Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 19:56


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Delirium
Indlæg: 30 jan 2004 01:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 dec 2003 22:50
Indlæg: 9
Geografisk sted: Topløs bar
Sidste weekend var jeg på den største druktur nogen sinde. Fra torsdag aften til mandag formiddag. Stort set uden stop. Da jeg vågnede Mandag aften havde jeg det vildt underligt, det var som om et stort hjul drejede rundt inde i mit hoved, om mine bevægelser fulgte nærmeste med. Min balance var også fuldstændig smadret. Min temperatur skiftede hele tiden. Enten frøs jeg, eller også havde jeg det helt vildt varmt. Jeg rystede også over det hele til tider, og min kæbe klaprede også til tider, nærmest ligesom når man er på dårlig e. Til tide føles det også som om min hud og bryst brændte. Men det blev værre. Da jeg lagde mig til "sove" kom de psykiske problemer. Jeg faldt hele tiden i søvn for at "drømme" nogen meget mærkelige drømme ikke mareridt, men mærkelig mærkelig ting, for at vågne igen ca. 5 min efter eller noget til fjernsynet som jeg selvfølgelig ikke kunne slukke og ha det vildeste mindfuck og virkelig ubehagelig loops, og små hallucination iform af cev's. Ikke vildt ubehagelige men mønstre, hvid lys der susede rundt og sådan noget. Så dan foresatte det så hele natten. Næste dag havde jeg det på næsten samme måde, og gik og grad somme tider, for jeg viste ikke hvorfor jeg havde det sådan. Eller lad mig sige det så dan, jeg viste ikke om jeg havde taget nogen stoffer i løbet af turen, der havde fucket mig helt op. Det viste sig så heldigvis at jeg ikke havde og at det jeg havde oplevet var en mild form for alkohol delirium. I dagene efter forsvandt mere og mere symptomerne, men jeg fik somme tider nærmest influenzaagtige tilstande, og faldt i søvn lige pludselig for at vågne op og være fuld stændig desorienteret. Det er først nu det rigtigt er holdt helt op. men jeg bliver stadig vildt træt med små mellemrum. Jeg tror der vil gå et stykke tid inde jeg er på flasken igen. Men jeg har det nogenlunde nu skal i vide. Godt for det.

Konklusion:

Alkohol er lige så farligt som alle andre rusmidler i de forkerte mængder, så det er underlig mystisk det ikke også er forbudt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Delirium
Indlæg: 30 jan 2004 12:27 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 13 sep 2003 01:01
Indlæg: 269
Geografisk sted: Denmark
-AcidBath- skrev:
Sidste weekend var jeg på den største druktur nogen sinde. Fra torsdag aften til mandag formiddag. Stort set uden stop.


Dette er jo nok derfor det kan gå galt i de forkerte hænder!

Ellers kan man jo blive ved så skulle vi også gøre Penodiler ulovlige hvis nu en person syntes det er sjovt at æde dem non-stop i 4 dage...

Det er jo dig der har dummet dig og ikke drukket med måde?

Jeg har da også selv vågnet og haft det a Helvedes til pågrund af tømmermænd men det er jo noget jeg selv styrer, altså hvor mange jeg vil ha.........


Men godt nok at høre at du slap godt fra det!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 30 jan 2004 13:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 maj 2003 01:01
Indlæg: 174
Geografisk sted: Månen
Jeg synes osse at alkoholen bliver undervurderet alt for meget her i vores samfund! Hvem herinde har ikke været så plørestive før at de ikke har kunnet huske en skid af hvad de havde foretaget sig dagen efter??!! Noglegange har man bare været gået død, medens man andre gange måske har opført sig aggressivt overfor folk uden at kunne huske en skid af det dagen efter! Alkohol er fucking farligt, og det kan man da osse tydeligt mærke på kroppen efter en ordentlig tur!!!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Delirium
Indlæg: 30 jan 2004 13:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Suspekt skrev:
-AcidBath- skrev:
Sidste weekend var jeg på den største druktur nogen sinde. Fra torsdag aften til mandag formiddag. Stort set uden stop.


Dette er jo nok derfor det kan gå galt i de forkerte hænder!

Ellers kan man jo blive ved så skulle vi også gøre Penodiler ulovlige hvis nu en person syntes det er sjovt at æde dem non-stop i 4 dage...

Det er jo dig der har dummet dig og ikke drukket med måde?


Du har ganske ret i det du siger, det er noget man styrer selv, og sådan er det med alle stoffer. Dog kan jeg godt følge AcidBath's tankegang, loven er jo pissehamrende inkonsekvent, og det er jo til at brække sig over! Der bliver trukket en stor moraliserende linie mellem alkohol, koffein og tobak, og så alle andre ting, og det er helt til grin hvor hellige folk som rask væk drikker 30 øl hver weekend kan være overfor nogen som bruger et andet rusmiddel, der bare ikke er lovligt, og derfor ikke socialt accepteret. Alkohol er sgu ikke ufarligt blot fordi det er lovligt, tværtimod!

AcidBath: Det var sgu en ordentlig omgang du kom igennem der, og det er sgu godt at du er ovenpå igen.
Det er nok overflødigt at sige, men: Husk at tage ved lære af det der skete, og lad være med at køre dig selv så langt ud på overdrevet en anden gang... så holder du med garanti længere!

Og nu skal jeg nok holde mund og stoppe moralprædikenen... ved nærmere eftertanke er jeg ikke for smart selv nogle gange.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team