Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 02:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle :)

Nolge venner og jeg har tænkt os, at prøve svampe for første gang.
Det bliver hjemme hos en af mine venner. Jeg er den eneste som har prøvet noget der bare ligner lidt psychedeliske stoffer, som DXM og Marzine.
Vi har alle prøvet andre syntetiske drugs som MDMA, Amfetamin og kokain. Men det er jo ikke helt det samme! Men mit spørgsmål går på, om man godt kan være 5 sammen om, at prøve det første gang? Og om det ikke ville være klogt, at have nogle med som ikke trippede?
Hvad siger I til det? - På forhånd tak for hjælpen! :)

Titel:
In our memories

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det kan godt være at jeg er sær, det er jeg blevet kaldt før, men jeg synes det optimale er at være et lige antal og (for mit vedkommende) ikke over fire. Grunden til dette er at man ofte falder dybt ind i samtaler, men jeg kan finde det kompliceret at skulle kommunikere med mere end en ad gangen. Ædru mennesker lægger en seriøs dæmper på mit trip, men derved ikke være sagt at det ikke kan være en god idé.

Titel:
Junior medlem

Hypnotika skrev:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Tak for linket, super gode oplysninger at få inden man kaster sig ud i et psychedelisk-trip!

DeHades skrev:
Det kan godt være at jeg er sær, det er jeg blevet kaldt før, men jeg synes det optimale er at være et lige antal og (for mit vedkommende) ikke over fire. Grunden til dette er at man ofte falder dybt ind i samtaler, men jeg kan finde det kompliceret at skulle kommunikere med mere end en ad gangen. Ædru mennesker lægger en seriøs dæmper på mit trip, men derved ikke være sagt at det ikke kan være en god idé.

Jeg kan godt følge din pointe, og du har nogle gode argumenter, som jeg vil tænkte over!

- Hvis der er flere der har nolge meninger, vil jeg stadig godt høre mere om det!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
2 eller 4 må også være mit foretrukne valg af antallet. 3 er lidt træls da der hele tiden vil være en som er lidt udenfor.
Jeg ser mig klart fritaget for "ædru" personer - de er fucking mærkelige og hæmmer trippet meget.
Synes at hvis man bliver for mange så vil trippets muligheder for det spontane - de pludselige inskydelser til aktiviteter, blive stærk forringet da det er svært og trække en flok med, men ikke en mindre gruppe. Så kan tilslutte mig Dehades.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Badblindboy skrev:
[...]
Jeg ser mig klart fritaget for "ædru" personer - de er fucking mærkelige og hæmmer trippet meget.
[...]

:lol:
So true...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi var 4 der gjorde det sammen hvor vi var 2 der havde prøvet det før.
En af os lå på gulvede og hylede af grin i 1 time over at hans bukser var elastiske,
en anden sad med en stol oven på hovedet og gyngede med den i takt til musikken, en anden lå på gulvede og syrede ud for sig selv med katten,
jeg selv sad og var lidt forstyrret af al larmen og aktiviteten og ville egentlig helst tænke i fred.

Jeg synes det optimale for mig er at være 2 der gør det sammen hvor man gør det klart inden at man til hver en tid kan melde ud om man vil have fred, om man har lyst til at gå ud en tur, om man vil have totalt ro eller hvad end.

Og kend hinanden godt. Mit første rigtige trip på psilocybinsvampe var med en god gammel ven. Det er stadig et trip der ligger højst på ranglisten over oplevelser i mit liv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]