

LD50 285 mg/kg i.v.(mice)
LD50 280 mg/kg i.v. (rats)
LD50 12.5 mg/kg i.v.(rabbits)

nu kan man desværre ikke sammenligne dyreforsøg direkte med mennesker, men prøv at sammenligne med den LD50 tabel som ligger under Lexikonet.

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei !
Grensen på svamper er rimelig høy (les det folk har sitert tidligere).
Problemet mitt på høye doser svamper, er å få med meg noe nyttig tilbake. Det er vanskelig å styre trippen i en "konstuktiv" retning .Jeg tror mange her på nettet har større doser i vente, det trippes gjerne på små doser (1-3 gram cubensis).
Skal man først sette av tid til å trippe, da ønsker jeg å trippe skikkelig.
Innta 4-5 gram tørket Psilocybe Semilanceata alene en kveld i skogen,det funker, MAGI på høyt nivå. Men det er sikkert mulig å innta 10 ganger så mye uten å bli fysisk kvestet av det.
Ha full tillitt til svampene og innta høyere doser, dere vil få en STOR belønning hvis dere er flinke.

"if in doubt ,double the dose"
Terence McKenna

In our memories
Brugeravatar

Til DR Lynstang!
Slap dog af mand, jeg spørger bare et simpelt spørgsmål!!!
Behøver du svine andre fordi de spørger om noget, er det ikke det siden er lavet bla. til?
Chill or be killed!
Dr-D Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Ikke for at blande mig men DR-D Jeg tror ikke det var ondt ment. Det han mener er bare at du ikke tjekker så mange ting selv før du spørger ! Det kender jeg godt ! Det gør jeg hellere ikke. Jeg gider nemlig ikke læse det på engelsk !

------------------
Støt fri hash !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]