SÅ kom nettet ENDELIG til at virke, så nu kommer der de billeder jeg fik taget i forløbet som mangler.

Det er nok ikke til at se den lille døde svamp mere da den ikke er større end 2 ris korn.
Kan i se om det fejler noget? Vil det kunne aktiveres igen - hvis ja, skal det renses eller bare direkte dunkes?
Det kan jeg ikke umiddelbart selv bedømme. Der lugtede muggent fra posen da jeg tog det ud tidligere i dag. Sådan lidt ligesom en pose meget gamle kartoffler eller vådt tøj der har lagt for længe.
Jeg er dog blevet anbefalet at droppe grow kits og lave det fra bunden ved hjælp af en syringe med spores og så lave mit eget medie samt bedre omgivelser.
Min plan er pt:
1: Skaffe et injection kit
2: Når kittet er kommet hjem, så skal der laves medie, her har jeg tænkt mig at bruge halm som skal behandles i ovn ved ca. 150 grader i omkring 1½ time. Dette skal dog pakkes ind i et materiale som holder det tæt men også filtrerer luften.
3: Plastikkasser fungerende som "væksthus" med opvarmet vand via. varmelegeme.
4: Når kagerne er kolonisseret skal de dunkes og tilbage hvor de kom fra, i det lille væksthus
Da jeg stadig mangler at købe alt hvad jeg skal bruge, er planen mere i grove træk, men jeg ved hvad der skal ske, så det er bare med at få det sat i gang ASAP

Edit: Tak for hjælp, vejledning og inspiration til dette setup. Du ved hvem du er