Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
jeg vil høre om man får psykisk nedtur når man har været på svampe 2 gange med kun 1 dags mellemrum også man slutter af med druk og tjald , jeg føler lidt jeg konstant er lidt trist inde i mig selv , kan man arbejde det hurtigt væk eller skal man bare sumpe lidt nogle dage også går nedturen væk :?: kan mexicanske svampe hæmme ens serotonin eller dopamin forbrug efter 2 gode trip på dem ? ( kan ikke lige huske lige nu hvad for nogle glædes følelser der får en i trist humør men jeg gætted på serotonin men ved ik lige om det egentlig er ens dopamin der går lidt i stå ?? kom med din viden så gør i mig glad

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Næh, det har jeg aldrig oplevet.. Har flere gange spist svampe både lørdag og søndag (arbejder fredag nat, så min weekend er underlig). Men tror du bare du er psykisk træt - det burde gå væk efter en omgang søvn. Spis sundt, motioner, hør lidt godt musik. Besøg en god ven. Det virker alt sammen :P..

kan godt forstå hvis du har det dårligt, for det er ikke alle der kan holde til at kneppe deres hjerne og krop så meget.. Men det burde somsagt gå over..

God bedring.
Chris

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Takker skal siges at det jo var første gang jeg spiste svampe og jeg indtog 1gram på en gang det første trip og ved det andet trip spiste jeg 1 gram og drak 0.5 gram svampe i te , så nu vil jeg mødes med min gode ven og ryge en pind :D tak for rådet humøret er allerede lidt oppe igen :D peace , :peace:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hehe, du burde også have slag med en skovl fordi det var din første gang:p
Men udover det, så er det er egentlig kun med mdma som man IMO ikke må tage 2 dage i stræk, da det giver slemme hangovers + evt nedtur. Med psykedelisk narko er der bare en chance for at man er så træt psykisk når man går i gang at det kan udvikle sig til et halv-dårligt trip.

Mit gæt er at du blev helt vild med svampe første aften, og så ville du lige gentage succesen (staveplade?) dagen efter ? :p. jeg havde gjort det samme, hvis jeg havde flere svampe.

Men godt nok at du er mere ovenpå, det hjælper altid at få fjernet lidt paranoia/tvivl.

Medlem
Brugeravatar

Kan godt blive lidt harm når folk ikke respekterer godt psykedelika som svampene. Det er ikke for at lege bøddel eller noget, men du burde respektere det mere. Brug din indsigt til noget, tænk over trippet og gør det igen når du føler dig klar til næste skridt, istedet for at bruge svampene til at lamme sig.. Uanset hvad folk siger tror jeg næppe det er sundt at fyre svampe to dage i træk, især ikke første gang! /rant ;)

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

tusinde tak for svarene i er så skide kloge så man burde blive sindsyg , jeg har planlagt mit næste trip på svampe men det er først i næste uge til skanderborg festival :peace:

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg ville holde lidt igen med svampene hvis jeg var dig. Som du har fölt er det ikke kun gulerod at trippe og du bör give dig selv tid og plads til at faa vendt dine oplevelser ordenligt för du straks gaar i gang med at trippe näste gang. - Mener jeg i hvert fald.

Medlem
Brugeravatar

Der må jeg altså holde med Saiko-Pod.. Desuden tvivler jeg på at det ville være den bedste idé at gøre det til Skanderborg Festival når du ikke er mere erfaren end du er. Man kan føle at intet negativt kan ramme en på svampe, men man skal ikke undervurdere settingens rolle.

Insane psychedelia user!

GangsterMark skrev:
Desuden tvivler jeg på at det ville være den bedste idé at gøre det til Skanderborg Festival når du ikke er mere erfaren end du er.

der er jeg nu ikke helt enig..
min erfaring siger mig, at festivaller er rigtig gode til svampe. alle menesker er glade, der sker en masse.. så der simpelthen ikke "tid" til et bad trip..

-men selvfølgelig skal du ikke spise dig helt ud i outer space...

