GangsterMark skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
De fleste forhandlere er meget diskrete omkring sendinger med denne slags indhold

Nu til dine spørgsmål:
1. Som udgangspunkt er du ikke ansvarlig for hvad andre sender til dig. Dog kan der komme problemer hvis forhandleren vedlægger en faktura, der stadfæster at du har bestilt sendingen.
2. Nej. Psilocybinsvampe er ulovlige i både tørre og friske.
3. Nej. Sporer fra psilocybinholdige svampe er så vidt jeg husker også blevet ulovliggjort.
4. Det kommer da så sandelig an på hvor meget du bestiller. Hvis tolderne napper fem gram svampe i i et brev til dig tror jeg at de fniser lidt og æder dem på vej hjem.

Godt trip!

Super svar, tak skal du have

. Har du erfaringer med om man bare kan skrive til butikken og bede dem om ikke at vedlægge faktura og pakke den neutralt evt.? Men anyways, med få gram svampe har jeg ikke så meget at frygte? Er jo ellers et fornuftigt og lovlydigt menneske, som gerne vil kunne få nyt arbejde i ny og næ, selvom man vil udvide bevidstheden

De fleste anerkendte forhandlere vedlægger ingenting. Det ville også være dumt for deres forretning. Du vil blot få et maxibrev, hvor intet står på udover din adresse og navn, og indholdet er forhåbentligt bare dine svampe.

Hvis de endelig blev snuppet, tvivler jeg på, at de ville gøre så meget ud af det. Og da det bliver sendt fra Holland, som jo er inden for EU, så er chancen meget lille for, at det skulle blive tjekket.