Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej alle vidunderlige mennesker.
Jeg har aldrig prøvet svampe før men vil nu prøve SN.
Mine spørgsmål er :
Hvad skal man gøre når man har fundet dem?(mener skal man vaske dem eller? etc.)
Hvor meget sakl jeg æde af dem i gram for at få et godt trip:)
Og hvor lang tid holder trippet?

Håber i vil svare en Noob som Mig.

På forhånd Tusind Tusind Tak:)

Medlem

Prøv at kig lidt rundt i forumet, du ville nok få svar på alle dine spørgsmål i løbet af 5 min...

men mht til opbevaring, så tør dem og opbevar dem tørt, så kan de holde sig i forholdsvis lang tid. har haft nogle liggende i 6-7 måneder med rigtig god virkning.

jeg spiste omkring 10 stk sidst jeg var ude og plukke. der begynder du at kunne mærke det, men ikke noget specielt overhovedet.. ville starte med omkring 0,5 tørret.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mit første trip på svampe var faktisk på SN.
Jeg havde selv plukket dem sammen med en ven og vi var tre mand der hver især indtog 1.5g tørrede.
Det virkede super godt og var et virkelig godt førstehåndsindtryk til svampe. Jeg vil sige gå efter en dose på et enkelt gram tørrede SN.

Bare få plukket svampene og bred dem alle ud på et stykke avispapir for at tørre i 1-2 dage. Derefter kan du smide dem i en lufttæt beholder sammen med et kaffefilter fuld af natriumklorid. Det suger lige det sidste fugt ud og holder dem knastørre og sprøde i flere år.
Jeg er ikke så vild med smagen, så jeg er gået over til at indtage svampe vha. the eller juice. The er en rigtig god idé da det for det første virker hurtigere, samt det kogende vand kan dræbe de værste bakterier o.l. der evt. måtte være at finde i naturplukkede svampe.
Lav en kop the som normalt og hæld derudover 1 gram knuste svampe i og lad det står et par minutter... Drik det hele inklusive snasket, så får du et lige så potent trip som hvis du spiste dem direkte :)
Trippet kommer til at vare et godt stykke tid. Hos mig plejer det at vare et sted mellem 3-6 timer. 15-20 minutter før det virker fra jeg har drukket og omkring 45-60 minutter før jeg når toppen. Og så 2-4 timer derfra. Med en forholdsvis blød kurve hvor alt igen bliver normalt.

Jeg vil i samme omgang gerne lige advare dig. Svampe o.l. er ikke legetøj eller noget man bare tager for sjov. Det er et seriøst psykedelisk stof hvor man virkelig kan komme ud og skide hvis man ikke ved hvad man laver.
Find evt. en kammerat du kan trippe sammen med og sørg for I begge har læst godt op på hvad det vil sige at trippe på svampe.
Hav evt. en tripsitter hos jer, hvis I er utrygge med det hele. Har man styr på sine omgivelser og ved man hvad man går ind til, så er svampe intet mindre end fantastisk, sjovt, smukt og lærerigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]