Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 20:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Min søster på 17 oplevede noget meget ubehageligt i går, lørdag.

Hun var taget i byen med nogle venner, og fordi hun var på penicillin og ikke måtte drikke igennem, drak hun kun en enkelt drink. (samt en enkelt øl tidligere på aftenen, på en cafe)

Efter et stykke tid begyndte hun at få det temmeligt underligt, og var klar over at effekten ikke kunne skyldes alkohol.

Skal lige siges at hun først inden for det sidste lille års tid er begyndt at tage til fester og drikke, og kunne aldrig drømme om at røre andet.

Jeg vil lige paste noget fra en chat, jeg havde med hende her i dag.

Citat:
[10:31] søster: nu har din søster prøvet stoffer - der var

nogen der heldte noget i min drink i går....
.
[13:30] TJiLLe: a hva???h hvem var det??? og hvad blev der puttet i din drink? og hvor var du henne?

[13:31] søster: på o´s

[13:32] søster: jeg ved ikke hvad det var.. eller hvem det var

[13:32] søster: fik det bare så underligt.. jeg var helt klar

i hovedet.. imens verden fik sjove farver og lyden kom og gik..

[13:33] søster: og så fik jeg det DÅRLIGT!!

[13:33] TJiLLe: begyndte ting at bevæge sig, mønstre på væggene? og hvor længe virkede det?

[13:34] søster: jah.. der var fisk i væggene... og der var to

personer hvis ansigter voksede sammen...

[13:35] søster: jeg ved ikke hvor længe det virkede.. og jeg

har det stadig dårligt

[13:37] TJiLLe: prøv at gå ud og kig dig i spejlet om du har store pupiller.. kunne godt lyde som lsd....

og det virker i ca. 12 timer.

hvordan var dine tanker? tankemylder? konstant gennemstrømning af tanker i hovedet?

[13:38] søster: jeg har store pupiller... havde jeg også i går... og ja.. der var en konstant strøm af underlige tanker.. som jeg over hoved ikke kan huske noget af

[13:39] TJiLLe: hvor var du henne i går?

[13:39] søster: på o´s

[13:39] TJiLLe: ok.. kender ikke det sted

[13:40] søster: pop diskotek... men.. jeg drak også lige en

lille øl på coffee og silver...

[13:40] TJiLLe: ringede du efter de gamle med det samme eller hvad da du fik det underligt?

[13:41] søster: da jeg fik det dårligt ringede mine venner hjem og fik fat i far...

[13:43] TJiLLe: i skulle have ringet til mig med det samme... da det var et psychedelisk stof,...... så

jeg har med stor sandsynlighed kunnet guide dig igennem trippet, så du måske ville have fået en mere positiv afslutning

[13:43] søster: jah.. men det tænkte jeg slet ikke på i går.. kan godt se nu at det ville havde værert smarter..

[13:46] TJiLLe: men det er fandme utroligt.... det her er 1, gang jeg hører om hvor der er blevet hældt

noget i andre folks drinks... og så lige lsd... det er nok det ondeste man kan gøre.

[13:49] TJiLLe: gider du at nedfælde oplevelsen på papir? altså en "trip-rapport"

ligesom jeg har skrevet her?

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=446

[13:49] søster: hvorfor?

[13:50] TJiLLe: det er rart at få sine tanker nedfældet på papir efter et trip, så man kan få

gennemarbejdet det.... og jeg vil også gerne læse det

[13:50] søster: :) jeg skal prøve om jeg kan

[13:51] TJiLLe: det ville være rigtigt fedt hvis du gad

[13:53] TJiLLe: men for satan hvor er det bare det ondeste jeg har hørt om.. lige precis lsd er et meget

kraftigt psychedelisk stof, og hvis man ikke ved hvad der sker kan jeg forestille mig at man bliver meget

meget bange... da det forstærker ens sanser både i negativ og postitiv retning

[13:55] søster: jah.. jeg har aldrig oplevet noget

lignende... og vil heller ikke igen... det var lidt ligesom et marerit man bare ikke kan vågne fra...

men, jeg havde da fattet at det IKKE var alkohol der gjorde det...

Det her kan seriøst bringe mit pis i kog, hvor lavt er det ikke lige at spike unge piger med så kraftigt et stof som lsd.

