Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 01:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

ja jeg har et problem
Afstemning sluttede 11 okt 2004 21:58
nej jeg syns ikke jeg ha et 78%  78%  [ 29 ]
jeg ved det ikke .kan ikke se det er et problem 22%  22%  [ 8 ]
Afgivne stemmer : 37
Forfatter besked
bare en side for sjove men så sjove e den jo hele ikke kan det jo sked for rn vær.det kan bare være svært og se :)

syns enlig den give et godt billede af om man har et problem

http://www.bagmaendene.dk/testdig.asp?page=1&score=0

mvh trold :)

jeg har længe kæmpe for og komme rigtig på afvæninh,fik afhvide sidste år efter det med BDO jeg sjukke have et rigtuf behanling.og først ovet 1 år sener .men nu sker det da den 4 okotober :)

med et stort problem .som jeg hele end gerne indrømme.men det har også sige grunde ,men ved også jeg nok skal klare det....

Titel:
nå det første i poll skulde også være svar :)

jeg fik 16% skullle søge profisoíonel hjælpe nu :) men det gær jeg så også

lade os hører jer ander .være ikke bange for on indrømme det oer for jer selv.og tænket over hvaddani set et misbrug :) ?

Titel:
og vid der er nogen i kbh så kan jeg varm annrfalde dem her de er over alt i dk og verden NA blive danne for 51år siden i new york

http://www.na-kbh.dk/

Titel:
her er lidt om NA i helhed ....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
RESULTAT

Overvej at ændre dit forbrug, da det kan føre til afhængighed hvis du fortsætter på dette niveau.

Du scorede 3 point.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Citat:
Det tyder på at du er afhængig.

Overvej en gratis og anonym snak med Stof Rådgivningen eller misbrugskonsulenten i dit amt.

Du har muligvis brug for professionel hjælp.

Du scorede 4 point.

Jah... :lol: Mere narko, tak!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg fik 16 point :P

Titel:
jeg har skive den i meget seriøshed vil gerne have den blive der ! det betyder meget for mig og nu vil jeg enlig begynde og skive om den så i ander kan drave afaring af mit lidt ville live

håde da også tænket og skive en form for dagbog .så i kunnne se hvaddan det er og komme ud på den ande side efter et stort problem :)

håbe sku i kan forstå og raspelter
så vis i ikke har nåde godt og komme med der hanle om dt her så nøjes med og læse

mvf trold

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments

Senest rettet af syreperlen 12 sep 2004 17:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
den løbe vis ikke ind :shock:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Jeg fik 8 point

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg fik 2 points... Men havde jeg taget testen for bare to måneder siden havde det nok været højere.. Ikke fordi jeg dengang havde et problem eller noget som helst. men der var en del ego-drevne drifter der gjorde at jeg havde lettere tilbøjelighed til at indtage visse substanser der bare var rent nydelsesmæssige for mig i det øjeblik...

Hvis dette giver nogen mening.. hehe.. ;)

men ok.. det er jo bare en i-net test.. det var bare for at sige en del ting om hvordan tingene pludselig kan ændre sig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Odden skrev:
Jeg fik 2 points... Men havde jeg taget testen for bare to måneder siden havde det nok været højere.. Ikke fordi jeg dengang havde et problem eller noget som helst. men der var en del ego-drevne drifter der gjorde at jeg havde lettere tilbøjelighed til at indtage visse substanser der bare var rent nydelsesmæssige for mig i det øjeblik...

Hvis dette giver nogen mening.. hehe.. ;)

men ok.. det er jo bare en i-net test.. det var bare for at sige en del ting om hvordan tingene pludselig kan ændre sig.

præsis det samme her. Det er nok to-tre år siden men så ville jeg ha fået 20 i den test :shock:

Titel:
Odden

du ved jeg kan lige dig og du er en harre fin fyr .men fuck du spille klog nogen gange bare fordi du bruger din tid i bøger og til feste pg tage drugs så tror du sku du blive så hellig
prøve og se tinge fra en ande side . jeg kan sige som på papir er og har jeg være misbruger af alle de stoffe en læge nok kende til .og kende de demoner mange der har være i det her i mange år har det og slosse med
g jeg kan legge mærke til nogen ting i mit live og ved der er nogen der har tage længe og mere ende dig der siger det samme .det er en sygdom vis man skal sige det på en pæn måde .... og nu ha jeg iste hvad jeg vil

sige fordi der er nogen der skive og skive på msn på x-im

skive mere sener .men tænke jer om :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

trold,

Det var aldeles ikke for at spille klog, det var bare for at fortælle om en udvikling der er sket med mig. Hvad er der klogt i at sige at JEG for to måneder siden ville have svaret på dette anderledes? Og atr JEG er kommet videre med nogle ting i MIG. Det er ikke for at se ned på andre eller noget som helst, jeg ved kun lidt til hvad du kæmper med, og jeg ved du har det hårdere på punkter end jeg nogensinde har haft. Men derfor må jeg vel gerne sige hvordan jeg selv har udviklet mig.

Prøv at kom udover dig selv og slap af.

Titel:
Insane psychedelia user!

Odden skrev:
Prøv at kom udover dig selv

:lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

jaja :P

Men jeg blander mig udenom nu.. er simpelthen for nederen idag til at lave et ordentligt indlæg...

Titel:
vi er også blive enegi odd

det er bare for og prøve og se .om der er ander der de har problemer .med stoffe som der kan komme fter mange år .

første var det hele lykkelig

så blive det hverdag

så var jeg der bare

også prøve jeg på og kæmpe i mod

og nu er jeg her hvor jeg skal afsted :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Fik 7 point skulle straks søge proffesionel hjælp - Så det er jo klart det jeg har tænkt mig at gøre nu :)

Titel:
sms hold nu det er beregne på i skal begynde og tænke lidt længe end til de næste drugs .... men fuck prøve bare på og skive nogen post der kan bruges til nåde .ende jeg smutte den 4 .

men jeg kan da holde her med og skive :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]