Hej.
Jeg er lige flyttet ud på en gård med stor grund, drivhus, indhegning til heste, traktor og alle mulige andre finurligheder. Vi har så skiftende to større heste, eller som nu: en meget lille og en temmelig stor gående ude på vores mark. Fantastisk syn skal det lige siges, flot udsigt med skov, bakker og en enorm smuk solnedgang og så to græssende heste

kønnere kan det ikke blive. Glad er jeg blevet i hvert fald!
Nu da vi er flyttet ud og har fået vores egen grund, med græssende heste. Ville det være passende at gå på opdagelse efter de små psyller her til efteråret, men jeg er kommet i tvivl om der vil være de store chancer for mig i at finde dem :S Grunden til dette er netop fordi, at vi ikke skal have dem gående hele året her oppe, men vi sætter dem tilbage på rideskolen efter sommeren. Åh nej, åh nej sagde jeg også bare, men hvis nu at det ikke betød noget alligevel så ville jeg blive hamrende glad

Jeg tænkte bare at de hestepærer som ligger på marken, de tørrer ind og jeg kunne forestille mig at psilocybiner ikke gider gro omkring gammel møg, men kun frisk møg??
Tak tak, og så må i have en dejlig regnvejrsdag