Hvad fanden får folk til at gøre sådan noget?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hvorfor går der en mand rundt og sexuelt misbruger en hest og skærer i deres kønsdele, skærer vorterne af hingsternes patter osv...
Der findes ikke kun syge mennesker i film. De er lige rundt om hjørnet du :?
Men ja, både ham der tænder på at skære i hæste og ham som smider LSD i din søsters drink burde få en ekstrem hård straf! det at droppe den slags hallucinogener i hendes drink er at lege med folks psyke! det er alvor! det er ikke for sjov den slags. Men ham der har gjort det må jo more sig over det. Synes politiet kunne "more" når de fanger ham. Giv ham den dobbelte dosis og giv ham et bad trip :evil:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
han skulle frankeres til den helt store guldmedalje... smides i et helt lyst lokale med kraftige halogenspots..... og en fiskesnøre bundet stramt til hans pik med en sådan længde at han var tvunget til at stå på tæer (eller få cuttet dilleren af).

eller blot bindes til et træ laaangt ude i skoven med hovedet fuld af syre..

well.. som i nok kan forstå... så er jeg rasende.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Det er mig en gåde hvorfor folk skal lave sådan noget lort! :evil:
Jeg håber for din søster at hun slipper uskadt fra det

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Det er kun syge folk der kan finde på sådan noget

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Sørgeligt at nogen kan finde på det.
Han skulle aldrig have haft lov til at eje syre når han misbruger det så kraftigt.

Er bange for chancen er lille for at i får fat i sådan en fyr, men håber for jer at det lykkedes.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Er vi enige om at det kun kan være lsd eller hvad?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hun kommer forhåbentligt over det nu når hun har en storebror der kan forklare hende hvordan lsd gør osv.
Det må sq være en skræmmende oplevelse hvis man ingen kendskab har til andet end alkohol og man så ligepludseligt bliver tvunget ud i et temmeligt heftigt trip...

Held og lykke med at finde ham naren og hvis du gør må du endeligt sige til så vi kan lave et lille psychedelia tæske hold :D eller noget

Titel:
Dedikeret medlem

først kan jeg ikke forstå hvorfor folk skulle putte ligepræcis lsd i en drink? og for det andet vil jeg så vælge at sige din søster måske er lidt naiv, hvad angår sikkerhed på et diskotek, og bare lade sin drinks stå uden nogen holder øje med den(??)

ved selvfølgelig ikke hvor meget pincilin hun dosere, men har oplevet "svage" visuals når jeg har drukket på pincilin, dog ikke twistede tanker som hun nu siger det.

Men tænker stadig, hvad FANDEN er idéen med at spilde lsd i en andens drink, hvis der var de store bagtanker bag at dope en andens drink, vil man nok havde valgt noget andet

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorn skrev:
ved selvfølgelig ikke hvor meget pincilin hun dosere, men har oplevet "svage" visuals når jeg har drukket på pincilin, dog ikke twistede tanker som hun nu siger det.

Så vidt jeg husker er det ikke pga. penicilinen at man ikke må drikke, blandingen af det og alkohol betyder ingenting. Grunden er vist at man jo tager det for en grund, nemlig at man er syg og ens immunforsvar så er nede. Dårligt immunforsvar og alkohol er nemlig ikke en god blanding.

Så har ikke været medicinens skyld, og tror ikke dine visuals har været pga. det heller.

Titel: :-(
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
...Jeg har hele tiden ment at op mod 3/4 af den slags historier er opdigtet af "offeret" fordi de ikke vil indrømme overfor deres venner eller pårørende at de har prøvet stoffer, og det var derfor de opførte sig så underligt. Her tænker jeg altså på psykedeliske stoffer, stimulanser og lignende, ikke downers; der er adskillige eksempler på at sovepiller er blevet opløst i pigers drinks i byen, for at få dem så banke-lamme at enhver idiot kan "score" dem. Udover anvendelsen af "date-rape drugs", tager jeg den slags historier med et gran salt.
Men det her lyder sgu reélt nok! Jeg er dog ret sikker på at det er et sjældent tilfælde; hvem vil spilde et (åbenbart godt :) ) syretrip på at se en pige flippe ud og sikkert få det dårligt? Det er ikke ligefrem et stof som jeg vil vurdere gør det nemmere at få piger med hjem i seng... Specielt når de uden samtykke bliver sparket ud i en mærkelig verden de ikke kender til; jeg tror at selv jeg ville panikke lidt hvis jeg blev udsat for en kraftig dosis LSD når jeg ikke forventede den form for påvirkning.
...Er brug af kraftige psykedeliske stoffer meget udbredt der hvor hun var i byen? Elles synes jeg det er specielt mærkeligt. Hvis det er et sted hvor det flyder med E og trips, kunne man måske godt forestille sig at en grov-lam stodder havde set det som en god idé at fylde lidt på pigen, men hvis det er et nogenlunde "anstændigt" sted har jeg svært ved at forestille mig hvordan det skulle have gået til. :? Penicillin sammen med alkohol er der rigtigt nok ikke de helt store problemer med, så det virker usandsynligt at hun har trippet på den måde uden at være blevet dopet af nogen.
Skriv endelig tilbage hvis du finder ud af mere! Og jeg håber at din søster er kommet sig pænt over forskrækkelsen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
En veninde fra min klasse fik en blodprøve tilbage idag - hun var blevet dopet med flunitrazepam (rohypnol) i weekenden. Det var endda til en privatfest. Hvad fanden sker der!?

