Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey der ude!

I en anden tråd påpejede jeg at vi ingen SN har funden, endnu :)
Men vi planlægger dog en stor eftersøgning af det sønderjyske land i oktober.

Vi har læst et par tripraporter ang tilberedelsen. Men vi lidt i tvivl ang hvilken metode der er bedst :?:

Vi har tænkt os ca at indtage 1½g (tørret) spidsnøgenhat hver. ca 15-20 svampe.

Ville det være smart at blande det med citronsaft, som mange siger, øger effekten meget.
I så fald, hvor meget saft skal svampene blandes med, og hvilken konsistens skal blandingen have?

Læste også en god rapport, hvor 6 g tørret/pulveriseret SN bliver blandet op i chokolade, og spises.
Selvfølgelig er 6g for stor en dosis til os første gang (eller er det?) - men så måske 4 g.
Ville det være en god ide?

Og selvfølgelig ville vi sætte pris på lidt viden ang SN som drikkes i the.
Skal svampene bare "knuses" i et filter og duppes i varmt vand?
i så fald, hvor mange gram svampe skal der til fx 1dl vand? :?:

:D Er meget spændt på jeres svar og erfaringer, ang indtagelsen af Spidsnøgenhat

- Destructor
:peace:

Junior medlem

Hey destructor

Angående det med citronsaften - tror jeg, du blander tilberedelsen af meskalin(kaktus) og svampe tilberedelsen sammen. Men jeg er ikke helt sikker. Jeg har bare aldrig hørt om det før.

Også det der med de 6 gr. i chokoladen. Det er jo ikke en for stor dosis, hvis i f.eks er 4 om at dele det. Så får i jo 1.5 hver, og det er en passende dosis. eller måske skulle i kører den ned på 1 gr. hver.

hvor mange gram svampe skal der til fx 1dl vand?

- Sådan tror jeg ikke du kan sætte det op. Du skal nok mere tænke, okay! hvor mange svampe skal jeg bruge? så siger vi 1.5 gr. til dig selv. Så brygger du theen på den mængde svampe du nu engang har valgt at bruge

Men prøv at søg lidt rundt i forumet, der er masser af tråde omkring svampe tilberedning. Jeg håber det svar nok. Ellers må du hive fat i nogle af de kloge hoveder herinde.

Junior medlem

Og held og lykke med trippet forresten

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
yoyo skrev:
Angående det med citronsaften - tror jeg, du blander tilberedelsen af meskalin(kaktus) og svampe tilberedelsen sammen.

Tror jeg ikke han gør - http://www.shroomery.org/forums/showfla ... n/0/page/0

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
cintronsaften er ok. det forhindrer oxidering, men det er nu vigtigere med cubensis, der indeholder det meget mere ustabile psilocin.

1½ g. tørret SN sparker ret så hårdt. jeg vil mene at 1 g. er loftet for hvad man bør indtage som førstegangsdosis. SN er også rimelig konsistent hvad angår psilocybinindhold, så har man styr på doserne og setting så burde det ikke gå helt galt.

ang. te, så kan man brygge ad flere omgange, da ca. 50% af de psykoaktive stoffer bliver trukket ud for hver gennemvædning. dvs. 1. gang 50%, 2. gang 25% 3. 12,5%. Hvis i er 4 personer kan i f.eks. lave the af 600ml. over 3 gange så der bliver en lille kop til hver for hver gang. SN er perfekt at lave te af.

i kan tørre svampene med kalciumklorid. så skal de bare hakkes fint.

Junior medlem

Halugenlampe skrev:
cintronsaften er ok. det forhindrer oxidering, men det er nu vigtigere med cubensis, der indeholder det meget mere ustabile psilocin.

