Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 02:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ali : Masser af kærlighed herfra [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Child

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
fedt trip! trip-rapport på vej [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] allerede efter 5 minutter kunne jeg mærke det... efter en time begyndte jeg at føle mig underlig og havde det meget dårligt med at spise svampe der har været levende engang:

[12:56:27] <Psy|fri> Hej Ali, hvor har du købt dem?
[12:56:39] <aliaarhus> *[censur]*
[12:56:52] <Psy|fri> ok [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[12:56:56] <Psy|fri> er det danske svampe?
[12:57:00] <aliaarhus> mexi
[12:57:10] <Psy|fri> aye [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[12:57:22] <Psy|fri> Gem det sidste ½ gram, jeg synes du har rigelig effekt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[12:57:27] <aliaarhus> synd for dem at de er plukket.. de ku ha haft det godt
[12:58:55] <Psy|fri> Ja, men nu glæder de dig. Det var trods alt meningen med dem, deres højeste mål i livet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 01 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Godt du havde et fedt trip [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Congratz or something [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Okay seriøst man kommer i triphumør af denne post. Må jeg ikke få uddybet det med at svampene havde været levende ??? Jeg går ud fra at det var en tanke om deres mangel på liv der fik fat i din hjerne, eller ?

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=513

Der står lidt der.

Men kan sagtens komme med en beskrivelse: Jeg sad og hørte noget chill-musik..

Craig Armstrong - Miracle
Sigur Rós - Quiet

Disse to sange satte meget svage open eye visuals i gang. Jeg så meget svage ansigter på skærmen, og da Quiet begyndte, følte jeg virkelig at jeg fløj blandt bjerge. Svært at forklare - bjerge, som er omringet af havet. Alt foregik i lyseblåt. Jeg fløj rundt og rundt om det bjerg, og græsset begyndte at se mere og mere detaljeret ud. Min ven kommer ind til mig, og i det han kommer ind, forsvinder billederne og min tanke.

Jeg havde 0,5g tilbage i en lille pose. Jeg kigger på posen, og bjerget kommer frem igen. Disse svampe blev på en eller anden måde en del af bjerget - de var levende planter, og bjerget var afhængigt af dem. Hvordan kunne jeg dog gøre naturen så fortræd ved at spise dem??!

Psycho skriver så til mig, og min tanke forsvinder - han spørger om hvor jeg har dem fra, og pludselig kommer jeg i tanke om det igen, og siger det til ham.

De var på ingen måder levende - det var netop det der gjorde mig ked af det. Men bare dét at jeg vidste at de har været levende engang og muligvis tilhørt et bjerg som jeg har gjort ondt, gav mig en følelse af at være ond - det blev jeg lidt ked af. Men dette forsvandt dog hurtigt, da jeg fik noget at grine af senere.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
der er søde farver over det hele på boardet...<HR></BLOCKQUOTE>

Det var der alt blev til lyseblåt - så ikke andre farver.. det var bare som om jeg havde solbriller på. De ansigter jeg så på skærmen var også lyseblå - alt var lyseblåt. Og jeg VIDSTE at det her board var brun/rødt/gult - at det pludselig får et nuanceret blå farve, kunne jeg grine meget af.

[ 07 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]