Citat:
Ja, heldgivis varer Salvia rusen kun kort tid. Men det er IMHO intensiteten, det kommer an på; alkohol og hash varer længe, men det er lige meget.
det vil jeg så ikke give dig ret i, mange oplever badtrip fordi de ikke bryder sig om at være så langt fra deres almene sindstilstand i længere tid, men det er blevet diskuteret ganske fornyligt i en tråd om Meo-DMT.
Citat:
Som Axia siger, så er det med "vildhed" min måde at opdele
Hvordan definere du vildt? er det med mange visuals, stor tankeændring, almen blæst følelse, bodyload og eller ud af kroppen oplevelser?
Lad os lige slå fast at alle stoffer kan være vilde bare dosen er den rette + at alle psykoaktiver virker meget forskelligt fra person til person.
Jeg fx. har meget få gange fået en ordentlig virkning ud af salvia selv ved STORE doser, hvorved der med DMT altid er succes.
Citat:
Varer et salvia trip ikke omkring 5 minutter? Så hvis man får et badtrip, så går det da hurtigt over igen.. det er da et plus ved salvia.
et badtrip kan godt føles MEGET længere!!! :twisted:
Citat:
Kan man heller ikke styre Salvia, hvis man nu prøver et par tørrede blade, eller en 1x estrakt ?
Igen er det jo self meget foskelligt fra person til person, men hvis du fx. starter med bare at ryge bladene og holder dig fra ekstrakterne kommer du aldrig helt galt i byen.