Hej alle jer glade tryptamin-tossser
Jeg har to spørgsmål til "eksperterne"...
Je har lavet en 330ml kage, og en 660ml kage med vermerculite, ris (rune, økologiske, long grain). Ladet vermer'enm optage vandet som normalt og soaked risene i 24 timer , kold vand. OG BLANDET DET SAMMEN SÅ DET HAVDE EN PERFEKT FUGTIGTHED... Jeg gav den store kae ca 20ml sporinge og 10ml i den lille - det skal siges jeg selv har lavet disse syringes fra prints, men har har myceliumpå honning fra same nål som virker helt fint... prøoblemet er at der hvor det startede med komme mcelium, så blev kagerne faktisket sorte omkring og nu har det er meget sort farve stort set det hele i begge kager.... mit spørgsmåpl er bare; er de lige til skaldespanden? det er nu synd

Jeg er ved at dyrke 'ban hua thanon' på popcorn og det gå+r rigtigt godt

Tazmanske i alm. riskage. Psy. Transkei (Afrikansk art) i flydende kultur og det som er i risene (fornævnte). Så har jeg Texas og Orissa India i flydende kultur. Quuador på ris grain. og så har jeg 10ml Burma syringe, 10ml Laos syringe, 10 Vietnameser syringe, 10ml B+ syringe, 10ml Bang Phang Ka syringe og 80ml Panaeolus Cyanscenes syringe

så har en masser projekter kører og skal nok lave en hjemmeside/blog hvor jeg viser mine eksperimenter