Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 03:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
A.Z.BEST skrev:
kemal skrev:
A.Z.BEST skrev:
Tror ikke længere på "den mest visuele svamp". Det afhænger af set & setting og måske også noget andet.

Og groforhold.

?
Mener du styrke? Psiloc(yb)in er jo psiloc(yb)in. Synes, at forskelle mellem svampenes virkning er helt subjektive. Ethvert trip er jo anderledes, så det giver ingen mening at sammenligne oplevelser på forskellige svampe. Mange gange har jeg haft totalt anderledes trips på samme svampe.

Ja samme her mit sidste trip ændrede sig lige pludselig og alt blev lige pludselig fuldstændig krystal klart, kunne se alting i rummet tydeligt hvor jeg normalt syntes svampe slørrer ens syn

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Gartnersvinet skrev:
Ja samme her mit sidste trip ændrede sig lige pludselig og alt blev lige pludselig fuldstændig krystal klart, kunne se alting i rummet tydeligt hvor jeg normalt syntes svampe slørrer ens syn

Velkommen på trip min ven 8) Det er den virkning, som trækker mig på trip igen og igen :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Lige en lille forespørgsel: vil folk venligst ikke bruge betegnelser som cubensis hawaii og copelandia hawaii, så slipper vi for det ret frustrerende misk-mask af mix-ups der hele tiden forekommer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Flimmer skrev:
Gartnersvinet skrev:

Velkommen på trip min ven 8) Det er den virkning, som trækker mig på trip igen og igen :wink:

Mange tak må indrømme jeg også er blevet meget glad for svampe, så for at prøve noget nyt har jeg lige bestilt 3 Mexicana A truffle growkits, skulle være noget lign, hvis ikke det er det samme som Philosopher's stones (tampanensis)

Titel:
Medlem

Virkningen af svampene afhænger vel helt og aldeles af psilocybin/psilocin ratioen, samt mængden af begge.

Højt psilocybin/lavt psilocin indhold, giver anden effekt end højt psilocin/lavt psilocybin indhold. En svamp med højt psilocin indhold og lavt psilocybin indhold giver hurtigere onset og virker kraftigere, men ebber også hurtigere ud.

To forskellige svampesorter med ens psilocybin/psilocin ratio og indhold, må da unægteligt give samme effekt.

En anden herinde nævner Panaeolus Cyanescens, og jeg vil ligeledes tilslutte mig, at dette er den 'kraftigste' svamp. Gælder også ifølge erowid.

Ret mig hvis det er forkert?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Kan tilslutte mig at copelandia cyanescens er vild.. Som sagt har 3 gange oplevet ikke at kunne se for bare visuals. På en lav dosis. Det er nogle gange så visuelt at det er ubehageligt. (Det er hawaii svampe)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hvor meget er lav-dosis copelandia for dig ?. Her er lavdosis mellem 1,5g og 2 (tørrede selvf). Men det giver ikke det store, udover sindsyg kvalme og lidt synsændringer (dog ingen nævneværdig ændring).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg har lige søgt godt rundt på copelandia growbox og hawaiian growbox, men kunne ikke finde noget sted hvor det sælges, hvilket fik mig til at tænke på noget:

Hvordan kan det være, at man kun kan finde ordinære cubensis-growbox og Philosopher's stone-growboxe, men alle de andre variationer findes åbentbart kun som syringe?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Hvis du læser dette igennem, tror jeg du finder svaret selv :wink:
http://www.shroomery.org/8421/Panaeolus-cyanescens-FAQ

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Sway skrev:
Hvor meget er lav-dosis copelandia for dig ?. Her er lavdosis mellem 1,5g og 2 (tørrede selvf). Men det giver ikke det store, udover sindsyg kvalme og lidt synsændringer (dog ingen nævneværdig ændring).

Ifølge dine andre posts har du svært ved at få visuals. På 3 forskellige personer med ca. 3 trips hver har 0.5g været mere end rigeligt. Næsten for meget.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Jeg hopper på hawaii vognen. Men Cyanescens er IMO en allround super kraftig lille bandit. Ikke kun på det visuelle plan.

Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:
Ifølge dine andre posts har du svært ved at få visuals. På 3 forskellige personer med ca. 3 trips hver har 0.5g været mere end rigeligt. Næsten for meget.

Heldige asen !. Nå, men skal bare have trænet min mave til at kunne holde det inde! (tilvænning FTW) !!! :D

Nar > ja, Cyanescens er ret led :). Jeg ser den lidt som svampenes "sorte får" eller "den onde fætter" - men det er jo nødvendigvis ikke en dårlig ting :D

Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:

Heldige asen !. Nå, men skal bare have trænet min mave til at kunne holde det inde! (tilvænning FTW) !!! :D

Nar > ja, Cyanescens er ret led :). Jeg ser den lidt som svampenes "sorte får" eller "den onde fætter" - men det er helt sikkert ikke en dårlig ting :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]