1½ g. tørret SN sparker ret så hårdt. jeg vil mene at 1 g. er loftet for hvad man bør indtage som førstegangsdosis. SN er også rimelig konsistent hvad angår psilocybinindhold, så har man styr på doserne og setting så burde det ikke gå helt galt.

ang. te, så kan man brygge ad flere omgange, da ca. 50% af de psykoaktive stoffer bliver trukket ud for hver gennemvædning. dvs. 1. gang 50%, 2. gang 25% 3. 12,5%. Hvis i er 4 personer kan i f.eks. lave the af 600ml. over 3 gange så der bliver en lille kop til hver for hver gang. SN er perfekt at lave te af.

i kan tørre svampene med kalciumklorid. så skal de bare hakkes fint.

okay mange tak :)

"i kan tørre svampene med kalciumklorid" ? troede bare de skulle ligge og tørre på en avis.
Hvordan fungere dette ? :?:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
, det sluger alt fugt og så blir det indtørret hurtigere :D skal siges at jeg har prøvet at have et dejligt trip på kun 4 sølle svampe , hele mit værelse træk vejret aner ik hvordan men det var satme levende og jeg fløj bare afsted med musikken og stemmerne i tv'et blev til en mærekelig mumlen hvor jeg ikke forstod et eneste ord ( jeg lå med lukkede øjne og lyttede til mussiken og tv'et ) og lige pludselig vibrerede hele min krop på en behaglig måde og 2 sekunder ringer min mobil , jeg ved ikke om jeg sov eller var vågen men det var en fantastisk følelse jeg havde ikke rigtigt nogen halluer men verden syntes at være forandret på en meget speciel dejlig måde ( humøret var helt oppe i det gode hjørne ) :D

Junior medlem

Budha skrev:
, det sluger alt fugt og så blir det indtørret hurtigere :D skal siges at jeg har prøvet at have et dejligt trip på kun 4 sølle svampe , hele mit værelse træk vejret aner ik hvordan men det var satme levende og jeg fløj bare afsted med musikken og stemmerne i tv'et blev til en mærekelig mumlen hvor jeg ikke forstod et eneste ord ( jeg lå med lukkede øjne og lyttede til mussiken og tv'et ) og lige pludselig vibrerede hele min krop på en behaglig måde og 2 sekunder ringer min mobil , jeg ved ikke om jeg sov eller var vågen men det var en fantastisk følelse jeg havde ikke rigtigt nogen halluer men verden syntes at være forandret på en meget speciel dejlig måde ( humøret var helt oppe i det gode hjørne ) :D

4stk ?!

vildt nok, det jo kun ca en tredigedel af et gram (tørret)

Ved ik helt om jeg skal være bange for underdose eller overdose :P
prøver med 1 gram tørret første gang :) så må jeg se.

-hvis jeg dog snart fandt de små sataner hehe!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Destructor skrev:
"i kan tørre svampene med kalciumklorid" ? troede bare de skulle ligge og tørre på en avis.

dessicant = kalciumklorid
Billede
sådan ca..

edit: der skal naturligvis låg på.

Junior medlem

Halugenlampe skrev:
Destructor skrev:

dessicant = kalciumklorid
Billede
sådan ca..

edit: der skal naturligvis låg på.

lækker tegning :)
men kan kalciumklorid købes i ganske normale butikker?

og hvor lang tid skal de ligge i den opstilling, ca :?:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Det kan købes som affugter poser. Svampene bliver tørret i løbet af et par dage. Jeg vil anbefale, at tørre svampene i en uges tid på noget papir, og efterfølgende give det en dag i det kammer der. Så er de knastørre, og så "spilder" du ikke så meget dessicant. Det vil jo også opsuge fugten fra det afgivede vand (correct me if wrong).

Opbevaringen er også bedst med lidt dessicant, så svampene holder sig dejligt tørre og ikke bliver for gamle.

Et helt tredje alternativ er at købe en tørre-maskine, ligesom dem man bruger til at tørre frugt og frø med.

Edit Flimmer. Ingen forhandlernavne eller links

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeres seneste indlæg er slettet, da i ikke åbenbart ikke fatter, at forhandler navne eller links ikke er tilladt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]