Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tågen
har søgt men kunne ikk li finde noget jeg kunne bruge.

I en eller anden svampe/tjaldrus har jeg fået overbevidst mig selv om at en meget høj dosis ville være bedre på friske end på tørre svampe. (ved ikk helt hvorfor). men der er jo en forskel på mængden af de to aktive stoffer i tørrede og friske.

så ville høre om i har nogle erfaringer?

har prøvet 54 gram i the. hvilket var en vild oplevelse med lidt ego-død eller hva det hedder..
men da jeg selv synes at jeg kan holde til meget mere rent psykisk (i de rigtige omgivelser self.)
vil jeg gerne prøve et trip der får tilfredsstillet hvertfald lidt af den lyst jeg har til at være meget langt væk :D uden at være i livsfare selvfølgelig.!

har prøvet svampe omkring 40 gange på 3 år, så synes selv jeg har lidt erfaring. men det har været mest til fest og det gir jo ikk rigtigt den store indsigt.

ps. skriver ikk så ofte herinde, men det er kraftedme en genial side.. og det er cubensis jeg snakker om...

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Når du er helt oppe på 54 gram (som svarer til 5,4 gram tørrede, da vandindholdet i friske er ca. 90%), uden at du er tilfreds med intensiteten, så vil jeg anbefale dig at arbejde lidt med set/setting istedet for blot at øge dosen endnu mere. Prøv fx. at meditere i nogle timer før trippet (hvis du har lært det), eller prøve at trippe et andet sted end du plejer - fx. ude i naturen. Eller prøv at trip med øjenbind, musik og indadvendt opmærksomhed.

Medlem
Brugeravatar

40 gange på 3 år er faktisk en del.. Måske du skulle prøve at holde en pause på måske 3 måneder, få noget perspektiv på tilværelsen og så ellers virkelig gøre noget ud af setting.

Medlem
Brugeravatar

det med meditation vil jeg prøve.
jeg har aldrig rigtigt haft mulighed for at være ude i naturen pga årstiden. og vil ikk trippe svampe når det er koldt.
Men da jeg for første gang har svampe i sommeren, vil jeg helt klart trippe udenfor sammen med nogle venner så snart jeg kan.
og med hensyn til musik har jeg hørt meget Infected Mushroom og Dj Splash, synes det giver nogle fede sus og lyde når man tripper.

har også lige holdt en pause.. på 6-7 måneder. jeg har bare tænkt mig at starte der hvor jeg stoppede sidst, men regner li med at ta et par trip med mindre dosis, så jeg ikk lige pludselig kaster mig ud hvor jeg ikk kan bunde..

og de 40 gange på 3 år var faktisk også med en pause på 8 måneder eller noget.. men trippede også et par gange om måneden i en periode.

Medlem
Brugeravatar

vil følge nogen af de råd jeg har fået, men har i nogle erfaringer med friske vs. tørre?? har begge dele til rådighed så det er bare hvad der er bedst.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Friske er bedst, da du også har alt psilocinen til rådighed :wink:

Medlem
Brugeravatar

ok.. takker for svarene.. tror jeg ender med at ta nogle test trip og så et på 50gr. og så må jeg se hva der sker til den tid

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]