Hey jeg har dog ikke oplevet noget med knive, men jeg har oplevet noget lignene.
Det startede engang da jeg stod ved en netto imens min ven var oppe ved pusheren for at hente fed.
Jeg kiggede godt og grundigt på den ellers noget så flotte hund som netto har som logo, og pludselig kom jeg op at skændtes med mig selv, og fik sådan nogle tanker med at jeg skulle sige ja, og blive ved med at sige ja, og så sagde jeg ja en masse gange i mit hoved, men så sluttede det med et nej. Det kommer somme tider når jeg er skæv, i perioder mere end andre, og især hvis jeg sidder og stener i mine egne tanker omkring et problem fx.
Men det er lang tid siden jeg sidst har fået dem... og måske kommer de igen.
Ved godt at det ikke er så rart at forestille sig sådan nogle drablige ting, men du kunne måske prøve at betragte dem, og lege lidt med dem istedet for at frygte dem, og forsøge på ikke at være bange for dem...
Jeg tror sådanne tvangstanker ofte kommer hvis det er at man jævnligt ryger, også selvom det kun er 4-5 gange om måneden.
Fannys råd med at lade tankerne komme lyder rigtig godt, tror man kan komme meget af angsten for tankerne til livs på den måde.
Ellers kunne man jo gå til lægen med det, og få noget medicin imod det der er meget effektivt, jeg får selv risperdal som nok er det han ville give dig, nu ved jeg ikke om det er så slemt, men det er ihvertfald en mulighed, og så for guds skyld, læg hashen på hylden indtil det er gået væk! også selvom tankerne går væk når du ryger.
Men held og lykke med det, håber de går over af sig selv

Mvh. Madpilot