Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Jeg har et eller andet sted læst at atropin forstærker virkningen af psilocybin er der nogen der hved noget om det.

Det virker vidst også på mescalin

stay mushroomed Billede

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg ville ikke eksperimentere med det... De natskyggestoffer kan give en skummel virkning, både fysisk og psykisk.

------------------
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac man affected us as
kids, we'd all zip around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Atropin og scopolamin forstærker ikke psykedeliske stoffer direkte, da stofferne virker på helt forskellige receptorer. Dog er jeg helt sikker på at ville gøre et trip overdrevet vildt, hvis man så virkelige hallucinationer som natskyggerne giver.

Jeg har hørt om nogen der havde prøvet LSD sammen med pigæble, og det havde været så FAROUT, at det ikke var noget han ville prøve igen.

Desuden er natskygger utrolig farlige, med chance for at havne i delirium og tage mentalt skade.

Hvis du vil forstærke psilocybin, ville jeg anbefale du prøvede med MAOi, fx peganum harmala, passionsblomst eller banisteropsis caapi.

Mvh
Loonie

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!

Medlem

Geografisk sted: Norway
Hei!
Er ikke Psilocybin nok alene ? Hvorfor i all verden vil du forsterke en svampetripp ?
Hva med å innta STØRRE dose svamper, jeg kan garantere? deg at du ikke ønsker noen forsterker hvis du begynner å trippe på store doser svampe. Prøv med 7 - 10 gram tørket Cubensis eller 5 gram Semilanceata, og natskygger og peganum harmala vil ikke være på din ønskeliste. De fleste av oss har mye igjen å erfare i svampeverdenen UTEN noen forsterker.

"if in doubt...double the dose"
Terence McKenna

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Nu var meningen heller ikke at det skulle være kæmpe mængder der skulle indtages, grundtanken var at man kunne tilsætte en minimal mængde atropin f.eks. ryge en smule bittersød natskygge blomster efter at man har intaget en lille dosis svampe og så ville det være nok til et trip.

Til loonie, jeg er ikke helt sikker på at du har ret fordi den beskrivelse jeg læste (jeg ved ikke hvor) virkede rimelig videnskabelig og der var en eller anden god forklaring på hvorfor at det forstærkede virkningen af nogle psychedeliske stoffer, men jeg ved ikke en skid om det.

Til Zionboy. Hvad mener du med at MAOi kan være dødelige, når man sammenligner med atropin? Det kan de, helt sikkert, hvis du ikke ved hvad MAOi er og blander det med syntetiske stoffer.

Jeg vil give jeg alle ret, det er sku ikke nødvændig at forstærke noget som helst. Jeg betragtede det bare som et rent teoretisk spørgsmål.

Sativa det lyder meget interessant, med at atropinm måske direkte forstærker psilocybin. Jeg vil prøve at læse om det, måske ligger der en helt speciel mekanisme bag.

------------------
Fred være med dig, og alle du møder!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Til Loonie: Min kommentar omkring MAOi er ment som en generel kommentar til alle brugere. Man skal være forsigtig med brugen af MAOi og ikke bare opfatte det som en booster for diverse fredags-trips. Det er min opfattelse at mange blander en masse sjove ting sammen når de tripper, og hvis man ikke har check på sin MAOi - så kan det ende galt!

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For en gang skyld er jeg enig med MCshroom angående dosering. Hvorfor tilsætte en masse andre urter m.m. Når du bare kan tage et større trip. MAOi kan faktisk være dødelige! Hvorfor gøre eksperimenterne farligere. Jeg vil endnu engang understrege at alle de ulykker vi har haft med svampe i DK - altid skyldes, at der har været andre stoffer indblandet. Det kan både være skadeligt for dig selv, men også for andre svampenydere hvis der en dag sker en ulykke. Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Medlem

Geografisk sted: Sverige
Jeg kan kun bekræfte zionboy's indlæg. Jeg havde en dårlig oplevelse på Shroomahuasca (svampe og peganum harmala) og ville ikke anbefale det (heller ikke gentage).

Hilsen, Xanadu

Dedikeret medlem

det er fint med MAOi.....

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
-= HAMP GUIDEN KOMMER SNART =-
www.smurf3000.com

MAOi og svampe er en fed blanding - men det kommer helt an på MAOi'en.
Jeg vil, hvis jeg skulle, bruge Kokain som MAOi for det virker for vildt.

------------------
<<<<NATURE POWER>>>>
<<<<<<<<HIGH>>>>>>>>

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cocain virker så vidt jeg ved ikke som MAOi - men et par enkelte andre stoffer gør. Jeg læste om en der havde lavet "psykohuasca", hvor han vistnok havde brugt bl.a. AMT som MAOi før indtagelse af mimosa hostilis-bryg. Det tror jeg ikke kan anbefales.

------------------
"Computer games don't affect kids. I mean if Pac man affected us as
kids, we'd all zip around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]