Min søster på 17 oplevede noget meget ubehageligt i går, lørdag.
Hun var taget i byen med nogle venner, og fordi hun var på penicillin og ikke måtte drikke igennem, drak hun kun en enkelt drink. (samt en enkelt øl tidligere på aftenen, på en cafe)
Efter et stykke tid begyndte hun at få det temmeligt underligt, og var klar over at effekten ikke kunne skyldes alkohol.
Skal lige siges at hun først inden for det sidste lille års tid er begyndt at tage til fester og drikke, og kunne aldrig drømme om at røre andet.
Jeg vil lige paste noget fra en chat, jeg havde med hende her i dag.
[10:31] søster: nu har din søster prøvet stoffer - der var
nogen der heldte noget i min drink i går....
.
[13:30] TJiLLe: a hva???h hvem var det??? og hvad blev der puttet i din drink? og hvor var du henne?
[13:31] søster: på o´s
[13:32] søster: jeg ved ikke hvad det var.. eller hvem det var
[13:32] søster: fik det bare så underligt.. jeg var helt klar
i hovedet.. imens verden fik sjove farver og lyden kom og gik..
[13:33] søster: og så fik jeg det DÅRLIGT!!
[13:33] TJiLLe: begyndte ting at bevæge sig, mønstre på væggene? og hvor længe virkede det?
[13:34] søster: jah.. der var fisk i væggene... og der var to
personer hvis ansigter voksede sammen...
[13:35] søster: jeg ved ikke hvor længe det virkede.. og jeg
har det stadig dårligt
[13:37] TJiLLe: prøv at gå ud og kig dig i spejlet om du har store pupiller.. kunne godt lyde som lsd....
og det virker i ca. 12 timer.
hvordan var dine tanker? tankemylder? konstant gennemstrømning af tanker i hovedet?
[13:38] søster: jeg har store pupiller... havde jeg også i går... og ja.. der var en konstant strøm af underlige tanker.. som jeg over hoved ikke kan huske noget af
[13:39] TJiLLe: hvor var du henne i går?
[13:39] søster: på o´s
[13:39] TJiLLe: ok.. kender ikke det sted
[13:40] søster: pop diskotek... men.. jeg drak også lige en
lille øl på coffee og silver...
[13:40] TJiLLe: ringede du efter de gamle med det samme eller hvad da du fik det underligt?
[13:41] søster: da jeg fik det dårligt ringede mine venner hjem og fik fat i far...
[13:43] TJiLLe: i skulle have ringet til mig med det samme... da det var et psychedelisk stof,...... så
jeg har med stor sandsynlighed kunnet guide dig igennem trippet, så du måske ville have fået en mere positiv afslutning
[13:43] søster: jah.. men det tænkte jeg slet ikke på i går.. kan godt se nu at det ville havde værert smarter..
[13:46] TJiLLe: men det er fandme utroligt.... det her er 1, gang jeg hører om hvor der er blevet hældt
noget i andre folks drinks... og så lige lsd... det er nok det ondeste man kan gøre.
[13:49] TJiLLe: gider du at nedfælde oplevelsen på papir? altså en "trip-rapport"
ligesom jeg har skrevet her?
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=446[13:49] søster: hvorfor?
[13:50] TJiLLe: det er rart at få sine tanker nedfældet på papir efter et trip, så man kan få
gennemarbejdet det.... og jeg vil også gerne læse det
[13:50] søster:

jeg skal prøve om jeg kan
[13:51] TJiLLe: det ville være rigtigt fedt hvis du gad
[13:53] TJiLLe: men for satan hvor er det bare det ondeste jeg har hørt om.. lige precis lsd er et meget
kraftigt psychedelisk stof, og hvis man ikke ved hvad der sker kan jeg forestille mig at man bliver meget
meget bange... da det forstærker ens sanser både i negativ og postitiv retning
[13:55] søster: jah.. jeg har aldrig oplevet noget
lignende... og vil heller ikke igen... det var lidt ligesom et marerit man bare ikke kan vågne fra...
men, jeg havde da fattet at det IKKE var alkohol der gjorde det...
Det her kan seriøst bringe mit pis i kog, hvor lavt er det ikke lige at spike unge piger med så kraftigt et stof som lsd.