Lilleso skrev:
blazR skrev:
Udover OT vil jeg gerne fraråde dig psilocybin svampe, til dit (måske kommende) første trip.
Jeg har ikke selv prøvet andre psykeldeliske stoffer end svampe, men ser ikke svampe som noget end førstegangsbruger skal rode sig ud i.
Er det ikke lidt selvmodsigende?(dobbeltmoralsk er måske et bedre ord) Du har ikke prøvet andre psykedeliske stoffer end svampe, men synes alligevel ikke at det er noget han skal rode sig ud i, som sit første psykedeliske stof? Uanset hvad, vil jeg erklære mig uenig. Jeg tror svampe ville være fint for dig, eventuelt ved lav dosis - der er de ikke særlig "grove" imo.
Jo, det er muligvis en smule selvmodsigende, men da jeg ikke har prøvet andet end svampe kan jeg ikke komme med et bedre alternativ.
IMO kan svampe også have en "grov" virkning og jeg synes personligt ikke det var særlig godt de første gange.
Fanny skrev:
Og du er et ignorant fjols at høre på! Hvis du ikke kan få dybe oplevelser uden brug af psykedelika, kunne det være at du skulle prøve at kigge indad!
Citat:
Udover OT vil jeg gerne fraråde dig psilocybin svampe, til dit (måske kommende) første trip.
Og jeg vil gerne råde dig til psilocybin. Jeg har selv brugt svampe til at introduceret mange for deres førstegangs psykedeliske oplevelse, og det har altid været godt.
Citat:
Jeg har ikke selv prøvet andre psykeldeliske stoffer end svampe, men ser ikke svampe som noget end førstegangsbruger skal rode sig ud i.
Hvordan kan du så overhovedet råde mowgli til at tage noget andet, når du kun kender svampe??
Hov hov hov!
Nu har jeg jo aldrig skrevet at JEG ikke kunne få dybe oplevelser uden psykedeliske midler!
De erfaringer du har gjort dig med førstegangstrippere og psilocybin, giver dig et andet billede af tingene, end det jeg har. Kan ikke sidde og råde folk udfra dine erfaringer!
Og til sidst; LÆS hvad jeg skriver!
Har aldrig tilrådet nogen at tage noget jeg ikke selv har prøvet i praksis. Har frarådet psilocybin. Grunden til dette, er naturligvis mine egne personlige erfaringer.
Hvordan kan det jeg har skrevet dog tolkes, som at jeg tilråder Moowgli at tage psykedelika jeg ikke selv har prøvet?
//blazR