Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 03:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Lækkert at se... Jeg kan desværre ikke komme ud og kigge før weekenden grundet et arbejde der skal passes... Men lørdag morgen tager jeg på jagt... De lover regn det meste af ugen, så alt tegner godt :D

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hey, jeg var ude for et par dage siden og lede efter svampe i godt en time, jeg gik sammen med hunden på flere forskellige marker, rundt omkring på græsplæner, marker hvor der har græsset køer, steder med mange kløvere etc. Men jeg har ikke fundet nogle SN overhovedet, heller ikke de "græstuer" som mange snakker om, jeg har kigget overalt men de er ikke til at se nogen steder. Det jeg fandt var en masse andre svampe, som ser ud til at gro overalt på græsplæner, de er praktisk talt overalt på min skole, hvor der er græs. Da jeg var på vej hjem fra turen fandt jeg også 2 små brune svampe, som lignede en miniature udgave af SN, på den ene kunne jeg se noget der lignede en lille spids dims på hatten. Er der nogen der har nogle billeder af SN når de er ved at vokse ud, eller ved hvor lang tid det tager for dem?

Noget hjælp ville være rigtig rart, jeg har læst alt hvad jeg kan finde om dem, herinde, på erowid, shroomey etc. Men jeg kan simpelthen ikke finde noget de steder jeg kigger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
ja fandt også nogle i dag. I idrætstimen :shock: Fed overraskelse at finde dem på sin egen skole..

:twisted:

Billede
Billede

EDIT:Og så er det bedst som jeg havde tænkt mig at tage hjem til min far i dag, for blandt andet at lede efter dem. Bonus.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flotte resultater i har fået indtil vidre!!

Jeg blev selv inspireret til at tage turen idag, desværre uden gevinst.. fandt faktisk ikke en eneste svamp derude! :cry:

Det har så også været rimelig godt vejr den seneste uge på sydfyn..

I'll be back! :wink:

Titel:
Har i erfaring med marker tæt på havet? Er der noget at komme efter der, for ved at der er rigtig mange af de der knolde på den mark jeg har i kiggerten.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Psylvester skrev:
Har i erfaring med marker tæt på havet? Er der noget at komme efter der, for ved at der er rigtig mange af de der knolde på den mark jeg har i kiggerten.

Tæt på havet, kan flytte sæsonen (begge veje) i forhold til længere inde i landet :!:
Om der er noget at komme efter. Det kan kun du fortælle, det er dine øjne der ser :wink:
Island ligger midt i havet og det er ikke et problem for P.s :lol:

Titel:
haha ja okay det kan jeg godt se, jamen jeg syns det virker som et rigtig godt sted så skal helt sikkert ud og lede på lørdag

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
God vind.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]