Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Skal jeg bare købe et growkit
Ja 30%  30%  [ 7 ]
Nej 4%  4%  [ 1 ]
At starte fra grunden og lave sine egne kager holder MAX! 65%  65%  [ 15 ]
Afgivne stemmer : 23
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Nå, jeg beklager.

Medlem
Brugeravatar

Np And.
@shantelle.. hehe :) ja det kunne jeg godt se, undsklyder flueknepperiet, men ja det er da rimelig interessant at diskutere IMO. :D
Det kunne da godt se ud som om du har ret, på billedet der.. men luftfugtighed? er det ikke bare mikroskopiske vanddråber i luften, derved det samme som kondens(sådan groft set)? jeg mener ikke at mycelie er specielt glad for vand/kondens direkte på sig, derfor synes jeg det er mere logisk at det er nemmere for frugtkroppen/myceliet at optage vandet gennem små partikler.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Jeg er stået af ved så advancerede (for mig) diskussioner om mikroatmosfærisk fysik. Det er skide interessant, men jeg aner ikke en skid om det. Men det lyder plausibelt med de mikroskopiske dråber (siger idioten). :-) Hvordan mon man kan finde ud af, hvordan det hænger sammen..!?

And, der er da intet at beklage, det er jo et diskussionsforum, og uden indlæg ingen diskussion. Det er da sjovere hvis vi rent faktisk skriver et eller andet i stedet for bare at læse trådene igennem. :-) Jeg har ikke set noget andet forum, hvor mængden af læsere af tråde er så høj i forhold til mængden af skribenter .. eller er det bare mig?

Medlem
Brugeravatar

I er både dygtige og interessante at hører på så skriv endelig videre :D hehe

Medlem
Brugeravatar

det er altså også bare rent gætteri fra min side, ville bare høre om om om om shanti vidste noget, eller andre gjorde.

Junior medlem

gammel tråd men ville lige skrive at man kan finde noget om det på shroomery.org det en god hjemmeside med masser af info hvor det har været oppe flere gange med luft fugtig hed etc. tror godt mycelie kan opfange vand igennem luftfugtighed prøvede og spraye en kage med humidifier og den slaskede lidt sammen men så ikke ud til og tage skade men i hvertfald bedre og lade være fandt jeg ud af :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]