Jeg har trippet rigtig meget alene, og det er for mit vedkommende langt mere interessant, end sammen med andre.
Samtidig er det, som flere pointere måske ikke det smarteste. Hvis man er alene med et bad trip, kan man ende i en rigtig ubehagelig situation.
Det fede ved at trippe alene, er i mine øjne, også det der kan gøre det ufedt. Nemlig at man hurtigere kommer "langt ud". Jeg har en tendens til at "hænge" for meget fast i den virkelige verden, når der er andre tilstede. -Og når man så tripper hårdt, ved man aldrig hvad man får lyst til!
Måske synes muligheden af, at man får lyst til at hoppe ud fra et højt sted, sætte ild til sig selv, ringe til sin mor og fortælle hende hvor fedt du har det, eller ringe til ekskæresten, og fortælle hende, at du vil have hende tilbage (indsæt selv flere farlige eller pinlige situationer) ikke så nærliggende nu, som efter en håndfuld SN.....
Jeg er holdt op med at trippe alene ( i hvertfald for en tid....), da man aldrig rigtig ved hvad man kan finde på.
Hvis du alligevel vælger at gøre det, så prøv at forberede dig så godt inden (indkøb, musikvalg etc.), at du ikke lige pludselig skal udenfor....
EDIT: jeg har lige set, at der allerede er trippet....

men jeg lader mit indlæg stå, så andre kan læse mit ævl senere.......................