hej allesammen

min ven og mig har aftalt at han skal prøve svampe og at jeg skal være tripsitter for ham. derfor skriver jeg her, for at spørge om vores idé'er er helt hen i vejret hvad angår settings og tilbehør.
vi har fundet et godt sted hvor vi smider os på en bænk omringet af grønne træer og buske, tæt på en vandhane, og ikke i nærheden af trafik, eller store forsamlinger, men alligevel tæt på byen hvis der nu skulle ske noget. ( vi overvejer også ldit at smide os i en spejderhyttes kæmpe tippi, men det er ret tæt på en vej, og nabo'erne kan nok tydeligt se os :O! så den idé er nok droppet indtil videre :p )
Vi tager et par engangsgrill med, og steger pølser og flûtes, vi skal ha varm kakao med i termokander, og så skal vi også ha iskold sodavand, vand og en masse slik
^her er jeg lidt i tvivl om hvor sikkert det er med engangsgrill? jeg skal vel bare hælde vand på når vi er færdige med den, og sørge for han ikke kommer i nærheden af den mens han tripper? dvs koldt vand på, og så smide den ud?
vi tager også noget hash med, og mens han tygger på de der svampe ( har ingen idé om hvilke svampe han tager, men har han nok selv, er det nødvendigt for mig at vide hvilke svampe eller ?

så ruller jeg 3 joints, en ikke alt for stærk en, som jeg kan hygge mig med mens han tripper ( lille joint, så jeg ikke bliver alt for skæv :p ) og så 2 til bagefter så han kan falde ned, og vi kan snakke om hans oplevelser.
han tager god musik med på sin mobil og nogle højtalere, og så har han noget godt musik til det siger han, ( hvilken form for musik ved jeg ikke, men det har han nok styr på

)
Nogle ting jeg skal vide om svampe, om folk på svampe, om måder at berolige ham på, hvis det nu skulle gå hen i noget han frygter?, eller mangler der nogle ting til vores forberedelser?
Kom endelig med forslag, det skal være et perfekt trip for ham
^tak for du gad læse det her, håber du gider svare :p^