Hejsa
Jeg har læste jeres retnings linjer, og vidste ikke helt hvordan jeg skulle bruge søgemaskinen til dette her spørgsmål.
Jeg har igennem flere år mediteret, funderet over livet, og meningen med det. Gået i skoven og observeret træerne, fuglene, prøvet at stoppe mine tanker, og det har givet mig nogle små erkendelser, men nu er det desværre sådan jeg, lever i en hverdag, lige som mange andre. Hvor der er input over alt, intelektet bliver over stimuleret, så det kan til tider være svært at være rodfæstet i kroppen. Jeg har så læst om folks erfaring ved brug af psilocybin og auyavesca. Jeg har igennem længere tid, mere og mere haft løst til at prøve at tage psilocybin, i håb om at få en oplevelse, hvor jeg for en kort stund, for lov til at opleve en dyber oplevelse af bevisthed, og måske have mulighed for at komme igennem nogle lag som er gemt i min bevistehed.
Jeg aner ikke hvor jeg skal begynde, hvilken svamp er god, uden at være for stærk til en nybegynder som mig. Hvor finder jeg folk, som har erfaring, og som der vil være hos mig under trippet, "tørre ikke alene". Jeg ved godt at jeg kan tage til sydamerika, og finde en shaman. Men jeg har mest lyst at være i DK under sådan et forløb.
Det er sikekrt blevet skrevet før, men jeg anede ikke hvilket søge ord jeg skulle bruge til det.
Tusinde tak for hjælpen:-)
Hilsen
Thomas
|