Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej alle.

Jeg er sikker på det er et topic, der har været oppe at vende før, men er ikke lykkedes at finde noget ved at søge på forummet.
Jeg vil høre om I kender nogle gode glas til dyrkning af cubensis? Diverse guides nævner geleglas, men jeg har været i både Netto og Superbest, som i min by, ikke har nogen særligt velegnede. Det eneste, der måske kan bruges er sennepsglas, men det er med plastiklåg og ikke skruelåg (gør det noget?).

Ellers, hvad plejer I at bruge og hvor kan de købes? Evt navnet på produktet ville være perfekt.

Mange tak.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Du kan bruge alle glas, så hvis du ikke ved hvad du skal have til aftensmad kan du lave pasta med Unckle Ben-sauce, og bruge glasset bagefter. Eller hvad med en marmelademad? Alternativt kan du tage på en genbrugsstation og se om du kan finde nogle. Et helt tredje alternativ er, at bruge plastic-materialer (søg og du vil finde).

Medlem

Jeg havde bare fået forståelsen af at det var vigtigt at glasset havde lige sider, der ikke går ind for oven (vel for at nemmere at kunne få kagen ud?). De fleste konservesglas, som jeg har fundet går ind for oven.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Insaniac skrev:
Jeg havde bare fået forståelsen af at det var vigtigt at glasset havde lige sider, der ikke går ind for oven (vel for at nemmere at kunne få kagen ud?). De fleste konservesglas, som jeg har fundet går ind for oven.

Hvis du dyrker rismelskager er det nemmest med åbenmundede glas, hvis glassene ikke er det, er det dog ikke noget en hammer ikke kan løse.

Junior medlem

sennepsglas er helt fint bruger dem selv fra tid til anden. hvis du feks følger Piercers pf tek. er de fatisk gode, og nemme at have med at gøre. Og kan tåle en trykkoger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]