:peace:

Medlem
Brugeravatar

Jeg siger det nu mere fordi en festival er en usikker setting. Der vil være masser af stive mennesker og uventede ting kan ske. Det kunne godt gå galt for en person der ikke var så erfaren og/eller gammel. Jeg synes det burde genovervejes.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

ej jeg kan godt klare det første trip var meget negativt men det andet trip var meget godt så nu ved jeg hvordan man skal styre sin psyke på svampe trip :peace:

Medlem

Hvaså, fik du prøvet svampene på skanderborg?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Budha skrev:
ej jeg kan godt klare det første trip var meget negativt men det andet trip var meget godt så nu ved jeg hvordan man skal styre sin psyke på svampe trip :peace:

Tro om igen kammerat.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Jeg var på mdma krystaller fredag og kørdag på festivalen ( kemal fik vendt nogle tanker i hovedet på mig )

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Glemte faktisk at takke dig Kemal , jeg var lidt uovervindelig da jeg skrev det halløj . man skal ikke lege med svampe , men MDMA var Perfekt til festivalen

Medlem
Brugeravatar

Budha skrev:
Glemte faktisk at takke dig Kemal , jeg var lidt uovervindelig da jeg skrev det halløj . man skal ikke lege med svampe , men MDMA var Perfekt til festivalen

Du skal ikke opfatte det her som om at jeg spiller hellig, headhunter dig eller prøver at angribe dig, men.. Jeg har tjekket lidt af din post history og kan huske hvad du ellers plejer at skrive OG:

Du vil gerne lege med stoffer i en (efter min mening for) ung alder, muligvis pga. opmuntring fra andre sider. Det virker meget som om du kaster dig hovedløst(og respektløst) ud i ting og det kan få meget ubehagelige følger. Børn der laver ulykker på svampe(og alt muligt andet) er en UNÆGTELIG del af baggrunden for den tåbelige og paranoide tankegang der ligger omkring rusmidler, både på Christiansborg og blandt befolkningen.

Jeg vil, igen, understrege at jeg ikke vil prøve at lege pædagog overfor dig og ligeledes tror jeg mange af de andre brugere herinde er enige: Vent dog et par år. Når man har den alder som du har er det normalt at føle sig selvstændig, uovervindelig og moden nok til alt, men faktum er at hverken hjerne eller krop er udviklet. Livet er sgu heller ikke sjovt hvis man har brændt igennem alt som 18-årig. Når du sidder om et par år vil du sikkert være enig. Synes det er okay at eksperimentere lidt med alkohol og cannabis i den alder, men at du første gang æder svampe to dage i træk samt tager ren MDMA to dage i træk. Det er ikke smart!

Igen, det er ikke for at tale ned til dig. Det er for dit eget, og faktisk også andres, bedste. Håber du i hvert fald vil TÆNKE over det jeg skriver. Peace.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Med gangstamarks's post i baghovedet.

Lad være med at brænde for meget af - det er så let at styre i starten - så ender man i en periode hvor man tror man har kontrol, men egentligt ikke har - derefter kommer perioden hvor man føler man har mistet kontrollen, hvor man egentligt er så langt ude at det ret svært at finde hjem igen.

Men så igen - kan jo være vi alle dør imorgen, så hvorfor ikke bare lamme derudaf?

Fordi:

Hvad nu hvis alle ikke dør imorgen?

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Jeg har ændret mig meget SKAL lige siges , i starten var jeg frygtløs og jeg kunne sagtens klare alle stoffer , ja den holdning er jeg ikke stolt af men jeg har fået en meget større viden indenfor stoffer jeg blir sågar kaldt narko leksikon på min skole fordi alle spørger mig til råds, jeg har dyb respekt for stoffer nu end før , så bare rolig jeg holder Min egen HR god , frem for at æde rohypnol som slik :? jeg er faktisk stoppet meget med at indtage stoffer pga. min skolegang , jeg bruger så kun nogle weekender til at fyrre den af men jeg holder det på et plan hvor det er acceptabelt for mig :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]