Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 12:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sneblind???
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg har i flere år oplevet, at jeg til tider ser et spor i luften efter en bevægelse...-altså ligesom når man er sneblind. Flytter jeg min arm hurtigt, hænger der ligesom fartstriber i luften bagefter. Jeg har leget lidt med det, og syntes det er mest tydeligt når jeg f.eks. kaster et stykke hvidt papir, eller en anden lys genstand, og bagrunden er mørk (f.eks. et tæppe, mur etc.)....-det viser sig stærkest når jeg samtidig fokusere på et punkt lige bag bevægelsen.
Jeg er uden at være sikker, ret overbevist om at det også skyldes narkoen. Har flere gange, når jeg har været blæst på xtc, haft den samme slags syns-forstyrrelser, og en af mine venner havde det xtremt meget da han var på syre.

Er det bare en anden form for HPPD, eller er vi ovre i en helt anden bold-gade???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Nu regner jeg ikke med at det bare er normale tracers der er altid, når ens øjne ikke lige opdatere så hurtigt som ting bevæger sig - ellers er monitoren perfekt til at se det heh ;) I flere år siger du ? hmm, noget specielt det er kommet efter ?

Titel:
Dedikeret medlem

kan jo også være der var syre i dit E... har været ude for flere blandinger af E, som også resulterede i andet end "mdma" trips symptomer :roll: ..

Bedre at få stofferne i ekhstrakt form, så ved man lidt bedre hvad man putter indendøre

Men var jo ikke en direkte dårlig oplevelse du scorede dig ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
sorn skrev:
kan jo også være der var syre i dit E... har været ude for flere blandinger af E, som også resulterede i andet end "mdma" trips symptomer :roll: ..

Bedre at få stofferne i ekhstrakt form, så ved man lidt bedre hvad man putter indendøre

Men var jo ikke en direkte dårlig oplevelse du scorede dig ?

He, he...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sorn : Der er aldrig fundet LSD i ecstasy-piller, punktum.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ikke for at være med til at "sparke ham når han ligger ned", men når du extraherer stoffer, så kan man bedst beskrive det som om du udtrækker dem. Jeg forstår ikke helt hvad du prøver på at sige. Hvis dit forslag går ud på at bruge ren MDMA, så er det ikke extraheret. Man har jo MDMA'en inden man kommer den bliver puttet i piller. Hvis det er syre du tænker på, så kan jeg sige så meget det er meget sjældent hvis der er andet end LSD på frimærker.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg kender godt til det. Jeg har selv noget lignende, når jeg ser på en hvid overflade, så ser jeg små mørke striber, der ligesom, har en "trykbølge" efter sig, hvor det nærmest bølger, ligesom når man ser varme stige op.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Child Inside>> Ecstasy.Org er ikke helt enig :

Citat:
Pills sold as ecstasy might contain other psychoactive substances, commonly amphetamine (speed). LSD (acid) has been found on occasions in a small number of pills. 2-CB has appeared in 'ecstasy' but is more often sold under its own name. Caffeine is frequently found in fake ecstasy.

http://www.ecstasy.org/qanda/whatise.html

Punktum...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ThirdEyeFloond skrev:
Child Inside>> Ecstasy.Org er ikke helt enig :

OK, ved du hvor de har deres oplysninger fra? Jeg har nemlig aldrig hørt om det... Og ecstasydata.org, som rent faktisk tester piller(og jeg opdagede lige at de igen har fået penge, så de er begyndt at teste piller igen! :D:D:D), siger dette:
Search Substance for "LSD"
0 Matching Entries

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg kender godt det med at ting, der bevæger sig "hænger" i luften et stykke tid. På syre og svampe (og sikkert også på ayahyasca og mescalin) kan man se det meget tydeligt. Jeg har moret mig over at kigge på forbikørende biler, og oplevet deres fartstriber i mange sek. efter de var kørt forbi.
Siden jeg startede med syre (da jeg var 16) har jeg kunnet se disse fartstriber. Men det bliver mest udtalt når jeg fokuserer på fænomenet. Når jeg er "normal" og fast i min hverdag oplever jeg det ikke udtalt. Men hvis jeg lader min opmærksomhed glide ned i min bevidsthed, og ser på verden fra et dybere plan, dukker det op. Synsindtrykket hænger i længere tid, ligesom alle andre indput man får. Det er vel også derfor, at man kan forstå ting dybere på syre og lignende stoffer, fordi små deltaljer, som normalt ville forlade bevistheden hurtigt, bliver hængende lidt længere. Længe nok, til at vi reflekterer mere over dem.

Hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kan ikke umiddelbart se hvilke test metoder, der er benyttet på de prøver der har vist et indhold af lsd, men ecstasy.org var AFAIK et respekteret site og hvis nok en af de første, er dog kun er et archive nu, og forskningen er indstillet pga manglende resourcer, men vil tro at testne er lavet seriøst laboratorie style.

Min personlige velsignelse kan ikke bruges til en s..d, I know, og den manglende underbyggende dokumentation for deres åbenbart unikke påstande om fund af lsd i piller, får dem ikke til at virke synderligt proffesionelle, så stopper mit bitching og konstaterer at MDMA-piller sjældent hvis ikke aldrig indeholder LSD

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Testing - the situation now, January 1998
The lab we have been using has stopped testing under pressure from outside... not for the first time.

This means that I cannot get any more pills tested unless and until another laboratory is found that is prepared to do it.

The following pills were received by the laboratory, but never tested. They are now holding them until they can send them on to another licensed laboratory. I sincerely apologize to the donors of these pills, particularly the person who sent in the Heart as that was months ago.

Love Heart, Dollar, Sunrise and Stardust

Nicholas Saunders 1998

Testne ER lavet på autoriserede laboratorier, så resultaterne burde være gode nok

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]