Titel:
Dedikeret medlem

rohypnol er så et rape drug :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorn skrev:

Forstår ikke hvad du mener for tror godt AoD ved det, derfor han skriver om det :)

Synd at især benzo'er bliver misbrugt på den måde, men de er åbenbart gode til formålet. Dog synes jeg ikke man hører om vildt mange voldtægter der er blevet begået med hjælp fra drugs, hører man bare ikke om det mere? :?

Har selv oplevet at komme hjem fra byen med to kammerater hvor den ene hurtigt får det møg skidt og tydeligt var forgiftet af noget lort. Vi var oppe at skændes med nogen og han var desværre dum nok til at tage imod en drink fra dem derefter. På skadestuen med ham i min foxy og MDMA rus :shock: Dog var han hurtigt på dupperne igen og kunne tage hjem, men kunne ikke huske en skid af hvad der var sket, kun at han havde set lys, nok i ambulancen.

Titel:
Insane psychedelia user!

BRB skrev:
sorn skrev:

Forstår ikke hvad du mener for tror godt AoD ved det, derfor han skriver om det :)

Synd at især benzo'er bliver misbrugt på den måde, men de er åbenbart gode til formålet. Dog synes jeg ikke man hører om vildt mange voldtægter der er blevet begået med hjælp fra drugs, hører man bare ikke om det mere? :?

En af grundene er ihvertfald at de har fået nye farver, som gør at når de bliver opløst i vand eller anden væske, farver den stærkt blå, så man ikke kan undgå at se at der er puttet et eller andet i. Ved ikke om de normale hvide helt er udgået af markedet, men jeg ved ihvertfald de blå findes. Om de så også gør det i Danmark skal jeg ikke kunne sige.

Titel:
Dedikeret medlem

i randers florerer der kun grønne rundt..

Mht. forrig kommentar var det ikke ment på nogen lærene arrogant facon, bare sagt at det var det ideele rape drug!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Synd for din søster Tjille. Ikke nogen ideel måde at blive introduceret til psykedeliske stoffer. Jeg håber at hun kommer over det og tænker det er godt hun har en "erfaren" storebror at snakke med :wink: .
Desværre er det nok umuligt at finde den skyldige, selvom han (eller hun) fortjener et besøg af psychedelia-tæskeholdet :twisted:

Jeg må indrømme at jeg aldrig selv har passet på, når jeg var i byen. Har altid forladt min øl når jeg skulle danse o.a. uden at skænke det en tanke. Men jeg har måske bare været heldig.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Dans eller drik :)

Titel:
Dedikeret medlem

som anders mathesen nævnte igår, i hans jubilæums sjov på zulu, var der en hvis procent del af befolkning der ligefrem købte øl og stillede dem i mørke krove af diskoteker og håbede nogen vil putte noget i :roll:

spøg til side, hvordan har din søster det ovenpå oplevelsen?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
det er en skandale at folk gøre sådan noget, :twisted:

jeg fatter ikk hvorfor man stoppet med at bruge kz lejrene bare fordi
krigen sluttet,

for ideén er jo goé nok :( :( :( :( :( :(

ehhhh op til flere af jer antager straks at det er en "han" der har gjort det.
ville bare lige pointer at det lige så godt kunne være en anden tøs i jalusi eller sådan noget,
faktisk var det kun fanny ud af et per stykker der antager det også kunne have været en hun...
hvaa har de ik noget overvågning på det disko dasko der...
hun kunne jo evt få lov til at se båndne og evt se hvem det var hvis det alsår blev filmet... :idea:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]