Jeg er lidt i tvivl om hvorvidt det her hører til i en triprapport eller ej, men det er egentlig mest et spørgsmål som jeg bare bliver nødt til at begrunde med mit trip, så synes måske det hører mest til her. Beklager, og ret mig hvis jeg tager fejl.
Jeg har i længere tid gået og skubbet noget arbejde til side som jeg bare skulle have lavet. Der har ligget den her byrde af dårlig samvittighed over noget jeg bare lige skulle ha lavet, som jeg i bund og grund ikke rigtig gad at lave. Kan sige så meget som at jeg skulle have skrevet nogle linjer ned om et projekt jeg har arbejdet på i noget tid. En form for skriftlig appetitvækker og præsentation af det jeg har lavet.
Nå men, jeg spiste omkring 20-30 gram friske psilocybe cubensis (tom mave, jeg har det fint, var alene, er rimelig erfaren.. osv.)
Havde ikke lige nogle planer for hvad aftenen skulle gå med, men ville ihvertfald hygge mig med svampene.
Da de begyndte at virke, begyndte jeg så af uforklarlige årsager at skrive på den præsentation (jøsses et kedeligt ord), og før jeg kunne se mig omkring var der gået 5 timer og jeg havde ikke lavet andet end at sidde og skrive.
Jeg synes at det jeg har skrevet er helt perfekt til det det skal bruges til, en virkelig god forklaring, og meget mere end hvad jeg overhovedet havde fantasi til at tro jeg kunne finde på. Hvor jeg forestillede mig at det skulle være på omkring en side, har jeg istedet fået lavet 15 sider. Helt seriøst, uden at lyde selvfed, så har jeg sgu lavet noget ret godt, og har fået meget positiv feedback tilbage på det.... Score!!
Lidt som om at jeg lige fandt stoffet og dosen til at få lavet noget kreativt arbejde. Den havde jeg nu ikke troet om Psilocybin. Mescalin måske, og THC bestemt, men sgu ikke svampe! Havde en fornemmelse af at de var reserveret til
udelukkende bizarre og ukontrollerbare oplevelser.
Jeg kunne egentlig godt bare tænke mig at høre om der er andre her som har erfaringer med at lave et seriøst stykke arbejde på psilocybin med et godt resultat som følge?
Jeg er meget interreseret i potentialet i det ihvertfald. Er ret sikker på at det handler om den rette dosis, for mine tidligere oplevelser med svampe har været meget langt fra konstruktive (på den her arbejdsrelaterede måde ihvertfald)
Jeg vil lige sige at jeg virkelig var blæst væk det meste af tiden under dette trip imens jeg skrev.
Engang imellem Fuldt ud hallucinerede og følte den totale kropslig omfavnelse af en gnom med sjov hat osv..
Skønt stof. Halleluja for svampe!