Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Har i noget tid planlagt at jeg skulle tage svampe idag.

Vågnede så imorges op med nogle ret lede tømmermænd. Efter nogle panodiler og masser af vand er hovedpinen nu endelig væk.

Mit spørgsmål lyder derfor om der er nogen her der har spist svampe dagen efter en tur i byen ? Og hvis ja har det en negativ effekt på trippet?

på forhånd tak for hjælpen =) :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
nu ved jeg ikke helt med svampe... men jeg synes tit at rusmidler tager ens tømmermænd... :wink:

men om det vil kunne påvirke dit trip på dårlig vis, vil jeg ikke kunne sige dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Hvis du har tømmermænd er det normalt lig med, at du ikke har dit normale overskud, og det kan i sidste ende være det, som skubber en ud i et negativt-styret trip. Overskudet og energien til at hengive sig fuldstændigt i et trip.

Derfor synes jeg ikke, at det er en god ide at trippe ovenpå en gang tømmermænd. Jeg er somregel ret varm i hele kroppen når jeg har tømmermænd, og det kombineret med svampe tror jeg vil resultere i en ubegagelig varm krop, noget som irriterer mig når jeg tripper.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
nå, tog dem alligevel. Og havde et lækkert trip på bare 1.8 p.cubensis. mærkeligt, der tog de røven på mig :D

Titel:
Dedikeret medlem

Det var heldigt!

Men det er da fuldstændig idiotisk (undskyld) at kaste dig ud i det, PÅ TRODS AF DU FIK ET NEJ!! Hvis du spørger erfarne brugere til råds, og alligvel ikke lytter efter, så kan det være FULDSTÆNDIG ligemeget at spørge.

Undskyld at det lige netop falder på dig, men der er så mange eksempler herinde, på folk der ikke tager et NEJ for et svar og alligevel prøver sig frem. Hvis i spørger og får et svar som ikke er ønsket, så skal i også følge rådet !

Edit:

Agrimush -> Jeg ved det. Men hvis man alligevel vælger at trodse Jaspars indlæg, som ret så tydeligt understreger at der er en risiko, er værre end ikke at spørge. Det er i mine øjne at gå den modsatte vej.

Men nu er det jo heller ikke mit helbred vi spiller med :) så i bund og grund kan jeg jo blande mig uden om.

Senest rettet af Puttes 19 aug 2007 13:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Puttes skrev:
Det var heldigt!

Men det er da fuldstændig idiotisk (undskyld) at kaste dig ud i det, PÅ TRODS AF DU FIK ET NEJ!! Hvis du spørger erfarne brugere til råds, og alligvel ikke lytter efter, så kan det være FULDSTÆNDIG ligemeget at spørge.

Undskyld at det lige netop falder på dig, men der er så mange eksempler herinde, på folk der ikke tager et NEJ for et svar og alligevel prøver sig frem. Hvis i spørger og får et svar som ikke er ønsket, så skal i også følge rådet !

Rolig nu Putte. Det er altid iorden at spørge til god HR, men det er op til den enkelte at vælge om de vil følge det. På trods af risikoen for at få et bad-trip.

Vi må ikke sige til folk at de ikke må søge råd. Det er der ingen der skal være bange for når det handler om HR råd. I dette tilfælde var det faktisk et rigtig godt spørgsmål imo, for det er jo ikke alle der ved, hvor kraftigt de kan påvirke en smerte eller ophedning.

passion - Det var risikabelt det du lavede, så vær glad for at du kom godt igennem det. :wink: men tænk dig om, og pas på for eftertiden. Det er ikke sikkert du er så heldig næste gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]