jeg har et par teoretiske spørgsmåll, som jeg stiller fordi at jeg nægter at søge selv, jeg er en doven luder.
Lys:
Det lyder til at der er uenighed om hvorvidt man har brug for ordenlige pærere til at få svampe til at gro, jeg kan forstå og læse mig til at de teoretisk ikke har brug for det til andet end at finde vej. - men påvirket det deres styrke? - og hvor stærk pærer tror i man bør bruge, for at de kan gå efter den?
Varme:
har hørt, at kagerne har det bedst i et varmt rum, hvad bør man bruge til at varme fks. et skab et par grader op? har brug for et forslag, til en ting der bestemt ikke larmer.. en halugenlampe ville være perfekt, men tror bare jeg futter hele mit hus af med sån en..

trykkoger:
folk anbefaler self. at man bruger en trykkoger - men kan det lade sig gøre uden? og i så fald, bør man så bare koge sine kommende kager i længere tid? - og er det overhoved muligt? har det en indflydelse på styrken?
milijø:
ja, har læst over det hele at alt skal være så sterilt som overhoved muligt, specielt der hvor man skal koge og fixe kagerne, før de skal stå. - men hvad med stedet de skal stå? hvor sterilt skal det være? hvor sterilt skal stedet de skal gro være?
desuden har jeg flere slags svampe voksende på min krop, mest i underlivet - kan dette have en indflydelse? eventuelt gøre at der går mug i mine kager?
udluftning:
ja, de har jo brug for nyt luft - men hva skal man gøre for at der ikke kommer spore med ind derfra? og hvor vigtigt er det at man har aktiv udluftning, kontra passiv? - skal siges at der er mange spore i luften på mit værelse, da jeg bor der.
ud over dette tænkte jeg på, de glas jeg skal bruge, er der nogen former for mad på glas, som smager godt, for jeg har det lidt dårligt med tanken om at skulle spise 15 glas gelé

undskyld for at jeg misbrugte jeres tid, hvis i nåede at læse herned til, før i tænkte jeg var uden for pædagogisk rækkevide. - btw. dette post er udelukkende lavet for at få postcounts, jeg er for uintelligent til at gro svampe.